Hellooo aşkolarım nassınız iyi misiniz iyi olun neyse kitabı hızlıca açıklayıp bölüme geçicem
Y/N: AdınızLuna: En yakın arkadaşınız
Yeteneğiniz: 4 element kontrolü
1. Hava: Havayı kontrol edebiliyosun. Kendini savunmak, hızlanmak gibi şeyler için kullanabilirsin.
2. Su: Suyu buz olarak da çıkarabiliyosun. Suyu veya buzu yaratabiliyosun. İstediğin şekli verebiliyosun. Şifa amaçlı kullanabiliyosun. Ve suyun hafızası var. Yaraları iyileştirebiliyosun.
3.Toprak: Toprağı yaratamıyosun. Toprağı veya metali veya herhangi buna benzer şeyleri kontrol edebiliyosun.
4.Ateş: Ateşi yaratabiliyosun. İstediğin şekli verebiliyosun.
Zaten hikayeden anlarsınız neler yapabilceğimizi.
Lunanın Yeteneği: Kaplana dönüşebilmek.
Karakter Tanıtımı:
Sen kendini bildin bileli yetimhanede kalıyordun. Liseye geçince luna ile birlikte yetimhene müdüründen izin alarak annesinden kalan eve taşındınız. Annen sen iki yaşındayken öldü. Babandan haber yok hiç görmedin (Hikayede bi yerde çıkarırım kim olduğunu). Şuan 16 yaşındasın.
Lunaya gelirsek lunanın babası türk annesi japon. Babası o on yaşındayken öldü ve annesiyle birlikte japonyaya taşındılar. Taşındıktan dört yıl sonra annesi de öldü ve yetimhaneye geldi. Orda seninle en yakın arkadaş oldu ve sana türkçeyi öğretti. (Türkçeyi koymasaydım içim rahat etmicekti :) . 17 yaşında. Yani bizden bi yaş büyük.
Hikayeye Geçelim Artık:
Bu arada türkçe konuşulan yerleri böyle yazıcam.Luna: Sana kaç kere dedim mağazaya daha erken gidelim diye o kadar gittik ve elimizde sadece toplam dört tane tişört var.
Y/N: Ya başka zaman yeniden gideriz hem ödevleri yapmasaydık hocadan okkalı bir azar işitirdik.
Luna: O da doğru neyse haftaya falan yine gideriz.
Y/N: Aynen.
Bi ara sokağın önünde oraya bakan küçük bi kız gördünüz üzgün görünüyodu bu yüzden onun yanına gittiniz.
Y/N: Bi şey mi oldu bakalım.
Küçük Kız: Bi arkadaşım şekerimi oraya attı ama oraya girmeye korkuyorum yardım eder misiniz ?
Luna: Tabi ederiz y/n sende gel.
Y/N: Al gel işte ben niye geliyom.
Luna: Korkuyorum karanlıktan ya sende korkuyosun hem hadi hemen alalım ikimiz.
Y/N: Tamam.Luna ve küçük kızla beraber oraya girdiniz. Şekeri görünce onu almak için eğildin eğildiğin sırada size gelen bi şeyi hissettin ve hemen havayı kullanarak hepinizi bi kare içine aldın.
Luna: Ne oluyo be.
Y/N: Hiç bi fikrim yok ama birazdan kötü şeyler olcağı kesin.
Sen eğilip kıza şekeri verdin.
Y/N: Al bakalım sen burdan gitsen iyi olur.
Küçük Kız: Gidiceğimi kim söyledi ?
Y/N: Ne anlamadım.
Küçük Kız: Belki sizi kaçırmaları için yardım ediyorumdur.
Bunu duyunca direk onu korumadan çıkardın. Resmen küçük bi kız yüzünden buraya düşmüştünüz. Oraya bakınca turuncu saçlı biri siyah saçlı göz bandı takan biri ve uçları beyaz gibi olan biri vardı hepside sizin yaşlarınızda gibiydiler. Önlerinde de siyah bi araba ve bi kaç adam vardı ve silah tutuyolardı.