aydaki kadın

271 21 21
                                    

Andromeda Tonks torunu için endişeliydi.

Savaş biteli ve onlar gideli üç ay olmuştu ve bu süre zarfında Teddy'e o bakmıştı. ( Çünkü tüm ısrarlarına rağmen Harry hâlâ çocuk sayılırdı ve herkes içten içe biliyordu ki yüreği yaralı anneyi biraz olsun teskin edecek bir şey varsa o da kaybedilenin yerine yeni bir hayattı. )

Teddy de kesinlikle litekontropi yoktu. Bunu zaten biliyorlardı ama üç dolunay atlattıktan sonra yine de rahatlamadan edemiyordu.

Yani, hayır. Andromeda'nın endişesi torununun babası gibi kurtadam olması değildi. ( Her ne kadar ona saygı duysa da... )

Ve yine hayır. Teddy erken ejderhaçiçeği ya da kızamık ya da trolkulak çıkartmıyordu. Tamamen sağlıklı bir bebekti.

Sorun aydı. Daha doğrusu Teddy'nin aya verdiği tepki.

Az önce Teddy'nin kurtadamlığı miras almadığı zaten söylemiştik. Ama en nadide hastalıklarda bile DNA da her zaman bir bulaşma olabilir. Ve uygun şartlarda çekinik genlerle bu gen kendini gösterebilir. Yani Andromeda'nın korkusu buydu: Torununun içinde bir yerlerde o küçük metamorphagus genlerinin arasına sıkışmış ufak bir kurtadam geni.

Aksi halde neden daha bir yaşına bile girmemiş bir çocuk her dolunayda güneşi takip eden ay çiçeği gibi gözünü aya dikip kahkahalar atarak el filan çırpsınki? Ya da sadece susup tıpkı aşk acısı yaşayan bir sevgili gibi tüm gece onu izlesin?

Korkularını Molly ile paylaştı. Beraber Bill'in ısırıldıktan sonraki yarı kurtadam davranışları üzerinden analizler yaparak Teddy'nin tutumuna bir açıklama getirmeye çalıştılar. Hatta bir noktada işe Mrs Longbottom ile McGnogall bile katılmıştı.

Ama hiç biri buna akla yatar bir açıklama getiremedi. Ve Teddy de her dolunay gecesi annesi ile konuşmaya devam etti.

Selam, ne düşünüyorsunuz?

Gecenin bir yarısı uykulu kafayla yazdığım için biraz karışık gelebilir. 🙇🏻‍♀️

Ama muhtemelen yarın sabah bunu okuduğumda diğer taslaklarım gibi sileceğim. Bu yüzden şimdi yayımlıyorum.

Bu arada aydaki kadın fikri bana ait değil. Küçükken TRT Çocuk'da yayımlanan bir ninni programında gördüğüm ve beni her zaman ağlatan bir ninniden. ( Yine dinlesem yine ağlarım 🥺 )

Sonraki bölümlerde görüşmek üzere canlar ❣️

Not: O ninniyi bilen biri varsa bana adını söyleyebilir mi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♡Lupin Ailesi♡ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin