Hande 'den
Yorgunlukla evlere dağıldık. Ben Emir'den hoşlanıyordum. O her ne kadar arkadaşı olarak görse de, ben aynı şekilde görmüyordum. Bazen Lina'dan bile kıskanıyordum.
Emir'in hiç birine bağlı kalıp , uzun bir ilişki yaşadığını görmedim. Takıldığı kızlar da hiç düzgün kızlar değildi. Bazen Emirlere geldiğimde kapıyı kız açar, Emir arkadan havlu ile bana bakar "Hoşgeldin aga " derdi. İçeri girer gözlerimin doluşunu gizlerdim.
Hayır şimdi aynısı olmuyor. Alışmış bir şekilde kızı evde görürsem saçından tutup sürüklüyorum. Emir ise hiç bir şey demiyor.
Onun o mavi gözleri, benim gökyüzüm. Ama yağmur benim gözlerimden yağıyor. Ben kimin gökyüzüyüm ?
_____________
Emir'e mesaj
İyi gecelerEmirden mesaj
İyi geceler. Niye uyumadın?Emir'e mesaj
Seni düşünüyordum o yüzden. Niye olsun, başımıza ne gelecek diye düşünüyordum.Emirden mesaj
Bende salağım zaten ya Hande'm .Emir'e mesaj
Ne alaka ya ?Emirden mesaj
Bana yazdığına göre beni düşünmüşsün neyi inkâr ediyorsun? Bak hayranım falan olduysan imza verebilirim.Emir'e mesaj
Hayranınım. İmzanı atman gereken yerler de var..
Sen yoksun.Aradan 15 dakika geçmişti. Cevap yazmamıştı. Telefonu yatağın yanında ki masaya bıraktım. Tavanı izledim. Hafif bir uyku bastırdı.
Birden gözlerim açıldı. Camıma taş atılıyordu. Telefonum çalmaya başladı.
Emir arıyor..
- Uyudun mu ?
+ Evet
- Güzel şimdi aşağıya in ve kapıyı aç.
+ Oha buraya mı geldin.
- He aga geldim hadi lan aç şunu.
+ Babamlar evde.
- Eve hiç mi erkek atmadın ?
+ Yok atmadım. Sana çekmemişim.
- Bende erkekleri atmıyorum zaten iyi ki çekmemişsin. Neyse aç kapıyı da ilkin olayım.
+ İçtin mi sen ? İlkin olayım ne ? Babam evde diyorum.
- Baban evde olmasa sıkıntı yok yani?
Montunu al ve kapının önüne gel bali.
+ Tamam.Heyecan ile dediğini yaptım. Montumu alıp pijamalarım ile kapının önüne çıktım. Yorgun bakan gözleri, dağınık saçları...
+ Niye geldin ?
- Hayranıma imza bırakmaya.Elimden tutup beni sürüklemeye başladı. Yola çıkıp otostop çekti. Gelen araca bindik. Adam bir ara kız kaçırdığını falan sandı. Görür müyüm o günleri be ?
İndiğimizde biraz da yürüdük. Orman gibi bir yere geldik.
+Gece'nin bir vakti ne yapacağız bur...
İşaret parmağını dudağıma koydu.
Kalbim yerinden çıkmak ister gibi atıyordu. Gözleri gözlerimi buldu. Bakıştık biraz. İlk defa benimle ilgileniyordu.Elimden tutup ormanın içine sürükledi.
+Emir bak burada vahşi hayvanlar vardır.
- Şu an benden başka vahşi hayvan göremiyorum.Cümlesi biter bitmez beni sırtına attı. Ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk ?
Sırtı , bacakları , ayakları ve..Rahat durmadım şu an içimden ne geliyorsa onu yaptım ve poposuna bir tane yapıştırdım. İlk başta tepki vermemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Kod
Novela JuvenilHacker bir grup genç, para karşılığı yaptığı işte yanlış adama rastlarsa ne olur ? Hikayemin tüm hakları saklıdır. Çalmayınız ! Yayınlanma tarihi : 31 Mayıs 2021 05/08/2021 #mercedes 1.si 16/08/2021 #fabrika 1.si