Yuanyin ve rongyu eve geldiklerinde çok geç olmamıştı .Bu yüzden rongyu bu olayın kökenini öğrenmek için bir hana gitmişti .Olayı öğrenmek için hana gitmesinin tabikide bir sebebi vardı .Bir hana giderse daha fazla bilgi alabilirdi .Çünkü dedikoducu,bilgi toplayan insanlar daha çok hanlarda mevcuttu .Yani rongyunun işe yaramaz olarak tabirlendirdiği handaki insanlar ilk kez işe yarayacaktı .
Rongyu bir şeyler öğrenmek için gittiğinde yuanyin,munian ve qiujin ile birlikte küçük bir tarlada tanımlayamadığı bitkileri topluyordu .
Qiujin yuanyin'in yüzündeki merak dolu ifadeyi gördüğünde nazik bir şekilde gülümsedi ve bitkileri toplarken onunla konuştu .
"Elindeki bitki dördüncü seviye bir tıbbi bitki .Buna kangfu bitkisi denir .Daha çok küçük yaralar için yeterlidir .Büyük bir yarayı iyileştirmeye yetmez"
Yuanyin'in onu ilgiyle izlediğini gören Qiujin elindeki bir başka bitkiyi gösterdi
"Bu da dördüncü seviye bitki .Ama kangfu'dan farkı bunun gelişimciler ve dövüş sanatlarıyla ilgilenen kişilerin efsun da qi sapmasını engellemekte büyük bir avantaj sağlamasından dolayı kullanmalarıdır .Bunun ismi de tongyi bitkisidir ."
Yuanyin qiujin'i dinlerken bitkileri toplamaya devam etti .
"Qiujin bu bitkileri nasıl hap haline getiriyorsun?"
Qiujin bir an durdu ve başını kaldırarak yuanyine baktı .
"İsterseniz size öğretebilirim"
Yuanyin hemen sevinçli bir şekilde konuşmadan önce düşündü
'Böyle bir fırsatı kaçırmamalıyım .Sihirli haplar ileride çok işime yarayabilir .İleride yaralanmayacağımı kim bilebilir? ben en iyisi işimi sağlama almalıyım'"Evet .Lütfen!"
Yuanyin konuşurken qiujin onun elindeki kökleri yıpranmış bitkiye baktı ve konuştu
"Ama ilk önce bitkileri topraktan nasıl çıkaracağınızı öğrenmelisiniz .Çünkü sihirli bitki topraktan çıkarken kökleri zarar görürse işe yaramaz hale gelebilir .Bu da bütün emeği boş karşılar"
Yuanyin utanarak elindeki bitkiye baktı
'Bu dünyaya alışacağım'"Evet usta qiujin! bir dahakine daha fazla dikkatli olacağım .Lütfen bana hapları nasıl rafine ettiğinizi öğretin"
Qiujin 'usta' kelimesini duyunca şaşırdı ve utandı
"Yuanyin bana usta dememelisiniz .Ben size sadece hapın nasıl rafine edileceğini öğreteceğim .Bu sadece kolay bir teknikten başka bir şey değil""Hayır hayır .Size usta diyeceğim .Çünkü kolay dediğiniz bir şey belkide birisinin hayatını kurtaracak veya belkide daha güçlü olmasını sağlayacak .Bunu küçük görmemelisiniz"Yuanyin neşeli bir şekilde cevap vermişti .
Ama elbette yuanyinin qiujin'e usta dedikten sonra onun şaşırmasının bir sebebi vardı
Çünkü geçmişte yaptığı bütün iyi şeylere karşılık olarak aşağılanmayla beraber alaycı sözlerle karşılanmıştı .
İşe yaramayan,aptal,salak ... gibi
Ama bugün ilk kez birisi samimi olarak ona usta demişti .Yuanyin farketmese de qiujin'in eskisinden daha fazla mutlu olmasına sebebiyet vermişti .
Bir tütsü kadar sonra rongyu acele içinde onlara doğru geliyordu .Yüzünde hem şaşkınlık hemde heyecan vardı .
Qiujin ve munian'a bakmadan direk yuanyin'e yöneldi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel-Faced Devil's Smile
Fantasykapıdan gürültüyle on beş yaşlarına yakın bir çocuk sinirli bir şekilde içeriye girdi . "Anne bu eşek çok sinir bozucu .Hiç yönlendirdiğim tarafa gitmiyor ve beni her seferinde tekmelemeye çalışıyor! Düşündümde bu kız kılıklı adam onu nasıl kontrol...