Išiel som do obchodu a kúpil si 5 fľašiek borovičky.. Keď som prišiel domov robil som speedrun v pití tých borovičiek.
Nemohol som naňho zabudnúť 🥺🥺
Rozhodol som sa ukončiť to... Kvôli človeku ktorý ma skoro zabil a poznám ho necelé 4 dní 🥺.Išiel som von. Videl som ľudí z tej svadby, BadBoyHala, Ereta, Puffy, HBomba a Matoviča 🥺.
Poznám ich mená lebo mi o nich hovoril dweam.. Povedal že všetci sú HNUSNI, všetci ho šikanovali a všetko možné aj keď je určite vyšší od nich... Vlastne... Prečo to vlastne hovorím... Povedal mi to Dweam...
Ktorý mi zničil srdce.. Musím naňho prestať myslieť! A-a-a-a není to už "Dweam 🥺" je to už "Dream 🥱" lebo už som bad!! už sa nedám!! už som si stiahol aj zepeto už nebudem emo!!!!
alebo...?
n-nechcem žiť bez n-neho...Rozmýšľal som nad tým dlho ale potom som odrazu už bol u zábradlia
Neviem ako som sa dostal na Karlov most vôbec nie tak že som si do Googlu dala Most a toto mi vyskočilo.
Mám to urobiť..?! Skončiť svoj život...??? Mám len 24 rokov 🥺
Poobzeral som sa okolo seba či sú tu není ľudia...
Neboli..Stal som na zábradlí.. Srdce mi bilo o 69x rýchlejšie.
Jednu nohu som dal dopredu.. Triasla sa mi...
Dal som ju naspäť... Nadýchol som sa na posledný krát.. A skočil 🥺
..
.
.
POV: Dream 😱😰😰
Išiel som domov po tom čo som sa poprechádzal v lese.. Bolo toho na mňa veľa.. Najprv Svadba, potom som utiekol zo svadby aj keď som nechcel a potom ten chalan.. Počkať... Ja ho už spoznávam... Je t-to G-gogy? 🥺🥺.
Omg nie!! TEN HNUSNÝ DEBYL. URČITE MA NADROGOVAL. AKÝ OTEC TAKÝ SYN..
chcel som ísť k nemu domov len odrazu som uvidel skupinu ľudí ktorá bola aj na svadbe.
"Asi som práve videl ako volaky muž zoskočil z Karlovho mosta" povedal jeden.
Wait..
Čo ak to bol G-gogy..? O-on je e-emo..Utekal som ako o život ku Karlovemu Mostu.
Išiel som do tej rieky a hľadal Gogyho...
Našiel som ho..
Vytiahol som von a namiesto toho aby som mu dával umelé dýchanie som plakal.(Neviem prečo je od krvi keď len skidol do vody)
OMG GOGY NIEEEEEE!!
*Zvuky plakania*
I LOST EVERYTHING! YOU HEAR ME? I. LOST. EVERYTHING!!!!!!!!!!!!!
PRIŠIEL SOM O SVOJHO FRAJERA KTORÉHO SOM NAJPRV SKORO ZABIL!!!..
N-nie....
Toto nemôže b-
Odrazu niekto za mnou sa objavil. Bola to tá skupinka prekliata..
"Môžeš nám ho dať??" povedal Bad.
"N-nie!!"
"Čo nie?"
"N-nie!!!!!!!!"
Potom Eret došla až k nám a zobral Georga odo mňa.
Ja som sa zmenil na démona, mal som červené oči a začal škriekať. Kopol som mu do rúk, zobral Gregora a odletel preč na lavičku. Na lavičku som Gogyho posadil a začal som ho bozkávať, on sa pridal.Myslel som že budem robiť nekresťanské veci s mŕtvolou ale nič sa nestalo len sme si vedľa seba sadli
Gogy sa prebral... Wow.. Láska naozaj lieči!
"D-dweam..? TEDA.. Dream? 🙄"
"P-preco mi nehovoríš "Dweam"?
"Zlomil si mi srdce!!!" povedal a uvidel som neznámu vodu pod ním.
"Nie! není to tak!! N-nadrogoval ma!! Stratil som pamäť!! Ale teraz mi to došlo..! Prosím odpustí mi!!"
".."
Gogy nič nehovoril ale po presne 12 sekúndach sa ku mne pritulil.
"A-a-a-a vlastne čo si robil na Karlovom moste..?"
"n-no vieš.. Mama sa hádala s otcom tak som to nechcel počúvať.."
"Aha rozumiem.. Počkať.. Nenapísal si náhodou na tvoj profil na zoznamke že ti zomreli rodičia..?"
Gogy neodpovedal.. Potom sa mu z očí spustili slzy...
"Nie! To som nechcel prepáč!!"
"Miwujem ta, Dweam.."
"Aj ja teba Gogy Mogy Sogy Wogy Zogy Uogy"Pokračovanie nabudúce a btw nerobím si srandu z depresií a zo samovráždy a atď. Robím si srandu zo všetkých týchto dnf príbehov kde je "depresia" často používaná aj keď je to na naozajstných ľuďoch.
YOU ARE READING
Dreamnotfound (Dweam x Gogy) (hot story) (dnf) sk
RomanceGeorge je 24 ročný muž ktorému pri vybuchnúti sopky, dosiahnuti meteoritu na zem, vražde a tornáde umreli rodičia Gogyno prestupuje na novú školu 🥺🥺 Dúfa že ho tu nikto nebude šikanovať za jeho výšku ktorá je 150cm³. 🥺 Od tej jednej sekundy čo ho...