Ahu, Kağan, Amerika??

69 3 0
                                    

Cevap vermem gerekiyordu. Ona "SEN KİMSİN?" yazdım. Cevap "ÇOK MERAK EDİYOSAN GEL." oldu. Pijamalarım üstümdeydi ama umurumda değildi. Hemen aşağı indim. Annemler uyudukları için (ablam zaten üniversiteyi Ankara'da okuyor.) hemen inebildim. Dışarı çıktığımda Kağan orada duruyordu. Tuhaf bir şekilde ona baktıktan sonra konuşmaya başladık.

Sena: Ne var Kağan ya gecenin bi saatinde? 

Kağan: Sena sana söylemem gereken çok önemli bir şey var.

Sena: Yahu yarın okul yok mu? O zaman söyleyeydin ya! 

Kağan: Ya düşündüğün gibi değil. Çok daha önemli. Ahu'nun en yakını sen olduğun için sana söylemenin mantıklı olacağını düşündüm. Onu kırmak istemiyorum bende sana danışayım dedim.

Sena: Noldu ki?

Kağan: Be-ben, biz daha doğrusu, Amerika'ya taşınmamız gerekiyor.

Sena: Siz??

Kağan: Ben ve abim.

Kağan'ın ailesi uzun zaman önce (9 yıl önce) vefat etmiş. Bu yüzden abisi ile yaşıyor.

Sena: Temelli mi?

Kağan: Bilmiyorum, ama Ahu'ya bunu nasıl soracağım?

Sena: Neyi soracaksın?

Kağan: Söylemedim mi? Ben Ahu'nun da benimle gelmesini istiyorum.

Sena: Ne!!? Hayatta olmaz. Ben onsuz naparım uleeeğğğnnn. OLMAZZ. OLMAZ. Nokta.

Kağan'nın telefonu çaldı sonra. Abisi ile konuştuğu belliydi. Abisi ona eve gelmesini söyledi. Kağan telefonu kapadıktan sonra okulda görüşürüz dedi ve gitti. Bende yatağıma yattım. Hemen uykuya daldım. Şaka la şaka. Mümkün mü hemen öyle uykuya dalmak... Telefonumla uğraştım biraz. Sonra hangi telefonu alacağıma karar verdim. Galaxy alpha alcam. Hemde mor olan. Ya da pembe. Açıkçası o rengin hangisi olduğunu bilmiyorum. Amaağğn neyse. Sonra da uyudum.

Merhaba arkadaşlar, kusura bakmayın biraz aralıklarla yazıyorum ama zamanım yok. Ayrıca bu bölümde baya kısa oldu kusura bakmayın. İlham gelmedi sdfghj. Umarım beğenmişsinizdir. İyi okumalar.

Hayat Geçip Gidiyor...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin