"gwaenchana s-soobin?" Tanya yeonjun dgn sdikit gugup.
Soobin sudh menangis d dada ny selama bberapa menit dan itu mmbuatkan yeonjun risau . Yeonjun x risau klau soobin kehilangan bnyk air dan sakit ttapi dia risau klau Boss ny tau yg yeonjun bertemu dgn org lain .
"h-hiks junie , binnie huwwaaa-!!" soobin kmbali menangis terisak² , yeonjun bukan tidak mahu brsama soobin tpi skrg bukan msa yg tepat . Bila' msa shaja org suruhan boss nya akan datang dan dia tidak mahu soobin tercedera atau ikut dlm msalahnya .
"Bin , dgr ckap hyung . Wake up and look at me"
Soobin lalu mengusap sudut matanya dan menatap yeonjun smbl mnahan tngisan ny . Dia mnatap yeonjun dgn wjah yg memerah dan mata yg sembab akibat mnangis .
"Bin , hyung tk boleh lama' dgn soobin . Hyung psti soobin dh tau apa yg jdi dkt hyung bukan?maafkan hyung sayang . Skrang bila' masa shaja akn ada org yg dtg , hyung tk nak soobin cedera atau kena ambil skali dgn diaorang hyung tk nk"
"t-twapi binniee ttakk nak hyung prgi lagi hiks , binnie ttak nak hyung jauh² dengan binnie . Hyung janjii nak tidur dengan binnie tahun lepas kan h-humm??"
Hati yeonjun mulai sebak mendengar ucapan hybrid d hdapan ny . Dgn prlahan dia memegang lher soobin lalu mndekat kan wjah mreka . Satu ciuman singkat diberi lalu dilanjutkan dngan lumatan yg sgt lembut dan pnuh dgn ksih sayang . Tidak lama bberapa saat setelah itu terdengar bunyi kereta di luar rumah dan yeonjun segera melepaskan ciuman mereka .
"soobin..."
•
•
•
•KOK KOK KOK KOKKKKK
Bunyi ayam kedengaran . Soobin trbangun dri tdurnya yang sangat nyenyak . Dia memimpikan Yeonjun?
"Bin?" tegur hyunjin yg bru sahaja masuk lalu dgn panik mendatangi soobin.
"Bin?bin okey?" Tnya hyunjin smbl menatap wjah soobin dgn kerisauan.
"B-bin?bin okey hum ada apa...?"
"Bin tk ingat?smlm...ahh smlam kn soobin jumpa dgn yeonjun?"
"Y-yeonjun?"
Jadi itu bukan mimpi . Dia benar' bertemu dgn Yeonjun tpia pa yg trjadi?mana yeonjun??!
"H-hyung??yeonjun hyung mana?!!" soobin langsung gelabah dan meraba² sekitar katil nya . Hyunjin cuba menenangkan Soobin lalu memeluk soobin dgn erat
"Sabar sayang . Sabar"
"Hiks yeonjun hyung prgi manaaa!!"soobin meronta d dlm plukan Hyunjin mmbuatkan hyunjin lbih mmpererat plukan nya
"smalam...yg hyung tau yeonjun keluar rumah dgn bberapa org lelaki . Dan yeonjun menjatuhkan beg kecil d halaman rumah dia . Hyung ada dkt situ , hyung tkut trjdi apa' jdi hyung rumah . Slepas smuany prgi hyung ambil beg yg dijatuhkan yeonjun , slepas buka trnyta soobin bunny ada dlm beg tu trtidur pulas"
"y-yeonjun hyung kena bawa..?"
Hyunjin tidak menjawab , soobin tahu jwapan ny lalu menangis terisak' di dalam pelukan hyunjin .
TBC.
YOU ARE READING
BINNIE HYBRID - Yeonbin
Random"KELUAR!TDUR KAT LUAR JGN GNGGU AKU ARNAB SIALAN!"-Yeonjun --- 'eung..?b-binnie cakit hiks.binnie cuka junie tpi junie celalu dgn oyang lain...h-hiks.'-Soobin --- "Binnie?syang junie~binnie dkat mna junie bwak rotiii"-Yeonjun --- "Hiks junnie come h...