Nemocnica..

315 18 8
                                    

Nikoho pov
Gogy wogy sogy mogyho previezli do nemocnice spoločne s dweamom.
Dweamovi zistili že nebude môcť mať deti a slabý otras mozgu. Gogymu uwu zistili že má zlomené obidve nohy, zlomenú lebku a zlomený necht na pravej zadnej nohe takže bude chodiť na vozíku.
Fundy pád neprežil ale to nikoho nezaujíma lebo uwu dweam x gogy uwuwuwuuw

Pov: GOGY WOGY MOGY UWU

zobudil som sa a uvidel obidve nohy v sadre a vozík vedľa postele. Ja nemôžem CHODIŤ???? hneď od smútku som sa začal triasť kvôli mojej epilepsi ktorá ani není diagnostikovaná ale vtom niekto zaklopal na dvere..
"Ahoj gorge, doniesol som ti niečo!"
povedal karl a držal v ruke tašku.
Sadol si na stoličku ktorá bola vedľa postele. Podal mi tašku a pozrel na mňa ako keby som ju mal otvoriť.
Otvoril som tašku a začal som plakať od radosti.
Vans tenisky... Konečne hentie  mi prinášajú smolu a aj tak sú škaredé.

"ďakujem ti veľmi!!!! ale... kde je Dweam? 🥺"
"Čo??? Ublížil ti fyzicky aj psychicky aj nepsychicky a ty ho chceš vidieť??" Karl na mňa divno pozrel.
"Nie.. není to tak.. on ma miluje!! a ja jeho tiež!!"
"NIE PRESTAŇ!!!" Skrikol na mňa Karl a ja som začal revat.
"Ublížil nie len tebe ale aj môjmu kamarátovi Fundymu.. Boli manželia len Dream to všetko pokazil..."
"Prestaň mňa to nezaujíma!!! Ja ho milujem a hotovo! 🥺" Skočil som mu do reči
"DRŽ HUBU" skrikol na mňa a išiel ma škrtiť ❤️
No ja som sa ubránil Vans teniskou s ktorou som ho začal mlátiť až odpadol.
Zobral som vozík a utekal na ňom a hľadal Dreama.

POV: DWEAM UWU
Zobudil som sa z kómy v ktorej sa mi snívalo o gogovi. Ale v tej sekunde ma strašné začala bolieť hlava a pískalo mi v ušiach. Ťažko sa mi dýchalo a odpadol som.

POV: GOGY WOGY MOGY FOGY DOGY
Utekal som na vozíku po celej nemocnici až som uvidel tisíc známych ľudí zo školy ktorí stali pred dverami a boli veľmi ustráchani
V pozadí som počul veľký piskot ako keby niekto umrel... vtedy mi to došlo...

Pov Krueger uwu"Čas smrti 7:39"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pov Krueger uwu
"Čas smrti 7:39"

(v hlave)
(uf ďalší pacient skapal dneska.. Nešťastný deň.. eh.. Co to je?)

Niekto začal búchať na dvere a škriekat "nieeeeee".
Otvoril som dvere a tam volaky postihnutý debyl na vozíku kričal a reval.
"Čo chcete? Tu nemôžete byť, práve nám umrel pacient"
Neznámy muž si mrmlal niečo pre seba a potom ma vozíkom prešiel.
Zobral nôž a začal vraždiť všetkých mojich kolegov. Zobral si mŕtvolu pacienta na kolená a vyskočil s ňou von oknom

Nechápem prečo je teraz také trendy vyskakovať z okna ale to ma nezaujímalo. Volal som ďalšiu záchranku a policajtov

Pov: Gogy wogy mogy sogy uwu

Utekal som s dweanovou mŕtvolou až som prišiel ku kostolu
Tam som Dweama položil a ja som si z vozíka ľahol na zem vedľa Dweama.
Pozeral som sa do jeho krásnych mŕtvych oči a pobozkal ho na čelo. Chytil som ho za ruku, pritulil som sa k nemu a zaspal.

Nikoho pov

Záchranka previezla zamestnancov do nemocnice.
Všetci boli z toho mimo a nevedeli čo to do Gorga vošlo
Celé dream smp sa pokúšalo Gorga a mŕtvolu Dreama hľadať, no márne..

V ten deň bol akurát pondelok a mestský farár išiel do kostola ako každý deň.
Je to veľmi známy farár.
Volá sa Don Matteo a je to veľmi pekný fešák.
Ako išiel do kostola uvidel niečo veľmi nebiblické čo mu zmenilo život.

Dreamnotfound (Dweam x Gogy)  (hot story) (dnf) skWhere stories live. Discover now