>>•••<<>HOUSE<
•PART 1•>>•••<<
18 orang remaja lelaki duduk lepak dekat dalam satu studio. Studio tu diorang beli sendiri dengan hasil duit yang diorang dapat daripada pekerjaan sampingan diorang sebagai Youtuber.
Diorang semua ni sebenarnya tak de sorang pun yang normal✋.
Kangmin dengan Win kalau tak gaduh sehari memang tak sah sebab kerjanya cuma nak gaduhkan hanya sebab Gyehyeon 😶 tapi Gyehyeon jenis malas nak layan budak 2 orang tu pun dia just duduk dengan Yeonho tak pun dengan CJ tak pun teman Minchan edit video.
Minjae dengan Bic pulak tak payahlah dah macam Tom & Jerry.. Payah masuk studio diorang yang paling kecoh susah nak tutup mulut diorang.
Yeonho pulak kalau bosan kerjanya mengacau orang n orang yang paling famous kena kacau Yongseung.. Paling ii pun bahu dengan tangan Yongseung kena gigit dengan Yeonho.
Dongheon pulak jenis yang paling tua tapi tak behave. Ravn? Tak payah cakaplah, sekepala je dengan Dongheon 2x5 = jawablah sendiri..
Hoyoung? Layanlah jugak adik ii gan abang ii tapi susah sikit kalau dia dekat dengan Dongheon n Ravn.. Asyik keje nak cari gaduh je si cantik sorang ni.
Tapi please, jangan buat sepah kalau tak, tak de sapa boleh balik rumah✋fahamkan? Tak faham? Hoyoung bebel tak ingat dunia😫
Macam mana diorang 18 orang ni boleh jumpa n berkawan? Ramai pulak tu.. Entahlah malas nak cerita, panjang sangat setahun pun belum tentu habis.. Tuu cerita New Family VeriVery tu pun tak sambung ii lagi n sampaikan author terpaksa unpublish~
So malas nak cakap panjang, start jelah jom.
>>•••<<
"GYEHYEON HYUNG !!!" jerit Kangmin dengan Win serentak.
Gyehyeon yang duduk sebelah Minchan sambil main fon pun terpaksa hela nafas kasar.
"Kenapalah aku boleh jumpa budak 2 orang ni?" rungut Gyehyeon pelan tapi Minchan boleh dengar n Minchan cuma gelak pelan then sambung fokus edit video.
"GYEHYEON HYUNG !!"
"KANGMIN !! WIN !! DIAM SIKIT BOLEH TAK !!" giliran Minchan pulak yang jerit.
Mana taknya dia tengah fokus edit video, budak 2 orang tu dok terjerit ii macam orang utan.
"Ishhh tepilah" ujar Win n terus tolak Kangmin sampai budak tu hampir nak terjatuh ke tepi.
Win terus lari n duduk sebelah Gyehyeon then manja ii kat tangan Gyehyeon.
"Gyehyeon hyung~ Win tolak Minie" ujar Kangmin mengada ii datang kat Gyehyeon.
Win dah jeling lidah kat Kangmin n Kangmin tunjuk penumbuk dia kat Win.
Gyehyeon punya malas nak layan, dia pun lepaskan tangan Win then bla pergi kat CJ.
Budak 2 orang tu dah merungut kat belakang.
Kat tempat lain Yongseung, Yeonho, Bic, Minjae, Huijun dengan Xion sibuk main game.
Dongheon dengan Ravn pulak tiber buat tiktok.
Back to Minchan. Lepas dia siap upload video yang dia edit dalam youtube, dia start cari ii dalam google mana tau ada tempat ii yang diorang semua belum pergi n lebih mencabar kan?
Seoho tiba ii datang duduk sebelah Minchan.
"Buat apa tu?" tanya Seoho.
Minchan pulak dah terkejut separuh mati tapi belum mati tapi laptop dia hampir matilah sebab kalau dia lepaskan tangan masa dia terkejut say goodbye to laptop ahhh.
YOU ARE READING
HOUSE || •VRVR-ONEUS-MCND•
Terror[COMPLETED] SHUHHHHH Just read~ •VeRiVeRy• •ONEUS• •MCND• ⚠DISCLAIMER⚠ Cerita ni memang asal usul dari fikiran imaginasi sendiri dan tiada sebarang ciplak dari mana ii cerita.. Jika mana ii readers yang pernah jumpa ataupun rasa cerita ni hampir s...