Helloooo aşkolarım nasılsınız umarım iyisinizdir haydi bölüme geçelim umarım beğenirsiniz. Medyaya kalbimi bıraktım.
Gece dört gibi uyandın. Lunada uyanıktı ve yastıkla oynuyodu.
Luna: Sen de mi uyandın ?
Y/N: Evet biz dalgaya vurdukta biz harbiden kaçırıldık ya neyse öldürmicekler nasıl olsa buda bi şey.
Luna: Aynen ya öldürmemeleri bile bi şey.
Y/N: Çekirdekleri çitlemediydik ya onları çitleyek mi ?
Luna: Harbiden ya hadi hadi çitleyek bari uyuyamadık zaten.
Y/N: Yada çitlemeyek ya hiç halim yok ama çitleyesim var.
Luna: Bence çitleyek ya hadi kalk şu yataktan.
Y/N: Tamam ya.
Yatakta oturur pozisyona geçtin lunada senin yatağının ucuna oturdu. Birlikte çitlemeye başladınız hiç konuşmadan.
Yarım saat sonra yani çekirdekler bitince:
Y/N: Hiç konuşmadan çekirdek çitlemeyi başardık güzel başarı hem sözümüzü de tuttuk bak.
Luna: Ay aklıma en son çekirdek çitleme yarışında benim boğazımda kaldığı geldi ya bide kola içiyodum burnumdan çıkmıştı ay çok kötüydü. ( Burundan kola gelmesi cidden çok kötü yaaa)
Y/N: O değilde ne gülmüştük ya sen bi yandan can çekişiyosun bi yandan da mal mal gülüyosun.
Luna: Bi gün bu rahatlığımızdan ölcez.
Y/N: Of biliyorum maalesef. Şimdi bunlardan nasıl kaçıcaz.
Luna: İstesek kaçarız ama sonradan geri yakalancağımıza eminim.
Y/N: Büyük ihtimalle öyle olur daha ne olduklarını bile tam bilmiyoruz.
Luna: Çitlerken yoruldum ya hadi yatak.
Y/N: Bende hadi iyi geceler.
Luna kendi yatağına sende kendi yatağına geri yattın zaten hemen ikinizde uyumuştunuz.
Saat dokuz gibi uyanmıştın lunada yatakta oturmuş dışarı bakıyodu. Büyük ihtimalle yeni uyanmıştı.
Luna: Günaydııınn.
Y/N: Günaydın tatlı kız günaydın.
Luna: Acaba bizi lüks bi villaya falan mı götürcekler.
Y/N: Yaw bir get daha yeni uyandık ilk bunu mu düşünüyon.
Luna: Eğer bunlar liman mafyasıysa zenginlerdir yani şöyle güzelinden bi evde kalırız bence.
Y/N: Amaaaan ev olsun en azından o da yeter.
Luna: Doğru ama eskisi gibi olmicak be.
Y/N: Age be neyse en kötü kaçarız.
Luna: Sanki kaçabilcez.
Y/N: Ha büyük ihtimalle kaçamayız zaten kaçarsak da bizi direk yakalarlar aman yaaa üf şu banyoya girip bi elimizi yüzümüzü yıkayak ya.
Luna: Ha doğru önce ben gircem bi kere.
Y/N: Yoo ben gircem.
İkinizde yataktan fırladınız tabi sen aklını kullanarak ayağını bascağı yere su döktün o da yere düştü en azından sert düşmemişti banyoya da dil çıkarak girdin.
Luna: Yazıklar olsun be.
Sen direk elini yüzünü yıkayıp çıktın lunada hayla yerde oturuyodu üşengeç.