UPOZORNIENIE
Pred spustením videa nad týmto textom vás chcem upozorniť že, ak si necháte hlasitosť na vyššej úrovni, je možné že, vám umrú všetky sluchové bunky, takže odporúčam vám aby ste si skúsili dať hlasitosť na najnižšiu úroveň!
VAROVALA SOM VÁS.*veľmi veľká bitka bum bum bum*
Všetci sa tu začali biť a ja neviem ani o čo len vtom momente vybral Dre z vrecka mobil a zemiak... Na mobile pustil svoj... no.. "song" Mask. Tommymu začali krvácať uši a aj všetkým ostatným vrátane mňa.Potom Dr zobral zemiak a začal mlátiť Tommyho s nim.
"Siwhwjwhajj dreeamm prestan auuuu!!!!!!" Tommy kričal od bolesti.
Po minute D s mlátenim prestal ale Tommy bol už mŕtvy.
"TOMMYYYY NJEEEEEE!!!!!" začal kričať Tubbo.Drem začal tancovať WAP dance ale vtom ho prerušil Gregor v revani..
"Dweaaaam!!!! TY SI VRAH!!!" začal plakať a utekať.
Dram sa naňho pozrel a v slzách spadol na zem a nad jeho hlavou sa zjavil nadpis "Heartbroken".
Potom sa ale postavil a utekal za Gregorom.Pov: Gogy mogy fogy sogy uogy
Utekval som ako o život 🥺🥺
Nemohol som tomu uveriť že Dweam je vrah!!! Utiekol som do svojho domu a zamkol som sa. Išiel som do svojej izby, zavrel som sa, spadol som na zadok opretý o dvere a plakal som 🥺Vtom niekto zazvonil na dvere a ja som cez záclony uvidel že to bola nejaká líška..
Išiel som dole, otvoril jej dvere.
"Ahoj ty musíš byť Gregor, že?"
"A-a-a-a-no ale Dweam ma volá "Gogy mogy fogy so-"
"STAČILO!" prerušil ma
"DRŽ SA OD NEHO ĎALEJ INAK UVIDÍŠ!!" začal po mne kričať a ja plakať.
"Č-čo uvidím..?"
"NEBO.... TEDA.. PEKLO, LEBO SI TEPLÝ"
Sotil ma, otočil sa a išiel preč.
Ja som sedel na schodoch a plakal som veľmi 🥺🥺🥺.Na druhý deň
Pov: Tubbo 🥱🤮🙄
Tommy umrel a mne zostal len Ranboob. Začal som si púšťať Gamnastyle či jak sa to píše idk nemám wifi takže si to nemôžem vyhľadať. Omg he's dead! No!!Pov: Nikoho
Všetci boli z tejto udalosti mimo.
Mnohí plakali, mnohí sa tešili a druhí nechceli tomu veriť.Dr. hľadal celé dni Gregorov dom ale márne. Pýtal sa všetkých, hľadal ho všade na zoznamkach no zas márne. Deram to už nemohol vydržať..
Pov: Dream
Nemohol som to už vydržať.. Nemohol som byť zas bez neho.. Bez neho.. chalana ktorého som stretol pred pár dňami a skoro ho zabil...
TW: SELF CHRÁM
Zobral som si nôž zo šuflíka..
Z chladničky som zobral kura..
Kura som rozkrajal na presne 5 časti.
5 časti som položil na plech, namastil. Potom som z pivnice zobral zemiaky a pokrajal ich. Zemiaky som uložil do plecha. Dal som plech do trúby na 30 minút na 666°C.
Po 30 minútach som vybral plech aj so spalenym jedlom že keď som sa ho dotkol, tak sa rozpadlo.
Išiel som do pivnice a zobral červenú farbu. Na zem som začal maľovať hviezdu.. divnu hviezdu..
Kúsky kurata som dal na každé rohy. Posypal som ju zemiakmi.
Začal som s rituálom.
Predstavoval som si Gogyho a vyslovoval slová.. "лврвлу ввоулу в влвлтулу лврвлцнцшвть двдвоуд лаовду ловшицлцтц лвовлтулц лт влутулу туотуоуицо оцц цоц цоциуг цшцицоуиотцлтцл цлц цлттцтц у у влвлвтлутулуалат а в утуоутулуь"
Rituál fungoval a objavil sa....
YOU ARE READING
Dreamnotfound (Dweam x Gogy) (hot story) (dnf) sk
RomanceGeorge je 24 ročný muž ktorému pri vybuchnúti sopky, dosiahnuti meteoritu na zem, vražde a tornáde umreli rodičia Gogyno prestupuje na novú školu 🥺🥺 Dúfa že ho tu nikto nebude šikanovať za jeho výšku ktorá je 150cm³. 🥺 Od tej jednej sekundy čo ho...