"bin nak mandi?"
"tak apa hyung , bin wangi lgi ahaha" ketawany singkat tpi sgt bermakna buat org" disitu.Jrang skali soobin ketawa.
"Ah klau nk apa² , bgitau hyung nnti hyung buatkan"
"Hyung hyunjiniee , gyu nak cekodok chuuu"
"Ambil lah sayang , tka da yg nk makan" ktanya smbil trsenyum
Hyunjin atau lbih tepat nya Hwang Hyunjin ialah jiran sebelah rumah Yeonjun.Dia tk trlalu dkt dgn Yeonjun , cuma adeknya Yeji slalu stalker Yeonjun jdi disebbkan Yeji malu , dia pun sring mnyuruh Hyunjin brkenalan dgn Yeonjun.
Tak bnyk yg hyunjin tau ttg Yeonjun tetapi dia sgt tau bnyk bnda ttg Soobin.Contohnya slepas kpergian Yeonjun , soobin slalu mnumpang rumahnya dri siang smpai maghrib.Soobin bukanlah slalu di dlm bilik nya , dia selalu ke rumah hyunjin melalui tterjun dri tingkap biliknya
"Yeayy hyung baik ehehe"
Beomgyu lgsung berlari ke dapur untuk mngmbil cekodok pisang.Hyunjin duduk d smping Soobin lalu meregangkan bdannya
"Bin psti Yeonjun hidup?"
"Hmm-!"
Hyunjin mengeluh prlhan lalu meminum coffee miliknya.Soobin mnatap Hyunjin yg klihatan Aneh.
"Knpa hyung?"
"Well 3 bulan lalu yeonjun ada blik dan..."
•
•
•FLASHBACK
Hyunjin kluar untuk mngmbil pizzanya di tengah malam.Dia berparty dgn rakan" nya , tetapi sewaktu dia mahu msuk ke dlm rumah , dia trdengar bunyi rantai besi jatuh.
Hyunjin lalu teringat sesuatu dan pergi ke rumah Yeonjun.
Hatinya retak , hmpir shaja dia menjatuhkan pizza di tangan nya.
Yeonjun yg sdg buru" mengunci rantai besi itu terkantoi swaktu mau kluar dri rumahnya.
"H-hyunjin????!"
"Yeonjun!!!"
Yeonjun cba mengelak , dia berlari ke blkang rumah dan ingin memanjat pagar blkang rumah tetapi tidak berjaya.Hyunjin menarik tgn nya mmbuatkan Yeonjun trjatuh ke tanah.
Hyunjin memegang erat pergelangan Yeonjun.Mereka kmudian bercakap sbntar
"Kau pergi mna jun?!hmpir 2 tahun jun.2 Tahun , kau tk pduli dgn kwan kelas kita?Kai?Soobin?"
Jleb
Nama diakhir prkataan hyunjin itu sukses menusuk hati Yeonjun..
Yeonjun trdiam dia perlahan" menangis.
"tk boleh hyun , hiks aku tk boleh blik.Aku tk suci hyun"
"M-maksud kau?"
"Aku hiks , aku dijadikan slave dgn ahli kongsi gelap.Aku kena rogol beratus lelaki hyun aku tk boleh.Aku malu"
Hyunjin menatap Yeonjun tidak percaya.Dia kmudian mengelus rambut yeonjun dan trsenyum tipis
"Jun , cepat lah balik.Soobin tunggu kau"
"D-dia tunggu?"
"Stiap hari dia dri jauh semata² nk tngkap gmbar pintu kau.Mulanya aku tergelak tpi slepas aku lihat betul² , bru aku fham jun"
"Fham apa?"
"Dia tau kau balik.Dia tau kau msih hidup.Dia tgok stiap belitan besi dkt pintu kau stiap hari.Dia perasan smua perbezaan belitan tu.Smpai skrng dia ingat dkt kau"
"D-dia sehat?"
"Dia sihat tpi mental dia tk brapa sihat jun.Dia kmurungan.Skrang sifat dia 100% brubah tk mcm dlu"
"B-bin..aku rindu dia hyun..aku still guna nombor yg sama.Nnti aku buka block kau.Aku critakan lbih jelas.Sayang kau.Aku kna pergi skrang"
Yeonjun berdiri dri tmpat dduknya lalu brjalan pergi
"Jun-!"
Jerit hyunjin , yeonjun menoleh ke belakang
"Cepat balik"
Tbc.
YOU ARE READING
BINNIE HYBRID - Yeonbin
Random"KELUAR!TDUR KAT LUAR JGN GNGGU AKU ARNAB SIALAN!"-Yeonjun --- 'eung..?b-binnie cakit hiks.binnie cuka junie tpi junie celalu dgn oyang lain...h-hiks.'-Soobin --- "Binnie?syang junie~binnie dkat mna junie bwak rotiii"-Yeonjun --- "Hiks junnie come h...