6."Ortak"

2.7K 86 96
                                    

.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💜.

Yazar:

Jennie gelen bağırışma sesleriyle gözlerini açmıştı. Etrafına boş bakışlar atarken ayağa kalkmış ve kapıya yönelmeden önce aynaya doğru ilerlemişti.

Aynadaki yansımasına baktığında, Jisoo'nun ona giydirdiği kiyafetleri görüp aklına yaşadıkları şehvet dolu anlar geldiğinde kızarmaya başlamıştı. Hala aynanın karşısındayken kıyafetlerinin yeni olduğunu fark etti. Jisoo daha öncesinde de onun geçmişi hakkında hiç birşeyi görmek istemediğini söylemişti...

Jennie kiyafetlerini biraz düzeltmiş ve kapıya doğru adımlamıştı. Kapıyı açıp dışarı çıkmış ve bağırışma seslerinin geldiği yöne bakmıştı.

"Burası benim de evim Jisoo!"

Jisoo ve tanımadığı bir adam kavga ediyordu. Adam biraz uzun boyluydu ve oldukça yakışıklı bir yüze sahipti. Yüzünde en çok ilgi çeken kısım ise dolgun dudaklarıydı.

"Umrumda mı sanıyorsun?! Çalışmıyorsun, şirketten milyonlarla para çekiyorsun. O paraların nereye gittiği belli bile değil. Bu ev sana ait değil, bana ve Yoongi'ye ait!"

Karşısındaki adam ona inanmaz gözlerle bakmıştı. "Aynı anneden geldik Jisoo. Benden bu kadar mı nefret ediyorsun?"

Jisoo sinirle karışık alayla gülmüştü. Jennie, Jisoo'nun gülüşüyle tırsmış, sinirliyken ne kadar seksi olsa da bir o kadar korkutucu olduğunu düşünmüştü.

"Senden nefret etme nedenimi çok iyi biliyorsun. Sana her gün her gece lanet okuyorum ve eğer bir gün ölürsen, asla ama asla bunun için kendimi üzmeyeceğim. Benim eski, sevimli abiciğim."

Jennie aklına gelen şeyle gözlerini sonuna kadar açtı. Bu Jisoo'nun abisi Kim Seokjin'di.

"Jisoo, ben de bu lanet şeylere bulaşmamak için kendi hayatımı kurtarmalıydım! Şimdi iptal ettirdiğin kartlarımı ve şirket üzerindeki yetkilerimi geri vermeni istiyorum senden."

Jisoo'nun yüzü sinirden daha fazla kızarmaya başladığında diğer odanın kapısı açılmış ve Yoongi çıkmıştı. Yeni uyandığı her halinden belli oluyordu. Jimin ise üzerinde sevimli pijamalarıyla onun arkasında gözlerini ovarak dikiliyordu. Gözlerini ovmayı bitirdiğinde gördüğü yüzle gözleri sonuna kadar açılmış ve Yoongi'nin arkasına saklanmıştı.

Jennie kaşlarını çatmış bir şekilde neler olduğunu anlamaya çalışıyordu.

"Ne işin var burada?" Yoongi soğuk ve sert sesiyle sormuştu.

"Ne işim mi var? Bu ev benim de evim hatırlatırım! İstediğim  zaman gelmeye hakkım var!" Bağırarak konuştuğu için Jennie' nin kulakları acımış, yüzünü buruşturmuştu.

"Bir evin ve bir ailen olduğu yeni mi aklına geldi? Bu kadar zaman boyunca tek yaptığın şey bizim paramızı yemekti. Hala doymadın mı? Ah yoksa başı boş bırakılmış bir kedi gibi önüne gelen mekanda sevgilinle birlikte gecelemekten mi yoruldun?" Yoongi sert sesiyle sanki sinirlerine hakim olmaya çalışır gibi konuşmuştu.

"Sadece bu lanet işlere bulaşmamak için hayatımı kurtardım! Üstüme fazla geliyorsunuz!" Seokjin'in gözleri dolmuştu. Jisoo sinirlerine daha fazla hakim olamayıp yanındaki vazoyu bağırarak yere fırlatmıştı. Jimin ürktüğü için Yoongi'nin sırtının arkasına daha da sokulmuş, Jennie ise korkuyla kapının arkasına geçmiş, sadece kafası görünür şekilde olacakları izliyordu.

"SENİN LANET İŞLERDEN UZAKLAŞMAK DEDİĞİN YÖNTEM ANNEMİZ VE BÜYÜKBABAMIZIN HAYATINA MAAL OLDU SENİ APTAL HERİF! BİZ SENİ AFF EDİNCE ANNEMİ VE BÜYÜKBABAMI GERİ GETİRE BİLECEĞİNİ FİLAN Mİ SANIYORSUN!?"

Mommy | JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin