2.BÖLÜM:Şanssız

209 32 37
                                    

Shu shu etrafı biraz daha dolaştıktan sonra dinlenmeye karar verdi .Ama daha çok sessiz ve sakin bir yer dinlenmek için iyi olur diye düşündü ve insanların daha az olduğu bir yer bulmak için etrafa göz gezdirdi .

Etrafa bakarken gözüne orta büyüklükte,daha çok kapalı kahverengine sahip derisi olan bir eşek gördü .Eşeğin sahibi yanındaydı ama ona pek fazla dikkat ediyor gibi de görünmüyordu .Daha çok izleyince sahibinin karşısındaki kaba saba bir adamla laf kavgası yaptığı anlaşılıyordu .

Shu shu'nun bir zaman sonra yüzüne alaycı bir gülümseme yerleşti .Galiba şeytani şeyler düşünmekle meşguldü .

'Bu eşek beni sırtına alacak kadar var ...Sahibi de ona dikkat etmiyor .galiba onun için önemsiz olmalı .onu kaçırsam bile umrunda olmaz'

shu shu ellerini arkasında birleştirdi ve sinsi bir şekilde eşek ve sahibine doğru yaklaştı .Bir adım,bir adım ve bir adım ... yavaş bir şekilde yanlarına vardı .sahip hiçbir şeyin farkında olmadan hâlâ karşısındaki kişiyle kavga ediyordu .

shu shu eşeğin eyerini kendine doğru çekiştirdi .Şaşırtıcı bir şekilde eşek shu shu'ya boyun eğdi ve ona doğru yaklaştı .Bu yüzden shu shu zorluk çekmeden oradan eşekle beraber uzaklaşmaya başladı .Eşeğin sahibinin hâla dünyadan haberi yoktu ama onunla kavaga eden kişi farketmiş olmalı ki ona alaycı bir şekilde güldü .

Sahip kızgın bir şekilde işaret parmağını ona doğru uzattı .

"Sen! ...Neden gülüyorsun!?"
 
Bunun üzerine karşıdaki kişi daha fazla kahkaha atmaya başladı .

"Senin dünyadan haberin yok ha ha ha"
Gülen adamın gözünün kenarından yaş akıyordu ve gülmekten ağrıyan karnını tutuyordu .Sahip tedirgin bir şekilde konuştu

"N-ne oldu?"

Adam gülmesini bitirdikten sonra beş dakika kadar önce eşeğinin kapladığı ama şimdiyse boş olan yeri işaret etti .

"Eşeğin-"
Ama adam daha fazla devam edemedi ve tekrar gülmeye başladı

Sahip eşeğinin yanında olmadığını görünce biran afalladı ama sonra yüzü sinirden kırmızıya döndü .

"Kim!? kim eşeğimi çaldı! çıksın ortaya!"

...

Shu shu üstüne bindiği eşeğiyle dalgın bir şekilde konuşuyordu

"eşek bu yaşamak için .Yoksa ben bir hırsız değilim .Hem zaten sahibini sende sevmiyordun değil mi?"

Eşek bunu sanki anlıyormuş gibi anırmasıyla destekledi .Shu shu bunu komik buldu ve neşeli bir şekilde kahkaha atmaya başladı .

"Bir hayvan olmasan beni anladığını düşünürdüm ha ha ha!"
"Bundan sonra senin ismin ...Benimle beraber sahibinden kaçtığın için sana Taofan diye sesleneceğim .Nasıl beğendin mi?"

Eşek bir kez daha anırdı ve shu shu bunu kabul ettiğini düşündü .

Daha sonralarda shu shu taofan ile beraber kuşların neşeli bir şekilde cıvıldadıkları,ağaçların sararmış yapraklarının sakin bir şekilde yere doğru süzüldüğü,yanındaki nehrin durgun suyunun temiz olmasından dolayı pasparlak olduğu bir yere geldiler .

'mmmm ne kadar güzel bir havası var .geçmiş hayatımda hiç bu kadar dışarıda duramamıştım .Sıkıcı bir hayatım vardı .Ama şimdi nereye istersem oraya gideceğim .Aslında biraz düşününce bu hayat daha katlanılabilir gözüküyor .'

Shu shu temiz bulduğu bir yere oturdu . biraz dinlenmek için yere uzandı ve güzel havanın tadını çıkardı .

Taofan'da bunu fırsat bilip otlmaya başladı .Shu shu taofan'ın bu halini komik buldu .Çünkü sanki arkasında birisi onu kovalıyormuş gibi .

Angel-Faced Devil's SmileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin