Günlerden pazardı. Yani kısaca Remus ve Tonks çiftinin tembel günü. Tonks tüm hafta boyunca evrak işleri ve kaçak kara büyücüleri kovalarken, Remus da çalıştığı muggle kütüphanesinde kitaplık düzenleyip herkesi memnun etmeye uğraşırken epeyce yoruluyorlardı. Artı hareketli Yoldaşlık işleri ve Dolares Umbridge gibi bazı sinir bozucu sülükler.
Bu yüzden ikisi de pazar günlerini çok seviyordu. Çünkü pazar günü demek bütün gün yatakta vakit geçirmek demektir. Ve CİDDEN bütün gün. Öncelikle 1'e kadar birbirlerinin kollarında uyuyabilirler, sonra Remus'un ufak bir asa hareketi ile kahvaltıları yataklarına gelir ve sonra isterlerse film izleyebilir, kitap okuyabilir, şakalaşabilir ya da sadece birbirlerinin gözlerini seyredebilir. Kutsal Merlin, pazar günleri harika!
Ve işte yine bir pazar günü bitiminde akşam güneşinin vurduğu yataklarında yatıyorlar. Tonks, Remus'un göğsüne doğru kıvrılmış ve Remus da onun şimdi pamuk şekeri pembesi olan saçlarından bir tutamla oynuyor. Tek kelimeyle huzurlular. Dışarıdaki savaş şu anda bencilce bir şekilde ikisinin de umurunda değil.
Ta ki Remus birden saç tutamıyla oynamayı kesene kadar. Tonks tembel bir şekilde gözlerini açıp ışığa alışmaları için kırpıştırdı ve uykudan boğuklaşmış bir sesle
" Sorun ne?" diye sordu.
Remus onun zar zor görünen sağ kürek kemiğine bakarak
" Bana hiç anlatmadın. " dedi.
Tonks doğrulup yatakta oturur pozisyona geldi.
" Neyi?"
" Dövmenin hikayesini. "
Tonks bir an duraksadı. Sonra
" Oh, evet, dövmenin hikayesi..." dedi. Tekrar yatıp elini Remus'un yanağına yasladı, başparmağı ile bir yara izini okşamaya başladı.
" Görüyorsun bu bir kuş. Ve şey... aslında bu bir arkadaşlık dövmesi ve de bir bağımsızlık simgesi. "
Remus ilgiyle ona bakıyordu.
" Devam et...?"
" Evet, ve şey..." Tonks nedense bayağ utangaç davranıyordu. Remus'a göre şu anda hiç olmadığı kadar sevimliydi.
" Biz Hogwarts'tan mezun olduğumuzda ( Chiara, Lydia ve ben. Penny her zamanki gibi mızıkçılık yaptı. ) hepimiz artık bağımsız olduğumuz için mutluyduk ve bunu somutlaştırmak istedik. Bu yüzden Chiara'nın aklına muggellar gibi dövme yaptırmak geldi ve hepimiz de farklı yerlere birer kuş dövmesi yaptırdık. Ben kürek kemiğimin üstüne, Lydia sol bileğinin iç kısmına ve Chiara da boynuna. Böylece hepimiz kız kardeşler gibi birbirimizden kopmadan farklı yerlere uçarak kendi maceramızı yaşayabilecektik. " Tonks bitirdiğinde Remus hâlâ ilgiyle ona bakıyordu.
" Anlıyorum... Bence çok güzel ve anlamlı. "
" Teşekkür ederim. " Tonks tekrar kızardı ve Remus'un kıpırdayıp onu öpmesine sebep oldu.
____
Teddy aynaya baktı. Kaç yaşına gelirseniz gelin vaftiz babanızdan ve büyükannenizden izinsiz yapılmış bir iş hâlâ heyecan veriyordu. Özellikle de şimdi ki kalıcı ve ve sol bileğinin hemen içinde olunca.
Derin bir nefes aldı. Merlin onu korusun. Büyükannesi kesinlikle olay çıkaracaktı. Ama açıkçası bu pek umurunda değildi. Büyükannesi ya da Harry ne kadar bağırırsa bağırsın, şu anda açıkçası gururluydu. Evet ve hayır, bunun sebebi gidip kendi başına dövme yaptırmış olması ya da artık kendi başının çaresine bakabileceğini kanıtlamak gibi bir şey değildi. Kesinlikle! Şu anda içindeki gururun sebebi onların izinden gitmekti.
11 yaşındayken büyükannesinin albümünde annesinin deniz kenarında çekilmiş bir fotoğrafını görmüştü ve o zaman kendine söz vermişti: Hogwarts'tan mezun olduktan sonra o da bir dövme yaptıracaktı.
Ve bingo! 2 hafta önce çok sevdiği okuluna son bir kez bakıyordu. 7 uzun yıllık bir macera! Merlin!
Ama biz dövme hikayesine dönelim. Evet, Teddy kendi kendine verdiği sözünü gerçek bir Hufflepuff gibi tutmuştu ve vaftiz babasının ona kendine mezuniyet hediyesi alması için verdiği parayı kaptığı gibi soluğu dövmecide almıştı.
Aslında dövmeci kız pembe ay dövmesini yadırgamış hatta onunla dalgasını geçmeden de edememişti ama annesinin de dediği gibi umurunda değildi.
Kristal tonu pembesi yuvarlak ay şekli tam atar damarının üstündeydi ve kendini hiç bu kadar gururlu hissetmemişti.
Sonuçta onların izinden gidiyordu.
Dövme fikrini pintereste gördüğüm bir fotoğraftan aldım ( üçlü kuş arkadaş dövmesiydi) ve biraz araştırınca Teddy'nin anne ve babasının anımsamak için vb. dövme yaptırdığı bir kaç yabancı kurgunun var olduğunu gördüm ve ben de yazmaya karar verdim...
Ne düşünüyorsunuz?
Bu arada Rewrite The Stars'a neredeyse 2 ay sonra yb geldi!
Iyi günler❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡Lupin Ailesi♡
FanfictionKimini sağdan soldan kimini kendim uydurduğum, Lupin ailesi hakkında minik kesitler.