Uzun aradan sonra yeni bölüm geldi. Beklettik kusurumuza bakmayın. Keyifli okumalar.
Multimedyada Timur ve Beste var bakın isterseniz. :)
Bölüm Şarkısı : Bruno Mars - Move On
Sabah alarmım çalmaya başlayınca yüzümü buruşturarak yataktan kalktım. Banyoya gidip duşa girdim. Çıktıktan sonra iç çamaşırlarımı giyip okul kıyafetlerimide üstüme geçirdim. Saçımı kuruttuktan sonra tepeden bir at kuyruğu yapıp aşağıya indim. Buzdolabının önüne geçip ayakta atıştırmalık birşeyler yedikten sonra evden çıktım.
Babamı artık göremiyrdum. Ya çok çalışıyr, yada hayatında başka bir kadın vardı. Hayatında enden başka bir kadının olucak olmasını sorun etmezdim. O mutluysa benim için sorun yoktu. Tabii kadın şu film ve kitapta gördüğümüz kötü üvey anne tiplemelerindense onun için hiç iyi şeyler düşünüyo olmazdım. Acımazdım.
Okula vardığımda sınıfa çıktım. Beste kafasını sıraya koymuş uyukluyordu. Yanına oturduğumda hiç bakmadı, kolunu dürttüm.
'' Beste? '' kafasını kaldırıp yarı açık gözleriyle öylece suratıma baktı. Şapşall. Kahkaha atmadan edemedim.
''Ne gülüyorsun kızım. ''
'' Bune tip lan. '' gülmem hala devam ediyordu.
'' Ne varmış tipimde. ?'' diyip elleriyle saçını düzeltti.
'' Gözlerinden uyku akıyor resmen. Ne oldu kim uyutmadı seni? ''
'' Ahh sadece uyku olsa başım çatlıyor. '' diye sızlanmaya başladı.
'' Okadar içmeseydin sende. '' cevap vermedi zaten hoca girmişti sınıfa. Beste kafasını tekrar sıraya koydu bende aynısını yapıp gözlerimi kapattım. Tabikide ders falan dinlemicektim. Beste hala bana anlatmamıştı, Timurla birlikte olduklarını. Acaba ne zamandan beri birliktelerdi? Bana ne zaman söyleyecekti? Birlikte olmuş olabilirler mi? Bana neden söylemedi? Tüm sorularımın cevabını bekliyordum, sabırla.
Öyle tenefüsü geldiğinde çocuklarla aşşağıya kantine indik. Kantinden bişeyler alıp her zamanki yerimize geçtik. '' Sen dün neden bardan koşar adımlarla gittin. ?''
'' Başım ağırdı çok sesten zaten yorgundum. '' Yalan... Beste hala sölememişti. Off... Çıldırıcam...
'' Ha anladım başka bir neden yok yani. ? '' diye sordu. Ne ima etmeye çalışıyrdu bu böyle.
'' Başka ne olabilirki. ?'' Besteye bakıp '' Bilmem '' dedi Ömer.
'' Neler oluyor benden birşey gizlemiyorsunuz değilmi? '' dedim. Söyliyeceğini umarak. Beste hemen '' Hayır! Senden ne saklayabilirizki.? '' sinirler çoktan tüm bedenimi kaplamıştı. Gerçekten çok sabırsız birine bunları yapmak çok yanlıştı. Aptall...
'' Bana yalan söylemeyi bırakın.!! ''
'' Sana yalan söylemiyorum ben. '' Hah.. Deli..
'' Bilmem belki sakladığın şeyler arasında Timurla birlikteliğinde olabilir ha.!'' gözlerini fal taşı gibi açmıştı. Birazdan o yuvarlaklar fırlarlarsa hiç şaşırmazdım. Ömere o gözlerle bakıyordu. Acıdım çocuğa.
'' Sen söyledin değil mi? '' Ömere sordu Beste. Tam bir deli..
'' Hayır ben hiçbirşey söylemedim.'' Çocuk masum, ama bu onu benim elimden kurtaramazdı. Ömerde biliyordu ve bana sölememişti. Zavallı, masum şey...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Figürde Sen Olsan Hayatımda
RomanceBir yandan dansa olan tutkusu yüzünden başına gelmedik bela kalmayan Eleysa, diğer yandan ukala, kendini beğenmiş özelliklere sahip olan Poyraz... Bu iki kişiliğide doğru yola sürükleyen bir tehtid ''Elimde videon var. Yanlış bir hareketinin sonucun...