"İyi misiniz?"diyen sesle kafamı kaldırıp ona baktım. Ardından uzattığı eline bir kaç saniye baktım. Kafamı sallayarak "iyiyim." dedim ardından elini görmezden gelerek yerden destek alıp ayağa kalktım. Dizlerimdeki tozları silkeleyip doğruldum.
"Tekrardan çok özür dilerim. İstemeden oldu."
"Sorun değil, önüme bakmalıydım."diyerek yerden çantamı alıp baş selamı verdim. Hemen ardından arkasından yürüyerek caddeye çıktım. Kızlar beni durağın önünde bekliyorlardı.
"Hiç gelmeseydiniz hanımefendi, biz burda kök salardık sizin oraya kadar."diyen Dilekle birlikte"Aman ne iyi ki bir beş dakika beklediniz, abartın abartın." diyerek önüme döndüm.
"Beş dakika mı?Beş dakika dedi duydunuz dimi lan biz seni yarım saattir bekliyoruz. Üçüncü otobüs az önce gitti."diyen Çiğdem her an üzerime atlayacakmış gibiydi.
"Gelirken biriyle çarpıştım ondan geç kaldım." dedim melur melur bakarak. Fakat bu bakışları yemeyeli yıllar olmuştu.
"İyi misin bari?" diyen Bade ile gülerek popomu ovuşturdum. Hepside gülerken gelen otobüs ile yerlerimize geçtik.
Geçen saatler ardından Aysu uçağa binmiş, bizde evin yolunu tutmuştuk. Kızlar Pastaneye giderken ben yorgun olduğum için eve geçtim. Telefonumun titremesi ile birlikte cebimden çıkartıp baktım.
*Arkeoloji ( 3) Bilgilendirme Grubu'na eklendiniz.*
Bir sen eksiktin zaten diyerek salondaki koltuğa yayıldım. Babaannem yine her zamanki gibi heycanla Esra Erol izliyordu. Beni görünce gözlüklerinin altından kocaman tebessüm ederek öpücük gönderdi. Yaptığı şeye gülerek karşılık verdim. Biraz sohbetten sonra ben telefonuma girerken o da Esra Erol u izlemeye devam etti.
*Arkeoloji (3) Bilgilendirme*
Mete Yağız sizi Arkeoloji 3 Bilgilendirme Grubu'na ekledi.
Mete Yağız 0543... kişiyi gruba ekledi
Mete Yağız Selin Erden'i gruba ekledi.
Mete Yağız Ahmet Hoca'yı gruba ekledi.
Mete Yağız: Eksik kimse var mı?
Didem Sarı: Her sene bu grubu açmak zorunda mısın?
Melike Yurt; Katılıyorum gereksiz yere açıyorsun.
Mete Yağız: Her sene dönem bittiği gibi gruptan çıkmasanız bunu yaşamazdık arkadaşlarım.
Semih Alaca: Adam akıllı kalıcı bir grubumuz yok ki
Ahmet hoca: Merhaba gençler. Bakıyorum da yaz boyunca çenenizi hiç kaybetmemişsiniz.
Arif Akpolat: Hocamız yine çok komik
0543..: Dersler ilk haftadan işleniyor mu?
Mete Yağız: Hayır pazartesi başlarız
0543...: Teşekkür ederim.
Selin Erden: Bu da inek çıktı hee
0543..: Belliki sene boyunca uğraşacağına bir tip buldum.
*43 yeni mesaj*
Bu grubun bildiririmleri sessize alındı.
Şistim yarabbim bu nasıl bir konuşma, niye bu kadar gereksiz insan var ki? Oflayıp kanepede daha çok yayıldım. Telefonumun tekrar titremesi ile bıkkınca nefes verip kilidini açtım. Kessin yine Aysu'nun dramları başlamıştı. Gördüğüm beklenmedik mesajla kaşlarım çatıldı.
0553.. Günlerden sonra bir gün
Şayet sesimi farkedemezsen
Rüzgarların, nehirlerin, kuşların sesinden,
Bil ki ölmüşüm.
Fakat yine üzülme, müsterih ol;
Kabirde böceklere ezberletirim güzelliğini;
Ve neden sonra
Tekrar duyduğun gün sesimi kubbede,
Hatırla ki mahşer günüdür,
Ortalığa düşmüşüm seni arıyorum.0543.. Ben geldim, aç kalbini sevdiğim, sarmala bütün benliğinle şu yetimi. Hasret kaldığım kokun burnumda tüter çiçeğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAZİRAN ÇİÇEĞİ TEXTİNG
Teen Fiction@haziran.cicegi: Bütün şairler sana mı aşıktı ki her okuduğum şiirde, dinlediğim ezgide sen vardın... @haziran.cicegi: Kanatlarım yok belki ama senin varlığının verdiği mutluluk ile göklerde uçuyorum. @haziran. cicegin: Sen benim geceme ışık yayan y...