Kurtarılma

268 25 21
                                    

Helloooo aşkolarımm nasılsınız iyisinizdir bende LGS'ye girdim de sözel acayip kolaydı bu arada türkçe soruları falan kısaydı neyse matematiğin Allah belasını versin on boş bıraktım ya fende yine dört boş bıraktım bide inkılapta bir boş neyse hadi hayırlısı. Neyse bölüme geçem. 

Türkçe yerler böyle olcak.

Uyandığında başında duran bi luna vardı daha ne olduğunu anlamadan seni bi koltuktan kaldırdı.

Y/N: Ne oldu ?

Luna: Bilmiyorum uçan bi şeydeyiz ama ne olduğunu bilmiyorum bende daha yeni uyandım zaten birazdan birileri gelir ne yapıcaz ?

Y/N: Anlamadım.

Luna: Biz en son kaçırıldık ya şimdi de uçan bi şeyin içindeyiz. Bence acilen burdan kaçmamız lazım.

Y/N: Dur biraz sakin ol.

Luna: Tamam da ne yapıcaz ?

Y/N: Bilmiyorum beynim hayla uyuyo öldürmezler hayla öldürmedilerse.

Luna: Doğru sence bizi kurtarmaya birileri gelir mi ?

Y/N: Bilmiyorum kaçamayız gibime geliyo nedense.

Demenle içinde olduğunuz şey sarsıldı. Daha ne olduğunu anlamadan odaya kırmızı bir kimono giyen biri camları kırıp girdi.

Kırmızılı: Benimle gelin lütfen sizi burdan kurtarmak için geldim.

Luna: Ne ? Bu şimdiki kaçıranlardan olmadığını nerden bilicez ?

Kırmızılı: Zaten her halükarda biri tarafından kaçırıldınız.

Luna: Mantıklı hadi.

Luna bi şey demeden kızın yanına gitti sende mecburen arkasından gittin ve atladınız. Bi süre sadece o şekilde düştünüz gece olduğu için hafif soğuktu ve rüzgarın tenlerinize değdiğini hissediyordunuz.

Kırmızılı: Y/n sen düşerken bizi hafif bi şekilde yere indirebilir misin ?

Y/N: Evet.

Kırmızılı: Pekala o zaman biraz daha geçtikten sonra dazai ve akutagawanın olduğu yere gitmeliyiz.

Y/N: Onlar nerde ki ?

Kırmızılı: Şu tarafta.

Eliyle bi yeri gösterdi hayla çok fazla yüksekte olduğunuz için pek göremiyodun ama hafiften görebiliyodun.

Y/N: Gördüm sanırım.

Kırmızılı: Oraya götürür müsün ?

Y/N: Götürürüm ama şu an değil hayla düşmeye zaman var nasıl olsa.

Kırmızılı: Ama-

Y/N: Şşşş biraz keyfini çıkar sadece her zaman bu kadar yüksekten düşmüyoruz nede olsa kendini rüzgara sal sadece.

Bunu demenle ikiside kendini rüzgara saldı sende saldın ve kendin rüzgara bıraktın yaklaşık iki dakika boyunca öyle kaldınız.

Y/N: Rahatladın mı ?

Kırmızılı: Evet teşekkür ederim.

Y/N: Ne demek neyse aşağı inelim artık.

Bunu demenle rüzgar estirerek güvenli bi şekilde yere indiniz.

Chuuya: Bi an havada bayıldınız sandım be.

Luna: Ne alaka.

Chuuya: Hepiniz ölü gibi kendinizi bıraktınız be.

Luna: Sonuçta buraya geldik istesek gelmezdik hatırlatıyım.

Chuuya: Ha sanki kaçabilceksiniz gibi konuşmayın.

Y/N: Pekala o zaman şöyle söyleyim en kötü olarak belki şuan luna ve ben benim yaptığım topraktan insanlarsa bunu bilemezsiniz bi nevi klon.

Chuuya: Ne.

Y/N: Şaka yaptıııım ama dikkatli olsanız iyi olur.

Luna ve senin koluna birer kişi girdi ve sizi aynı arabaya koydular. Dazai ve chuuyanın arkanızdan baktığına ve konuştuğuna emindin.

Luna: Lan aklında böyle bi fikir vardı da bana niye söylemedin.

Y/N: Düşerken bi anda aklıma geldi düşünmedim yani.

Luna: Bu senin aklına geldiyse eminim ki uygulardın y/n veya en kötü bana söylerdin seni iyi tanıyorum bi şey olduysa söyler misin ?

Y/N: Tamam ... nedense içimdeki ses burdan kaçmamamızı söylüyo.

Luna: Ne ?

Y/N: Neden bilmiyorum ama burda kalalım lütfen.

Luna: Pekala nasıl istersen.

Y/N: Cidden mi ?

Luna: Evet nede olsa ben sensiz sende bensiz yapamazsın.

Y/N: Yaa kankaaaa yerim ben seniiii. Diyerek üzerine atlayıp sarıldın.

Luna: Ne...fes ala...mıyorum.

Y/N: Hahha pardon biraz fazla sıkmışım.

Luna: Neyse istediğin zaman ayrılırız veya hiç ayrılmayız senin kararın.

Y/N: Sağol.

Arabanın sürücü yerine chuuya yanına da dazai oturdu ve arabayı sürmeye başladılar sen sağ taraftan yolu izliyordun lunada sol taraftan ve hiç ses yoktu.

Hehehhe bölümü biraz geç atmış olabilirim cidden acayip üşendim yazmaya bide LGS puanımı hesapladım 295 çıktı yani 300 diyelim matematikte 3 doğru vardı o da yanlışlarla gitti zaten ve tongucun çıkar dediği hiç bi soru çıkmadı ben en çok buna şaşırdım yani insan birazcık kolay sorar en kötü tongucun çıkar dediği bi soru çıksaydı yani neyse sonraki bölümü bu hafta içinde atarım yine o değilde buraya içimi dökmek çok iyi geliyo nedense ya seviyom len sizi 🥰😘.

Bu bölümü attığım gün akutagawanın nerdeyse hiç kaşının olmadığını öğrendim...

Bide bölüm biraz kısa sanırım pardon.

ChuuyaxReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin