פרק שישי

640 39 64
                                    


הארי
אנחנו עומדים מחוץ למפקדה ואני מסתכל  לעבר המוזרים. פרסי עומד יציב לגמרי ואנבת' מועדת קצת, אבל עדיין עומדת. איך? אני ממש השתטחתי על הרצפה בפעם הראשונה. פרסי מסתכל עלי במבט של, מה?, אופס בהיתי בהם. אני מנענע את ראשי בתנועה של שום דבר ומסיט את המבט.

דמבלדור מגיש להם דף, אנבת' קוראת אותו ומעבירה לפרסי. הוא מכווץ את גבותיו בריכוז וממלמל משהו כמו ''דלגציה מטומטמת'' ואז אחרי יותר מדי זמן בשביל לקרוא רק שורה אחת, הוא מחזיר את את הדף לדמבלדור. הוא מסתכל על הרחוב ובא לומר משהו, אבל אז כנראה הוא רואה את הבית. הוא אומר משהו שנשמע כמו מגניב והולך לכיוון הבית, כאילו זה הגיוני לגמרי שקופץ לך בית משום מקום שלא ראיתה מקודם. אנבת' מסתכלת על הרחוב ומתקדמת אחרי פרסי בשקט. דמבלדור עוקף אותם ונכנס ראשון, פרסי מיד אחריו.

רון, הרמיוני, פרד, ג'ורג, ג'יני וטונקס מקיפים את דמבלדור ומביטים בפרסי שעמד חצי מאחוריו בסקרנות. פרסי לא נראה לחוץ לאור כל המבטים שתוקעים בו, כאילו הוא רגיל לצומת לב כזאת.

''מולי אני חייב ללכת לסדר משהו בבית ספר אז לא אצטרף לארוחת ערב היום.'' דמבלדור אומר ופונה לצאת. ''אוי חבל פרופסור'' קוראת גברת ווזלי ויוצאת לטרקלין כשהדלת נסגרת מאחורי דמבלדור.

שהיא רואה אותנו סביב פרסי, היא צועקת עלינו להתרחק. ''ילדים תנו לו לנשום, הוא הרגע הגיע, בוא לסלון יש אוכל'' היא אומרת לו בחיוך. ''אוכל'' פרסי אומר בהסכמה ובאה להידחף פנימה. הוא כנראה היה מוחץ את כולם, אם אנבת' לא הייתה יוצאת מאחורי, תופסת לו את קצה החולצה ומושכת אותו אחורה. ''תפסיק להיות חזיר פרסי.''
''אני לא חזיר'' הוא אומר נעלב. ''הייתה חזיר ים דומה מספיק'' אנבת' אומרת כאילו זה מסביר הכל. מה זאת אומרת הוא היה חזיר ים?
''אנבת' '' הוא צועק בקול נבגד, מה שגורם לגברת בלק להתעורר ולהתחיל לצעוק.

בשניה אחת שניהם בתנוחות מגננה והתיקים שלהם זרוקים ליד הקירות. אנבת' מחזיקה את הסכין שלה בידה ופרסי את העט המוזר שלו. ''תורידי הרגע את הסכין'' טונקס קופצת קדימה והשרביט שלה מכוון לאנבת'. ''מי את? ומי האישה שצועקת? ותעיפי את המקל מאנבת' '' פרסי אומר נדחף בין אנבת' לטונקס. ''תעוף לי מהדרך פרסי, אני יכולה להגן על עצמי.'' אנבת' אומרת ומעיפה אותו הצידה. מתקדמת לעבר טונקס, שהסכין עדיין בידה. ''אנבת' תשארי מחוץ לזה'' הוא צועק וחוזר לעמוד לפניה. ''לא אני לא, חצוף. היא כוונה עלי את השרביט לא עליך, אני יגמור אותה.'' ''אבל,'' הוא באה לומר לה משהו אבל היא מפנה את מבטה עליו ואומרת ''שאני אזכיר לך איך נגמרה הפעם האחרונה עם סו אלן?'' פרסי השתתק כאילו בלע את הלשון. מי זאת סו אלן? ''ומי בסוף הרגיע את כולם'' אנבת' ממשיכה. ''את'' פרסי אמר בתבוסה וזז הצידה. ''יופי עכשיו את, מה השם שלך? למה את מכוונת עלי את השרביט שלך? ונ.ב. אהבתי את השיער שלך הורוד מחמיא לך" אנבת' אומרת במהירות.

זהירות: לפרסי יש שרביטWhere stories live. Discover now