Stal predo mnou... On...
Pozrel sa mi do očí a kopol ma do ksichtu ktorý mi začal hnieť a začal som krvácať z očí kvôli smútku.
Kopal ma, až som prestal dýchať ❤️o pol hodinu
Zobudil som sa..
V bielej miestnosti...
A volaky hnedovlasy chalan na mňa pozeral spoločne s ružovovlasou typkynou.
"Konečne už sme chceli volať záchranku!!" povedal neznámy chalan.
"K-kde som.. Kto ste.." povedal som depresívnym tónom.
"Volám sa BadBoyHalo a ona sa volá Nihachu!" povedal.
"Ahoj!! videla som ako ten kkt ti rozbijal papuľu tak som kričala o pomoc a potom som ťa odviezla spoločne s Badom sem." povedala niki.
"Kto ma rozbil?.."
"Dream.. ten potkan.."
Č-co nemohol som tomu uveriť. Môj crush ma skoro zabil!!! zostal som o 7737% depresivnejši.
Niekto zaklopal...
Bola to sestrička ktorá mi vlepila ľad na gebuľu. "Teraz sa choď učiť" povedala a ja s krvavým ksichtom a zlomenou lebkou išiel naspäť do triedy do ktorej ma odviedli bad a niki. Bola akurát prestávka.
Sadol som si na voľné miesto vedľa chlapca s 373725262662627km³ výškou.
"Ou čo sa ti stalo?" opýtal sa 373725262662627km³ chlapec.
"n-nič.."
"Eh, volám sa Ranboo ty musíš byť Gorge.. že?"
"Odkiaľ vieš moje meno?!" bol som nervózny, on je volaky úchyl??
"Učiteľ sa na teba pýtal" vydýchol som si.
"Ahoj debyl potkan sprostý škaredý otrasný hnusný" Prišiel k nám čiernovlasy chlapec ktorý mi porád vlepil. Začal som plakať a omylom som si vyzliekol mikinu takže všetci videli moje rezance..rezance
"OMG ČO TO MÁŠ NA RUKÁCH?????"
Vykríkol na mňa Ranboo.
Všetci na mňa pozerali vrátane blond vlasatého a zeleného okateho chalana.
Rozhodol som sa vyskočiť z okna a skryl som sa do kontajnera.Pov: Dweam uwu
Videl som ako George vyskočil z okna a všetci začali kričať
"Omg omg omg on je určite mŕtvy!!!" začal revat Tubbo.
"Niekto utekajte za nim!" zareval Wilbur
Fundy utekal a vyskočil z okna.
"ALE NIE CEZ OKNO"
Eret, Puffy a Skeppy utekali za ním.
"Toto je len tvoja chyba!" Pozrel sa na mňa AntFrost so zabijackym pohľadom.
Ukázal som mu prostredník a utekal za Georgom cez okno. Som športovec mega hot svalnatý takže viem liezť po stenách. Keď som stal na zemi utekal som hľadať gogyho.
Videl som Puffy ako sa rozpráva s kontajnerom. Ihneď som utekal za ňu a videl ako rozrevany gogy leží v kontajneri.
"Gogy.." povedal som so slzami v očiach.
"Nechaj ho!*!€++3&3+3&#-3" Vykríkla Puffy a kopla ma do medzinožia takže už nebudem môcť mať s gogym detí.
Ja som spadol na zem v bolestiach a predtým ako som umrel videl som ako sa k nám blíži Skeppy a Eret.Pov: Gogy WOGY mogy uwuwuwuwuwu
Videl som ako hnedovlasá baba zabila Dreama a hneď som vyskočil z kontajnera.
Keď som stúpil na nohy porád sa mi rozpadli nohy lebo som bol príliš depression. Hnedovlasý chalan mi ihneď chytil nohy a skryl ich do trička. Čiernovlasý volal záchranku.
"Hej hej! čo sa tu stalo?" prišlo k nám prasa.
"umreli tu dvaja ľudia"Koniec epizódy
YOU ARE READING
Dreamnotfound (Dweam x Gogy) (hot story) (dnf) sk
RomanceGeorge je 24 ročný muž ktorému pri vybuchnúti sopky, dosiahnuti meteoritu na zem, vražde a tornáde umreli rodičia Gogyno prestupuje na novú školu 🥺🥺 Dúfa že ho tu nikto nebude šikanovať za jeho výšku ktorá je 150cm³. 🥺 Od tej jednej sekundy čo ho...