Bolca yorum istiyorum. Yoksa yb atmayacağım hıh.😔
Yoonminli Jensoolu bir bölüm eheheh.
Yazar:
Jimin ve Jennie eve geldikleri an yorgunlukla ikiside kendilerini koltuklara atmıştı. Jiminin gözlüğü gözünden kaymış, paltosunun bir kaç düğmesi açılmıştı. Jennie ise dağılmış saçları ve çenesinin altında duran maskesiyle gözleri yarı aralık şekilde tavana bakıyordu. Onların bu halini gören hizmetliler gülmemek için zor duruyordu.
Hizmetlilerin en kidemlisi ortaya çıkmış ve Jimin ve Jennie nin önünde bir kere eğilmişti. "Efendim Bay Min ve Bayan Kim'in ortakları Bayan Manoban akşam yemeğe gelicek. Size bildirmemizi istediler."
Jimin ve Jennie duydukları isimle başlarını kaldırıb bir birlerine bakmışlardı. "Bayan Manoban mı?" Jennie'nin sorusuna karşılık hizmetli kafasını sallamıştı. "Gide bilirsin ve diğerlerinide kendinle birlikte salondan çıkart. Özel bir konu hakkında konuşacağız." Jimin'nin sözlerine karşılık Jennie kaşlarını çatmıştı. Jennie onun böyle emr verir gibi hallerini ilk defa görüyordu.
Hizmetliler çıktıktan sonra Jimin, Jennie'ye dönüp "Sabahdan beri sırf Jisoo o kadının yanına gidiyor diye çabaladık ve şans ayağımıza geldi. Hah! Bilseydik bu kadar çabalamazdık!" Sinirle yaptığı konuşmaya karşılık Jennie omuz silkip kendini geri atmıştı.
"Birde bu yönünden düşün yıllar sonra Busandaki arkadaşını buldun. Eh benim sayemde sayılır." Jennie kendini haklı çıkarmaya çalışıyordu. Ama sona doğru kendini beğenmiş ses tonu Jiminin gözlerini kısmasına sebeb olmuştu.
"Yaa ne demezsin sayende dünyanın en berbat karşılaşmasını yaşadım. Tanrım! Aklıma geldikce yine utanıyorum... Ha bir de şu var. Hyunjinin arabasına çarptıktan sonra Jisoo ya yakalınıyorduk. Sonra Yoongi'nin kartından arabanın masraflarını ödedim. Ben aylardır Yoongi'nin kartına gerekmedikce dokunmuyorum." Jennie offlayarak kalkmış ve Jimin'nin yanına oturmuştu.
"Bunların başımıza geleceğini nereden bile bilirdim? Hem burada yine sen suçlusun bu planı ve araba kullanmayı bilmeyip kullanan yine sensin. Yani benim suçum yok."
Jimin biraz düşündükten sonra Jennie'nin haklı olduğunu anlamıştı. Olanları boş verek Jennie'ye döndü. "Hazırlanmamız lazım. Manoban denilen kadın Bunların ortaklarıymış. Önemli bir iş yemeği olmalı, bizde eşleri olarak şık giyinmeliyiz."
Jennie 'Eşleri' sözünde takılı kalmıstı. Çünki onun Jisoo ile yatak ilişkisinden başka bir ilişkisi yoktu. Bir an eğer çift olsalardı nasıl olurdu diye düşünmeden edemedi. Belki diğer sevgililer gibi vıcık vıcık bir ilişki yaşarlardı. Bu düşünce Jennie'nin yüzünü buruşturmasına sebep olmuştu. Ya da sade, işten geldiğinde bir birlerini gününün nasıl olduğunu soran birlikte dizi izleyip, bir birine sevgisini belli etmeye çalışan, durmadan öpüşen bir çift... Jennie bu düşüncelerden sıyrılmaya çalıştı. Çünki belki asla olmayacak şeylerin hayalinu kuruyordu.
Jimin, Jennie yi elinden tutup kaldırmış ve asansöre doğru irellemişti. 2. Kata bastıktan sonra kapı açılmış ve ikiside odalarına dağılmıştı.
Jimin ne giyeceğini düşünmeye başlamıştı. Evde bir yemek olucaksa önemli olmalıydı. Jisoo ve Yoongi iş arkadaşlarını eve getiren kişiler değildi. Bu yüzden bunun önemli bir yemek olduğunu düşünmüştü. Bu yüzden beyaz bir gömlek seçmiş altına belini tamamile saran bir bol pantolon seçmişti. Boynuna inci bir kolye takmıştı. Yüzüklerinden bir kaçını parmaklarına takmıştı. Yüzük parmağındaki nişan yüzüğüne bakıp gülümsemişti. Jimin feminen giyinmeyi severdi ama bu gün giyenemiycek olması onu üzmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mommy | Jensoo
FanfictionJisoo zenginliği ve asaleti ile herkesi korkuturdu, ama hiç kimse onun yanlız olduğunu bilmezdi. ° | g×g| b×b| •Yazar ; Jennie_Reis. •Düzenleyen: iyi_ki_olsem •Shipler: Jensoo, Chaelisa, Taekook, Yoonmin, Namjin.