Eve Dönüş

70 16 4
                                    

Konuşma sembollerini hâlâ anlamayan varsa ;
+ = Hande
× = Baran
- = Emir
* = Lina

Medya son sahne için. Dinlemeniz gereken yeri belirttim.

Keyifli okumalar 💜
Oy vermeyi unutmayın.

(Bölümü yazıp yayınladım sanıyordum .d Beklettiğim varsa kusura bakmasın.)

× Emir'i mi seviyorsun ?

Aniden gelen soru ile afalladım. Ne diyecektim ?

+ Özel hayatım seni ne kadar ilgilendiriyor. İstersen baştan anlaşalım, sen bizim hayatımıza karışma biz de senin.

× Bana bak ufaklık ! Kendi fikirlerini kendine sakla. Burada patron benim.

Birden odadan çıkıp gitti. Etrafa bakındım. Silah , telefon , anahtar.. bizi kurtaracak hiçbir şey yoktu. Bende onun peşinden gittim.

Emir ve Lina'nın yanındaydı. Emir'in yanına geçip, kulağına sorun olmadığını söyledim.

Baran yanlış sularda yüzmeye başlamıştı.
× Hande, Emirden hoşlanıyor musun demiştim en son.

+ Saçma bir soru olunca dikkatimi vermedim tabi. Emir benim arkadaşım. Ve tekrar söylüy...

× Ah Emir bak ne diyeceğim. Hiç mi fark etmedin sen Lina'yı severken , Hande'nin sana olan aşkını ? Kız her seferinde üzüntüden ölmüş.

+ Ne saçmalıyorsun sen. Kes şunu !

× Fotoğraf karelerine bakarak bile anlamak mümkün oysa. Taş gibi kızı kaçırmışsın. Linacım alınma lütfen sende bebek gibisin. Tek fark senden çok var.

* Baran mısın nesin ! Canımı sıkma !

× Kes sesini! Emir, civcivine susmayı öğret yoksa , sesini kesmeyi bilirim.

- Kızlara laf atıp durma da derin neyse adam gibi geç karşıma konuşalım.

× Bana bakın ! Madem yaptınız bir hata arkasında durun ve bu hatayı telafi edin. Hacker olarak sizi tebrik ederim. Her şeyi çok iyi düşünmüşsünüz. Elektrikleri kesip kameraları önlemek harika fikirmiş. Jenaratörleri hesaplamayı bir dahakine unumayın.

- Bodrumda ki jenaratörler zaten imha edilmişti.

× Güneş panelleri armut toplamıyor. Yani iyi ama eksik iş yapıp yakalandınız. Güvenlik ağımıza ulaşmak kolay değildir. Bu kimin becerisi ?

- Elbette benim.

× Örgütün başı sensin demek.

+ Biz örgüt değiliz canım.

× Sakin ol prenses. Konuyu saptırmayalım. Kısaca bana çalışacaksınız. Karşılığında belli bir miktar da alacaksınız. Siz benim işimi görün , başarılı olursanız her yere elim uzanır, geleceğiniz için önünüzü açarım.

+ Ne yapmamızı istiyorsun ?

× İntikam. Beni batırmaya çalışan Yunus paşamızın elinde ki her şeyi istiyorum. Tek tek görevlendirme yapacağız. Planlı ve yoğun çalışacaksınız. Kafanıza göre değil, benim emirlerime uyacaksınız.

* Sana asla çalışmam.

Lina'yı umursamadı. Hatta kafasını bile çevirmedi onu. Genellikle bana bakıyordu. Kafa atasım gelmişti. Odada ki halinden eser yoktu. Otoriter duruşuna küfürler savurdum.

- Paradan haber ver. Seninle şahsi düşmanlığımız yok.

× Emeğinizin karşılığını fazlasıyla alacağınıza emin olabilirsiniz. Sonuçta bir mirası üstleneceğiz sizinle.

Yanlış KodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin