10."Seni gördüğüme sevindim."

1.2K 71 107
                                    

Selammm yeni bölùmle karşınızdayım. Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın mutoslarım.😗💓

_______________

Jennie:

"Bayan Manoban hoş geldiniz." Jisoo ciddi yüz ifadesiyle karşımdakı kadına selam vermişti.

Bu kadın Rosè ile evlenmiş sonra ise Rosèmi başka kadınla aldatmış ve boşanmışlardı. Rosè'nin dizlerimde ağladığı günleri asla unutamıyordum. Rosiem 5 gün durmaksızın ağlamış bazen çığlıklar atarak her yeri dağıtmıştı. Rosèyle aynı odada kaldığımız için o günler yalnız kalması için dışarda uyumuştum.

Genel evin dışında uyumak tam bir ezaptı. Diğer odalardan gelen o berbat inleme seslerine kadar her şeyi açık açık duya biliyordum. Üstüne soğukta uyuduğum için hasta olmuştum. Ama asla bunları Rosè'ye belli etmemiştim. Ateşim çıksa bile güya çok iyiymiş gibi gösteriyordum kendimi.

Derin bir iç çekerek karşımda konuşan Jisoo ve Lisa'ya baktım. Kendisi benim burada olduğumun hala farkında değildi. Şerefsizdi. Ve ben o şerefsiz kadına gününü gösterecektim. Ama korktuğum diğer şeyse Jisoo'ydu. Kendisi benim Efendimdi. Eğer onu kızdıracak birşey yaparsam yapacaklarından korkuyordum.

Lisa, Yoongiyle de selamlaşırken Jiminde kendisini tanıtıp gergince gülümsemişti. "Ben Park Jimin. Yoonginin eşiyim." Lisa ona herzaman gosterdiği o muhtesem gulumsemesini sunup "Tanışdığımıza memnun oldum Bay Park. Bende Lalisa Manoban." Jiminde ayni şekilde gulumseyip "Bende Bayan Manoban."

İşte o an gelmişti. Lisanın bakışları beni bulmuştu. Sahte bir gülümseme takınarak Lisaya baktım. Şaşkın gözleriyle beni süzmüş ve içten olsada benim kabul etmediğim bir gülümsemeyle bana doğru adımlamıştı.

"Jennie!? Tanrım... bu sen misin?" Gözlerimi devirmek istesemde kendimi durdurmuş ve önünde eğilerek selam vermiştim. "Merhaba Bayan Manoban. Sizinle tekrar görüşmek ne hoş." Yapma bir samimiyyetle konuşarak ona bakmıştım. Lisa ise en içten gülümsemesi ile konuşmuştu. "Burada olmana şaşırdım. Ve Seni gördüğüme sevindim."

Yüzüne tükürmek istesemde başımı sallamıştım. Gözlerim Jisoo'yla buluştuğunda ateş saçan gözlerle beni izlediğini gördüm. İrkilerek Lisandan bir kac adım uzaklaşmış ve başımı eğmiştim. Sanki fazla öfkeliydi. Her an beni buralarda öldüre bilecek gibi.

"Bayan Manoban isterseniz salona geçelim." Yoonginin sesiyle Lisa ona dönmüş ve başını sallamıştı. Yoongi Lisa ve Jimin onden giderken, tam bende onlarla birlikte gidecekken belimden tutularak sert duvara çarpmam bir anda gerçekleşmişti.

Jisoo çenesine sıkarak bana bakıyordu. Yutkunarak kafamı aşağı eğdim. Jisoo birden kıkırdamaya başlayınca çekinerek ona baktım. Korkunçtu. Çok garipti, sinirle gülerek konuştu.

"Sen benden izinsiz hiçbir şey yapamazsın." Gözlerini kısarak kurduğu cümlelere karşılık başımı salladım. "Biliyorum efendim."

Yüzünü yüzüme yakınlaştırdığında "Bildiğini söylüyorsun ama, benden izinsiz herşeyi yapıyorsun Jennie." Söylediği şeyle donmuştum. SIKTIR! BILDIGI SEY JIMINLE YAPTIGIMIZ ŞEYMİYDI!?

Sesim titrerken konuşmaya çalışmıştım. "Neden bahs ediyorsunuz efendim?" Beni belimden tutarak kendine bastırmıştı. Korkuyordum. Çünki şuan aşırı derecede sinirli görünüyordu. Ve her an beni dünya üzerinden silecekmiş gibi.

"Hah. Şimdi de salak ayağına mı yatıyorsun? Bugün yolda kaza yapan sizdiniz. Anlamadığımı mi sanıyorsun?"

"Efendi-"

Mommy | JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin