#10

421 36 6
                                    

"Junie don't like binnie..?" Tnya soobin kpda Yeonjun yg sdg sibuk mengemas bberapa keperluan Soobin dn memasukkan ny ke dlm beg

Yeonjun trsenyum lalu mengisyaratkan soobin untuk dtg mendekat.

Soobin menghmpiri Yeonjun dgn telinga ny yg sayu sperti lgi bersedih.Dia pun dduk d smping Yeonjun

"Syang..rumah yeonjun tk ada siapa²,nnti yeonjun dh nak skolah.Siapa nk jga soobin?"

"Skolah?"

"Skolah tu..tmpat kita belajar dgn kwan²"

"Priendd?? uwaaaa binnniee want pwiendd hihi"

Yeonjun terkekeh geli lalu memeluk Soobin erat²

"Soobin dduk rumah kai nae?rumah kai ada taehyun.Beomie ada.Uncle dgn Unty pun ada.Yeonjun tk nk binnie dduk sorg² dlm rumah.Arasseo?"

Soobin trsenyum lalu mmbalas pelukan Yeonjun.Dia mnjilat kecil tlinga Yeonjun lalu ikut terkekeh

"Othie binnie guuuuddboyyie"

Mereka pun melepas kan plukan dan soobin pun bntu Yeonjun mengemas brang






"Junie nouu coming too?" Tnya Soobin stelah mlihat Yeonjun melambai ke arhnya yg mau msuk ke dlm rumah Kai.

Yeonjun mngikut kai mnghntar Soobin alasan ny mau lbih lana dkat dgn Soobin.

"No baby.Yeonjun kena jaga rumah"

"Um..binnie want sweepp with junie.."

"Nnti nae?binnie being a goodboy klau tak yeonjun tk nk jumpa binnie.Boleh?"

"Huum can..binnie want huggie pwiss-!" Ucap soobin smbil merentangkan tgan ny kea rh Yeonjun.

Yeonjun pun trsenyum lalu memeluk bunny nya itu dgn erat.

"Junie don't lweftt binnie um...binnie don't want sweep dgn kai..help binnie.." bisik ny prlhan ke telinga Yeonjun

Yeonjun mengernyitkan alisnya.Kenapa soobin tkut dgn kai?atau cuma dia mmg tk nak tdur dgn kai?






"Yippieee" Soobin merebahkan bdan ny ke ats kasur yg bersaiz agk bsar dri ukuran bdan ny itu.Dia kelelahan , wlaupun dia cma bermain,makan dan bermain lgi , dia ttap berasa penat sperti hbis marathon.

Tidak lama slepas itu kai pun masuk ke dalam biliknya dan dduk d smping Soobin.

"Hey binnie,ngantuk?"sapanya

"Huum hehe bestt dgn kayyi eheh" ktanya lalu dduk d smping kai

"Jjinja?kalau mcm tu tak pyah balik rumah yeonjun lah"

"umm-!!!nouu-!!binnie want livee with jjunie-_"

"Hahahaha nae nae.Go take your resta nd sleep babe."

"Gudnight kaii"

Kai pun trsenyum lalu kluar dri bilik soobin .

'Just wait bunny.You will be mine soon haha'





Yeonjun menatap siling bilik nya lalu meraba² ruang kosong di smping nya

"Hah..bin.."

Dia sgt rindu kpd bunny kecil itu.Wlaupun bru bberapa malam tdur sma² , tpi rasany seperti sluruh hidupny kosong

Memejamkan mata dan membayangkan klinci kecil itu ada di smping nya.Mengucapkan slamat malam dan menepuk" mukany dgn tapak kaki kecil miliknya.

Sepertinya ada yg sudh jatuh dalam kerinduan?

Tbc.

BINNIE HYBRID - YeonbinWhere stories live. Discover now