Zhichi tarikatında sağ ve sol tarafta sandalyelerle birlikte üzerinde çeşitli tatlılar bulunan masalara oturan kıdemli yaşlılar, hararetli olarak bir konu hakkında konuşuyora benziyorlardı. Hepsi pür dikkat birbirlerini izliyordu .Yaşlı bir adam sakin bir yüz ifadesi ile"Bu konu burada kapanmıştır .Şimdi hepiniz keyfinize bakın"dedi.
Konuştukları konu tarikata mürit alımıyla ilgiliydi. Ki bütün kıdemlilerin bu konuda fikir alışverişinde bulunması çok önemli bir olay olduğunu gözler önüne seriyordu.
Zhichi tarikatı her yedi yılda bir öğrenci kabul ediyordu .Ama her geçen yılda alınan öğrencilerin yetenek ortalaması düşüyordu. Bu da tarikatı yeterince endişelendiriyordu. Yeni nesiller gittikçe daha güçsüz hâle geliyordu. Şu an güçsüz olarak varsayılan öğrenciler,seçtikleri kişiler arasında en güçlüleriydi. Böyle bir konu da çok gülünç geliyordu. Çünkü tam tamına yedi yüz yıllık zhichi tarikatı vasat öğrencileri barındırıyordu.
Geçen aylarda tarikat lideri yine öğrenci almak için bir yarışma yapacağını duyurmuştu. Yine aynı şekilde 'güçlü ama tarikat için vasat'olan öğrenci alımı yapılacağını düşünmek kıdemlileri yeterince tedirgin etmişti. Bunun üzerine hepsi bir karara vararak liderden bunu bir yedi yıl sonraya daha ertelemelerini arz etmek istediler ve hepsi liderle bir toplantı yaptılar. Ama sonuç beklendiği gibi olumlu çıkmamıştı. Çünkü lider bu görüşü kabul etmedi ve şöyle söyledi:"Bekleyelim,belkide güçlü bir öğrenci alırız"'Öhhö öhöö öhö bunu yedi yıl ve yedi yıl ve yedi yıl önce söylediğinizi hatırlıyoruz. Acaba artık pes edip o işe yaramaz olan çenenizi kapatacak mısınız!? Ve böylece aptal olan işe yaramaz kişilerin tarikatımıza adım atmasına müsaade etmeyiz ha ne dersin!?' Tabikide bunu lidere söylemeye cesaret edemediler
şimdi de 'keyfinize bakın'diyor. Nasıl keyiflerine bakabilirler!? Artık hepsi sadece 'sıkıcı'olacak yarışmayı keder içinde beklemeye başladılar.
Yarışma altıncı ayın birinde,yani beş ay sonra yapılacaktı. Bundan dolayı şimdiden herkes zhichi tarikatına doğru yol almaya başlamıştı. Çünkü zhichi tarikatı dağın zirvesinde bulunuyordu ve bu da işleri zorlaştırıyordu. Atlarla beraber yüksek yamaçlara tırmanamayacaklarından yürümek mecburiyetindeydiler. O yüzden tarika ulaşmaları zaman alacağından erkenden yola çıktılar.
Ama tabikide yarışmaya katılmak için tarikatın verdiği yaş aralıklarına sahip olmak gerekti. Zhichi tarikatı yarışmaya katılmak isteyenlerin on dört ile yirmi altı yaş aralığında olmasında katı bir uyarı verdi
--------Zhichi tarikatı yarışmayı düzenlerken Yu klanına geçelim
Yu klanı geçtiğimiz aylarda lider yu cuoguo'nun oğlu ve klanın tek varisi olan Yu yuanyin'i samanlıkta iğne arar gibi arıyorlardı. Yu cuoguo onu bulmadan asla ara vermemeleri konusunda emir vermişti. Çünkü sevgili oğluna bir zarar gelmeden evvel onu bulmak istiyordu. O karısından kalan tek ve son hatıraydı.
Yu cuoguo keder içinde sandalyesinde otururken bir hizmetçi yaklaşarak ona eğildi ve"Efendi Yu sizi küçük efendi görmek istiyor"dedi.
Bu 'küçük efendi' Yu cuoguo'nun küçük yeğeni Yu feng'di. Yu feng bu yıl on sekiz yaşındaydı. Yaşının küçük olmasına rağmen dövüş sanatlarında ustalaşmıştı. Ok atma beceriside iyi olsa da daha çok kılıç tekniklerinde Yu sheng kadar iyiydi. Yu feng gelecekte iyi bir general olabilirdi. O yüzden Yu cuoguo onu klanının en iyi generallerinin eğitmesi konusunda kısa ve net emir vermişti. Eh şimdi de emeğinin karşılığını alıyordu. Gittikçe daha çok güçlü hâle gelmesi onu mutlu ediyordu.
İçeriye gri renkte hanfu giyen ve saçların at kuyruğu şeklinde bağlayan bir genç girmişti. Bu feng'di. Çene hattı çok yumuşak görünüyordu ve burnu küçük kavisli bir şekle sahipti. Bu da onu çok çocuksu gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel-Faced Devil's Smile
Fantasikapıdan gürültüyle on beş yaşlarına yakın bir çocuk sinirli bir şekilde içeriye girdi . "Anne bu eşek çok sinir bozucu .Hiç yönlendirdiğim tarafa gitmiyor ve beni her seferinde tekmelemeye çalışıyor! Düşündümde bu kız kılıklı adam onu nasıl kontrol...