>>•••<<>HOUSE<
•PART 7•>>•••<<
Dah dekat nak pukul 4 pagi, team ONEUS + Minchan masih tak jumpa ii Kangmin.
"Kita balik dululah... Nanti tengah hari kita datang balik" ujar Leedo dah kepenatan.
"Aku tak boleh tinggalkan dia sorang ii kat sini" balas Minchan lemah.
"Tapi Chan, nak tak nak kita terpaksa... Nanti kita mintak bantuan polis ehhh" pujuk Hwanwoong.
"Kita semua perlukan rehat yang secukupnya" balas Keonhee.
>>•••<<
ONEUS sampai je rumah yang diorang tau, rumah kosong.
"Mana Seoho?" tanya Ravn.
"Hyung.. Dari malam tadi kitorang dengan kau je hyung" balas Leedo.
"Tak tanya member MCND? Sebab Seoho hyung cakap dia nak ikut diorang balik.. Katanya penat" ujar Xion.
"Aku try call Castle J.." ujar Keonhee.
"Hello, CJ.. Seoho hyung ada dengan kau tak sekarang ni?" tanya Keonhee bila panggilan dia dah tersambung.
"Tak ada pulak... Kenapa?" balas Castle J.
"Xion kata tadi, Seoho hyung bagitau dia yang Seoho hyung nak ikut korang balik"
"Ehh tak de pulak.. Masa kitorang gerak nak pergi hospital, Seoho hyung memang tak de follow kitorang" balas Castle J.
"Tak mungkinlah oklah tak pelah kalau macam tu.. Thnxs.. Nanti apa ii perkembangan tentang Win, bagitau tau.. Gyehyeon pun masuk hospital gak tu" ujar Keonhee.
"Serious lah Gyehyeon pun masuk hospital?" tanya Castle J agak terkejut.
"Haah.. Oklah aku off dulu taw bye" balas Keonhee terus matikan fon dia.
"Macam mana?" tanya Hwanwoong.
"Tak.. Castle J cakap, Seoho hyung memang tak de langsung ikut diorang" balas Keonhee.
"Serious lah.. Habis, mana dia pergi dah nak pukul 5 pagi tak balik ii?" tanya Ravn masih tak habis fikir.
Member lain cuma angkat bahu je.
>>•••<<
Kangmin sekarang berada dalam sebuah ruang yang gelap. Tambah lagi kaki, tangan, mulut dengan mata dia kena ikat.
Perlahan ii Kangmin mula sedar tapi dia tak dapat nampak apa ii.
Cklek
"Dah bangun?" tanya seorang lelaki yang baru masuk ruang tu.
"Kau kenal siapa aku? Hermm mesti kau kenal.. Ehh lupa suara aku lain hahaha" ujar lelaki tadi.
"Mesti kau tertanya ii kan siapa aku? Kenapa aku colek kau? Hah sini aku jawabkan yea.. " ujar lelaki tadi sambil keluarkan sesuatu dari poket seluar dia.
"Aku colek kau sebab aku nak hapuskan kau secara perlahan ii... Mula dari hiris, pukul, n macam ii lagi seksaan yang akan aku bagi dekat kau sampai kau mampus.." ujar lelaki tadi arahkan benda tajam kat pipi Kangmin.
Kangmin cuma mampu nangis dalam hati dia je, nak berontak dah tak boleh.
"Sepatutnya sekarang Win pun dah mati.. Tapi member ii kesayangan kau pulak ternampak dia n sekarang dia selamat... Tapi jangan risau... Abang kesayangan kau, Jo Gyehyeon dah mati dalam genggaman aku hahaha" ujar lelaki tadi dengan ketawa jahat dia.
YOU ARE READING
HOUSE || •VRVR-ONEUS-MCND•
Horreur[COMPLETED] SHUHHHHH Just read~ •VeRiVeRy• •ONEUS• •MCND• ⚠DISCLAIMER⚠ Cerita ni memang asal usul dari fikiran imaginasi sendiri dan tiada sebarang ciplak dari mana ii cerita.. Jika mana ii readers yang pernah jumpa ataupun rasa cerita ni hampir s...