aşermek

540 42 39
                                    

Her kadın hamileliği boyunca özellikle de bir şeye aşerirdi ve Remus'un şansına Tonks'un aşerdiği şey onun kıymetli çikolatalarıydı. Ve Remus ne kadar saklarsa saklasın Tonks üstün seherbazlık becerileriyle mutlaka çikolataların yerini bulurdu.

Ama Remus bu keşifler sırasında bir şey keşfetmişti. 4. Aydan sonra Tonks sadece saç ve göz rengini değiştirmeye başlamıştı ve karnından dolayı merdiven de çıkamıyordu.

Bu keşfin ardından Remus çikolata kavanozunu en üst rafa koydu ve herhangi bir çağırma tılsımına cevap vermeyecek şekilde büyüledi.

" Ihh, ıhhhh!" Remus oturma odasında kitap okurken duyduğu bu seslerle istemsizce sırıttı ve nedenini bilmesine rağmen yüzüne ciddi bir ifade yerleştirip mutfağa gitti. Tonks parmak ucunda yükselmiş çikolata kavanozuna ulaşmaya çalışıyordu. Kıkırdamasını bastırmaya çalışarak
" Sorun ne sevgilim?" dedi.

Tonks kırmızı saç ve gözlerle ona baktı.
" Remus John Lupin! Eğer o kavanozu hemen indirmezsen yemin ederim çocuğunun yüzüne bir kez bile bakamazsın. "

Remus kollarını göğsünde kavuşturup
" Ama hayatım, ben her şeyi bebeğimizin iyiliği için yapıyorum. Onun bu kadar çikolataya dayanamayıp hastalanmasını istemeyiz değil mi?"

Bu sözler anında etkisini gösterdi. Tonks'un gözleri ve saçları kahvernegi oldu ve bu defa o kollarını göğsünde kavuşturup Remus'a arkasına döndü. Dudaklarını büküp
" Biliyorum! Sen beni ve bebeğimizi sevmiyorsun! "

Remus şok olmuş bir şekilde
" D-dora... O nasıl söz? Bunu da nereden çıkardın şimdi?"
Tonks arkasına dönüp oturma odasına yöneldi ve başını dik tutarak
" Onu ben bilmem, Lupin. Ama görünüyor ki öyleymiş. Ben yatmaya gidiyorum. Çok uykum var. Bu arada sen ve sevgili çikolataların da koltukta yatabilirsiniz. " dedi ve üst kata çıktı. Bir yandan da Remus'a çaktırmadan muzipçe sırıtıyordu.

Sözlerinin etkisini gösterdiğinde ertesi sabah uyandığında burnuna dolan çikolata kokusuyla anlamıştı. Sabahlığını ve terliklerini giyip karnının el verdiğince hızla indi. Mutfağa girdiğinde her yerde çikolatalı tatlılar buldu - ve tabi uykusuzluktan bitap görünen bir Remus.

Sevinçle onu yanağından öptü ve bir pudinge uzanarak
" Çok teşekkürler, sevgilim. Yatağımıza geri dönebilirsin. " dedi.

♡Lupin Ailesi♡ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin