פרק שני

797 47 27
                                    


הארי
אני מועד מעט, ושאני ממצמץ שוב אני רואה בנינים צרים וגבוהים שעומדים אחד ליד השני צפופים. ''ברוך הבאה למנהטן'' אומר דמבלדור והולך לעבר הבית שמולנו. הבית לא ניראה מרושע למדי, אולי יש לו עוד סכוי, או שאולי זה רק ניראה כך כדי להסתיר את כל הדברים הנוראים שהם עושים שם, או ש.. אוקי די לשגע את עצמי. אנחנו נכנסים ונעצרים מול דלת שעליה כתוב משפחת ג'קסון. דמבלדור דופק על הדלת ללא היסוס ובחורה בלונדינית ששערה אסוף בקוקו פותחת את הדלת. היא לובשת חולצה כחולה ועליה ינשוף ושורט גינס ''פר..'' היא נעצרת ומסתכלת עלינו במבט רצחני, כאשר היא מבינה שאנחנו לא מי שהיא חפשה. ''אני מצתער, אך אני חושב שאיני פרסאוס ג'קסון'' עונה דמבלדור בחיוך. ''מי אתה ומה אתה רוצה מפרסי?'' היא לא נראת מופתעת שדמבלדור יודע את השם של פרסי, וידה נע בזהרות אל ירכה, יש לה שם כמו דבר דק כזה רגע זה סכין?! למה לעזעזאל היא מחזיקה על עצמה סכין. ''אנחנו צריכים לדבר איתו בארבע עיינים בנושא חשוב'' דמבלדור קוטע את מחשבותי. הנערה מעקמת פרצופה, אך לפני שהיא מספיקה לענות קול נעים שואל מבפנים ''אנבת' מי בדלת?'' היא נועצת בנו מבט ועונה ''שני אנשים מוזרים מחפשים את פרסי.'' דמבלדור לא מוחה שהיא קוראת לו מוזר אך אני מסתכל עליה במבט כועס. היא מחזירה לי מבט רצחני ואני מסיט מהר את מבטי, הנערה הזאת אנבת', מי שלא תהיה, מלחיצה ממש. אישה חייכנית נעמדת מאחוריה ומניחה יד על כתפה ''דיי אנבת' תתנהגי יפה, תכנסו בבקשה'' היא אומרת בחיוך. ''בטוח סאלי?'' הנערה שואלת. מבטי קופץ אל האישה ואיני מאמין. היא לא יכולה להיות הבת של ולדמורט, היא כל כך חייכנית ונחמדה ו.. ואמהית, לפחות כך היא נראת ממבט ראשון. ''כן אני בטוחה אנבת', עכשיו מה רציתם מפרסי?'' היא שואלת את דמבלדור ''אנחנו צריכים לדבר איתו בנושא חשוב מאד, נעדיף לדבר על זה שהוא אהיה כאן.'' היא מהנהנת ופונה אל אנבת' ''לכי תקראי לו, טוב בנתיים תכנסו יקח לו כמה דקות'' היא אומרת ומחייכת אלי. אני לא יודע מה לעשות אך דמבלדור נכנס ומתיישב על אחת הספות, אז אני הולך ומתיישב לידו. הנערה שולחת אלי עוד מבט רצחני והולכת למקום אחר בבית. ''גברת ג'קסון אני מצטער שנפלנו אליך ככה, את מבינה יש כמה'' ''בעיות'' היא אומרת וצוחקת צחוק קטן ''כן תמיד יש כאלה, זה בסדר..'' היא משתע מעט ומסתכלת על דמבלדור. ''אלבוס, אלבוס דמבלדור'' הוא משלים אותה ''אלבוס'' היא חוזרת אחריו. ''אני אלך להביא כיבוד, פרסי אמור להגיע בכל רגע'' היא אומרת והולכת לחדר אחר, המטבח כנראה. יש כמה דקות של שקט, בהם אני בוחן את החדר סביבי. הוא חמים ונעים ונותן תחושה של בית. בחיים לא חשבתי שכך יראה ביתם של הבת והנכד של אדון האופל. אני מתחיל לחשוב שאולי טעיתי...

אוקי עזבו מה שאמרתי אני חוזר בי, כי באותו רגע הזגוגית של אחד החלונות מתנפצת וגל ענק נכנס דרך החור שנוצר. ילד נוחת בגלגול מושלם על הספא וקם בקפיצה, הוא ירה לעברינו מבט מצמית ''אתם'' הוא אמר בקול ארסי. הוא היה יבש לחלוטין ולבש חולצה טרקו בצבע ירוק כהה עם מכנסי ג'ינס ונעלים שפעם היו לבנות ומחזיק בידו עט. אני לא יודע מה העט הזה עושה, אבל הייתי מאה אחוז מת אם קולה של הנערה לא היה נשמע מתוך הבית. ''פרסי?'' היא שאלה, ''אנבת' '' הוא אמר בנימה שלא הצלחתי לזהות ''אני אטפל בכם אחרי זה'' הוא ירה לכוונינו ורץ למקום שבו נבלעה הנערה מקודם. הוא נעצר לפתע ''אנבת' '' הוא אמר ואז השתתק. אני לא יכלתי לראות מה קרה כי הוא עמד עם גבו עלינו אך לאחר שניה הוא שאל אותה ''הכל טוב? מה קרה? מה הבעיה? אני פה'' קולו היה נשמע רך ו..דואג?! אוקי הראש שלי מתפוצץ, לפני רגע הוא נראה כמו רוצח סדרתי ועכשיו הוא דואג לה?? מה הולך פה. ''הכל טוב בנתיים'' היא נאנחה ואז הם עברו לדבר בשפה שלו הבנתי.
(התרגום בפרק הבא)

Λοιπόν, ποιο είναι το πρόβλημα, γιατί μου είπες να έρθω επειγόντως; Σκέφτηκα ήδη ότι δέχτηκες επίθεση. Ποιοι είναι αυτοί στο σαλόνι; Είναι τέρατα; Εξαλείψτε τους.. ''

שאל אותה פרסי. היא הפסיקה אותו ואמרה

''Γεια σου αργά, ποιος πότε κάνεις τόσες πολλές ερωτήσεις'' ''Ποιος είναι όταν σχετίζεται με εσάς";

היא צחקקה בשקט ששמעה את תשבתו רציני מה הולך פה.

Δεν ξέρω τι είναι, αλλά δεν είναι τέρατα. Τουλάχιστον μου φαίνεται

הם המשיכו לדבר בינהם ואז פרסי הסתובב פתאום כאילו הבין שאני מסתכל עליו. הוא הביט בי כאילו הוא מנסה להבין מה הדרך הטובה ביותר להרוג אותי, אך לבסוף הוא נתק את מבטו וחזר לדבר עם אנבת'.

Πού είναι η μητέρα μου; Τι σκέφτεται γι 'αυτούς; " "Νομίζει ότι είναι μια χαρά και είναι στην κουζίνα ..."

שחתם נקטעה בקולה של סאלי שנשמע עייף, כאילו היא חוזרת על משהו מובן מעליו בפעם האלף. ''פרסי מה אמרנו על להכנס עם הביוב דרך החלון'' היא עמדה בכניסה והחזיקה צלחת עם ערימת עוגיות כחולות, אוקי הם מורעלות בטוח. מה נסגר עם הבית הזה....ורגע ביוב?!
אני מסתכל על שלולית המים שעל הרצפה ומתעפק לא להקיא את נשמתי. בהחלט ביוב איכסססס
''פרסי'' אנבת' צועקת באנגלית שוב ''דביל מסריח אחד''




תודה רבה לכל מי שקורא ומגיב, זה באמת חשוב לי.

מקווה שתאהבו, פרק הבאה זה נקודת מבט של פרסי.
אחד הפרקים שיותר נהנתי לכתוב, שווה לחכות לו.

אוהבת מלא
סקיי🤙

זהירות: לפרסי יש שרביטWhere stories live. Discover now