Zrada 😭😭😭😭 (END)

169 7 0
                                    

Nikoho pov:

Gogyho previezli do nemocnice.
Dieťa mu vybrali aj keď malo len jeden deň. Dweam sa teda stal otcom a pomenoval bábo Gogam. Gogy je v kóme a doktori si myslia že sa asi z nej nikdy nezobudí. Táto informácia Dweama zrútila ale nestal sa z neho Emo.. Čo bolo veľmi divné.. a sus...
Wilbura odsúdili na trest smrti lebo to bol Gogy 🥺🥺. Takže stratil posledný Canon life a umrel navždy ale to nikoho netrápi jedine Y/N ktorá mala naňho crush. Tommyho dali do väzenia za spolu vraždu na 1000 rokov.
Ereta odsúdili na 50 mesiacov nepodmenecneesne lebo dýchal vzduch 🥺🥺🥺🥺.
A proste všetci pokapali. 😍

POV: Dweam uwu
Po 642 rokoch sme sa s Edom vzali.. Ak neviete kto je Ed ukážem vám fotku ako sa bozkávame.

 Ak neviete kto je Ed ukážem vám fotku ako sa bozkávame

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ED SHEEREN 🥺🥺

(btw bude nový príbeh zachvilku menom Ed Sheeran x Dream (ESD))Gogam má 5 rokov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(btw bude nový príbeh zachvilku menom Ed Sheeran x Dream (ESD))
Gogam má 5 rokov.

POV: GOGY????? 😱😱😱😱

ZOBUDIL SOM SA
K-kde to som... K-kde je moje DIEŤA?? A KDE JE HLAVNE MOJA LÁSKA KTORÁ URČITE MUSELA ČAKAŤ NA SVOJU LÁSKU KÝM SA MOŽNO PREBUDÍ 5 ROKOV??
Odtrhol som si hentie to čo su v tej nemocnici a utekal Dweamovi domov.
Zvonil som, búchal som..
Po minúte mi otvoril neznámy ryšavý chlap s modrými očami.
"K-kto ste??? A prečo bývate u mojej lásky!!"
Neznámy chlap pozrel na mňa divno.
Po pár minútach prišiel Dweam..
Objal chlapa, pobozkal ho na krk a povedal: "Áno láska?"
Č-ČO
Dweam na mňa potom pozrel.
"K-kto ste..?"
ON SI MA NEPAMÄTÁ!!!!
"JA SOM GOGY!!!!!!!!!!!!"
"Priezvisko?"
"GOGY MOGY SOGY WOGY UOGY HOGY KOGY NOGY BOGY!!!!!!!!!"
"G-gogy?.. T-ty žiješ??"
Začal som plakať.
"Jasné že som!!! MAL SI MA ČAKAŤ CELÝ ŽIVOT A NIE ŽE SI NÁJDEŠ FRAJERA!!!"
"P-prepač gogy.. Ale doktori mi povedali že sa neprebudis tak čo som mal iné robiť?"
"ZABIŤ SA!!!!!! 😭😭😭😭"
"Vy sa poznáte?"povedal ryšavec starý nechutný
"ÁNO!!!"
zobral som samopaľ a chcel som ho zabiť. V tom momente Dweam skočil pred neho a tak ho zachránil.
Nie že by ho ja neviem sotil na zem aby ta strela išla do vzduchu 50 cm nad jeho hlavou ale proste to furt v príbehoch je čo som čítala.
Dweam to schytal do brucha.
Ja som odhodil samopaľ a začal som plakať. Zavolal som sanitku a udal som henteho za vraždu.

Polícia došla ale po týždňoch zistila že som to bol ja.. Do riti.. Povedal som si sám pre seba ako ma brali do väzenia.
Heh... našťastie som povedal že to bola nehoda a keď že som main character v tomto story a ešte k tomu atraktívny tak mi to zobrali a išiel som len na 2 roky za zbraň.
Ja sa ale tak nevzdávam Dweama..
Budem o neho bojovať.. Teda.. Dúfam že ešte žije...

POV: ED SHEERAN.
Dream sa našťastie zobudil
Po 2 týždňoch ho pustili domov. Boli sme šťastní spolu na veky vekov. Dúfam že ten kôň sprostý dostal aspoň 50 rokov.

Mýliš sa hehe

Č-čo to???!
*Dramatické zvuky ako v rodinných prípadoch*
*Dramatické outro*
*Dramatické titulky*

KONIEC


?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Druhá časť coming soon.


Aaa ptm budem robiť aj iné príbehy tak aj tie si možno potom budete môcť prečítať, mám v pláne robiť paródie na Y/N x niekto zaujímavý alebo tieto ships.

Dreamnotfound (Dweam x Gogy)  (hot story) (dnf) skWhere stories live. Discover now