°6°

437 40 1
                                    

"aigoo sudah lama aku tidak mlihat seoeang yg sma spesies dgn ku"

Pemuda bersurai hitam itu mencubit pipi soobin krana kiyowo yg melampau.

"Beomie , kau boleh mmbuat nya khilangan pipi tau tak.?"ucap Taehyun.

Yg dipanggil Beomie atau nama sbenarnya Beomgyu pun mengeluh lalu mempoutkan bibirnya

"Beomie beomie-!" Pnggil soobin dgn nada ceria nya

"Naee binniee?"

"Binnie wantt pwayy wiff costhhtumeee!"

"Wuuuu beomiee want pwayy chuuu"

"Othee waitt yyaw binnie want askk mwaiddd"

"Othe binniee"

Taehyun?Taehyun hnya duduk d sudut dinding smbl menggigit jari nya.Dia tidak than dgn makhluk comel,imut dan gmesin d dpan nya ini.

Tidak lma slepas itu Soobin dan Beomgyu brgerak ke tmpat lain tpi tidak smpai beberapa minit mreka mendatangi Taehyun yg sdg menonton tv smbl memakan cekodok udang.

"Uhhh hyuniee...nu nu coshtumeee-!!"

"Hah?" Mngambil msa utk Taehyun mncerna prcakapn Soobin itu.

"Ohh costume.Kan ada bnyak dkat almari kai.Maid mna maid?" Blas Taehyun

"Maaf Tuan mreka mau costume Beruang dan Arnab tpi Tuan Kai tidak memiliki nya" jwab slah satu maid yg brtugas d situ.

"Ooh beomgyu mna?"

"Bomgyu who?"

"Beomie"

"Nu nuu beomgyuu.Dwerr ishh just Beomiiee!nu nu beomgyu-!"

Taehyun trsnyum pasrah lalu mngajak kedua hybrid itu prgi beli costume.Dia jga sbenarnya mlas tpi dia jga boleh menggila akibat trlalu lama trpuruk d dlm mansion ini.





Dan skrang mreka sudh mmbeli costume.Taehyun sudah bilang kalau pkai costume tu wktu dkat rmah mlah mreka merengek dan meminta jga ingin memakai costume itu.

Beomgyu jga sempat mengancam bunuh Taehyun jika dia tidak mengijinkan mreka memakai costume itu.Al akhirnya mreka memakai costume itu dan mnjadi prhatian org ramai.

Hybrid itu mnuju ke tmpat parkir lalu msuk ke dlm kereta mengabaikan Taehyun yg ksulitan brjalan krana mmbwa bnyak brang hasil shopping bayi2 itu.

Taehyun mmbawa mreka ke taman,mkan aiskrim layaknya mmbawa budak.Tapi mlangnya acara jalan² itu hrus ditutupi krana Kai menelfon Taehyun untuk mnghantar Soobin ke rumah Yeonjun

Taehyun mulanya agk curiga.Mna tau kai diancam Yeonjun.Dgn Soobin yg comel klah kucing tu pun dia seksa inikan lagi Kai yg tak comel atau tampan itu.

Abaikan Taehyun hnya membela ketampanan nya sndiri.





Taehyun memparking kan kreta nya d garage milik Yeonjun lalu kluar brsama yg lain nya.Kai pun mndatangi mreka d garage lalu soobin lgsung memeluk Kai dgn erat

"Uhh kaii thenapa tinggal binniee-!"

"Hahahahh kai tk tinggal binnie.Kai cuma menghukum rubah jahat yg mnyakiti binnie"

Soobin hnya ber-ohh ria.Tk lma slepas itu Taehyun slesai meletak kan brang² shopping soobin d ruang tamu.Agk bnyak tpi slepas mlihat , kbnyakan brang itu smua keperluan Soobin utkk tinggal d rumah Yeonjun.

Slah satunya cawan plastik yg bercorakkan arnab comel supaya cwan itu tidak pecah ktika digunakan Soobin.Bgitu jga dgan pinggan,slimut,bantal kecil,beberapa snack dan jgan lupa jga baju² dia.

Taehyun smpat berbicara dgn Yeonjun d ruang tamu

"Kau...awas kau sakitkan soobin lgi"

"Hm"

"Itu cwan dan piring plastik.Kau ltak kat dpur."

"Buat apa? Rumah aku dh bnyak cwan"

"Supaya cwan itu tak pecah dan kau jga tk akn mnyuruh soobin mengutip kca² itu dsar membebalkan."

Dan prcakapan itu berakhir dgn Taehyun yg mewarning Yeonjun lgi.Akhirnya mreka pun brkumpul d dpan pintu.

"Binnie jngan nakal² naee..klau Yeonjun ada pukul atau mrah Soobin telfon kai.Tau kan ncam mna nk telfon?"-Kai

"Yess kayyii"-Soobin

"Urmm beomie akn misss binnie shooo muchh ung.." kta beomgyu smbl mempoutkan bibirnya

"Yah kau blh brjumpa dgan nya stiap hari klau kau mau." Kta kai smbl memukul kpala Beomgyu.

"Sialan" umpat Beomgyu

"U'ummm!!Beomie jjwanann lupa celalu datang pwayy wiff Binniee-!"

Beomgyu hnya trsenyum.Stelah itu mreka berpelukan dan Beomgyu msuk kreta brsama Taehyun.Kai mengwarning Yeonjun skali lagi.Dia brkta dia tk segan² untuk mngambil Soobin dan melarang Yeonjun brtemu soobin lgi jika Yeonjun melakukan hal aneh aneh ke soobin.

Dan Yeonjun cmn ber-hm ria.Sbenarnya dia jga tkut hal itu brlaku.Tpi apakan daya dia sgt egois

Tbc.

Typo bersebaran right so sorry:v

BINNIE HYBRID - YeonbinWhere stories live. Discover now