| = banyo zamanı = |
Tonks artık 8 aylık hamileydi ve kesinlikle bu hamileliği Teddy'nin kinden de zordu. Bu yüzden evde olduğu zamanlarda ev işleri ve Teddy'le ilgilenmek Remus'a kalıyordu.
Ev işlerinde karısının aksine iyi olduğu için ufak bir asa hareketi yetiyordu ama kesinlikle 5 yaşında, Çapulcu ve Tonks kanı taşıyan bir metamorphagus için sakinleştirici büyü yoktu.
" Teddy, rahat dur lütfen. Bak gözüne şampuan kaçacak. "
Teddy somurta somurta babasının ovduğu saçlarını faremsi bir kahverengi yaptı ve
" Moony niye gelemiyor?" diye sordu.
Remus onun kulaklarını yıkarken
" Sana söyledim, Moony gibi peluş oyuncaklar ıslanırsa ve sonrasında güzelce kurutulmazsa küf yapar. Moony'nin küflenmesini istemezsin, değil mi?" dedi." Iyy! Tıpkı peynir gibi mi?"
" Evet, tıpkı peynir gibi. "
" İğrenç. "
" Evet, öyle. Şimdi lütfen arkana dön de sırtını yıkayım. "
Teddy denileni yerine getirdi ama bu susmasını sağlamadı.
" Baba?"
" Hmm?"
" Baba?"
" Hmm?"
" Baba?"
" Efendim, Teddy?"
" Seni seviyorum. "
" Ben de seni seviyorum, Teddy. "
Selaminko! Dün akşam bir kaç gün bölüm yazmam demiştim ama şükür ki bugün sorunu hallettik. Ve şimdi daha iyi olduğum için bir kaç bölüm sürecek bir REMUS VE TEDDY serisi yapayım dedim. Ve fikir için de küçükken başıma sıkça gelen bir şeyden esinlendim. ( öhöm öhöm efendim, vakti zamanında peluş tavşanına yayla çorbası içirmiş bir yazarınız var. )
Neyse. Hoşçakalın canlar ve cananlar:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡Lupin Ailesi♡
Hayran KurguKimini sağdan soldan kimini kendim uydurduğum, Lupin ailesi hakkında minik kesitler.