Καλησπέρα ελπίζω να είστε όλες καλά
Σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα πολύ επίκαιρο θέμα.... τις πανελλήνιες
Καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι για τα άτομα που δίνουν τώρα στην περίοδο του κορονοιου και πόσο κακό έχει φέρει η καραντίνα. Για αυτό τα παιδιά τώρα που μπορεί να συμπεριλαμβάνεται και εσείς αρχίζει ένας αγώνας η τρίτη λυκείου έχει πλέον κλείσει ήδη από τις 2 Ιουνίου για την προετοιμασία των πανελλαδικών εξετάσεων που θα αρχίσει η διεξαγωγή του στις 14 Ιουνίου και αυτό θα είναι απλά το τελευταίο στάδιο για την σταδιοδρομία των παιδιών αυτών. Από κει και πέρα υπάρχει το πανεπιστήμιο, η τριτοβάθμια δηλαδή εκπαίδευση, στην οποία πρέπει πάλι να είσαι συγκεντρωμένος αλλά προφανώς θα έχεις αποφασίσει τι θες και θα είσαι σίγουρος για αυτό που κάνεις, διότι ακόμη και τώρα που σε λίγες μέρες αρχίζουν οι πανελλαδικές μερικά παιδιά ή δεν θα δώσουν ή δεν είναι σίγουρο για αυτό που θέλουν να κάνουν.
Καλύτερα λοιπόν είναι να το αποφασίσεις πρώτα και όχι απλά να παίρνεις μία κατεύθυνση θετική θεωρητική και μετά έπειτα ανθρωπιστικών σπουδών υγείας οικονομικών.... Συγκεκριμένα από ήδη από την Γ Γυμνασίου θα έπρεπε ένα άτομο να έχει αποφασίσει σε ποιο λύκειο πρέπει να πάει ώστε να το βοηθήσει περισσότερο για την ειδικότητα που θέλει να επιλέξει.
Ναι μεν αυτή η περίοδος ήταν δύσκολη για όλους μας, αλλά για αυτά τα παιδιά όπως και πέρσι άλλωστε, είχε ένα μεγαλύτερο πλήγμα δίνοντας βάση βέβαια στις δυνατότητές του καθενός, σήμερα θα μιλήσουμε για πέντε tips που θα σε βοηθήσουν στην οργάνωση του διαβάσματος σου, γιατί βέβαια ξέρουμε ότι χωρίς διάβασμα δεν γίνεται τίποτα...
Πρώτον: οργάνωσε την ύλη σου και τις σημειώσεις σου
Αυτό πάντα βοηθάει, άσχετα αν μερικά άτομα δεν το βρίσκουν πολύ βοηθητικό ή βολικό. Βέβαια είναι καλό να βάλεις σε μία τάξη τα βιβλία και τις σημειώσεις για κάθε μάθημα. Εγώ θα έλεγα να έχεις τα τετράδια σου μες στο βιβλίο όπως κάνω και εγώ και με βοηθάει πολύ μετά
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝙂𝙞𝙧𝙡𝙮 𝙏𝙞𝙢𝙚 🌺
Разное𝑩𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒓𝒅, 𝒔𝒐 𝑰'𝒎 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒔𝒉𝒂𝒓𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒊𝒑𝒔 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒍𝒑 𝒚𝒐𝒖 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒅 𝒊𝒕 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖'𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒊𝒏𝒔𝒑𝒊𝒓𝒆𝒅 ❌❌DO NOT COPY!!!! ❌❌ #9 θέση στο girls out of 417 stories 09/08...