Qiujin yeni rafine ettiği hap'a övgüyle bakarken kapı gürültüyle açıldı ve arkasından da sesli konuşmalar geldi .Aslında bu 'konuşma' olarak tanımlanamazdı .Daha çok kavga seslerine benziyordu .Sesin sahipleri rongyu ve yuanyinden başkası değildi .
"Sen! ...sen daha demin ne yaptığını sanıyordun!?"
Rongyu yuanyin'in kızgın ifadesine karşılık gülümseyerek cevapladı
"Hiiç ..Sadece onlara karşı savaşacağını söyledim .Bir şey yaptığım yok"
Yuanyin onun bu durumda gülümsemesini çok sinir bozucu buldu .
"Sen delirdin mi!? Neden ilk önce bana sormuyorsun?! sonuçta savaşacak olan sen değilsin .Benim!"
'Tanrım! Oraya gidersem sadece ölü olarak geri geleceğim .Hayır! gitmeyeceğim .Ben en iyisi buradan da tüyeyim'
Yuanyin ve rongyu'nun kavgasını dinleyen munian olumsuz anlamda başını salladı .
"Anne,abi ve yuanyin ge kavga ediyorlar .Onları durdurmalısın yoksa güneşin her zaman doğup battığı gibi bunlarda asla kavgasını bitirmeyecek ."
Kapının yanına yaslanarak onları izleyen qiujin onların ne için kavga ettiği kısmen anlamış gibiydi .Her zamanki gibi ne kadar kötü durumda olsa bile gülümsemesini eksik etmediği yüzüne yine aynı şekilde tatlı bir gülümseme yerleştirerek onlara doğru sakin adımlarla yaklaştı .
"Kim kimi düelloya davet etti?"
Yuanyin rongyu'ya sevimsiz bir şekilde baktı ve iç çekerek konuştu
"Zhichi tarikatı ....
Yuanyin ve rongyunun yeniden kavga edeceğinden endişelenen munian kendisi olayı baştan sona anlattı .
Qiujin'in yüzü şekilden şekle giriyordu .Hatta doğrusu gülmemek için kendini zor dizginliyordu .
"Yuanyin .Açıkcası senin bu kadar cesaretli olacağını beklememiştim .Böyle şeylere ancak rongyu'nun cesaret edebileceğini düşünürdüm .Ama sen tahminimi çoktan çürütmüş oldun"
Yuanyin bir çocuk gibi mızmızlanırken ekledi
"Yarınki karşılaşmaya katılacaksınız""Ama-"
Yuanyin sözünün devamını getiremedi .Çünkü Qiujin ona tek kaşını kaldırarak bakıyordu .Bu da onu yeterince strese sokmuş oldu .
'Bu da ne!? bunlar beni kral yama ile tanıştırmayı çok istiyorlar galiba'
Yuanyin dalgınken qiujin konuşmaya devam etti .
"Yuanyin seni oraya korumasız olarak göndereceğimi sanmadın değil mi? .Şanslısın, bugün üzerinde çalıştığım yeni sihirli hap tam da güvenlik için kullanılır .Onu sana vereceğim ve sende savaşa girmeden evvel onu kullan .Eğer yaralanırsanız hızlı bir şekilde yaranız kapanacaktır .Ama unutmayınki hap tek seferliktir"
Yuanyin dudaklarını bükerek çaresizce başını salladı ama içinde büyük fırtınalar vardı .
'Sadece ölmeye gideceğimi söylesene sen'
Yuanyin'in biraz morali bozuldu .Onun yerine ilk başta buradan ne yapıp edip gitmeyi planlıyordu .Ama qiujin ve rongyu'nun ona 'fazla'güveni işleri birazcık değiştirdi .Şimdi sadece güneşin batması ve doğmasına kadar zamanı var .Çünkü yarın hayatta kalır mı tahmin edilemez .
"Ben biraz dışarıda hava almaya gideceğim"
Arkasını dönüp gidecekken aklına bir şey geldi ve rongyu'ya bakarak konuştu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel-Faced Devil's Smile
Fantasikapıdan gürültüyle on beş yaşlarına yakın bir çocuk sinirli bir şekilde içeriye girdi . "Anne bu eşek çok sinir bozucu .Hiç yönlendirdiğim tarafa gitmiyor ve beni her seferinde tekmelemeye çalışıyor! Düşündümde bu kız kılıklı adam onu nasıl kontrol...