2 yaşındaki Teddy büyükannesi Andromeda'nın kucağında rahatsızca kıpırdandı ve McGonagall'ın ona son doğum gününde verdiğinden beri favori oyuncağı olan peluş kurt Moony'nin kulağını daha da sıktı.
Artık iyice ihtiyarlamış olan müdire kesinlikle oğlanı çok seviyordu. Hatta ona Mimi dediğinde bile sadece gülümsemiş ve dolan gözlerini kaçırmıştı.
" Sorun ne Teddy?" Andromeda kucağında kıpırdanan torununa nazikçe sordu. Bir çok sandalyenin sıralandığı çimenlik yüzeyde zarif, siyah ipek elbisesi ve düzgünce topuz yapılmış hafif grili açık kahve saçlarıyla âdeta bir kraliçe edası vardı.
" Daha yeni yemek yedin. Bir yerin mi ağrıyor?" Torunu ona derdini anlatamayacak kadar genç olsa da onunla konuşmayı severdi. Ona iyi hissettirirdi.
Teddy iki - üç tane ufak dişin belirdiği ağzını açtı ama o daha gaklayamadan çevrede ki diğer insanlar şiddetle alkışlamaya başladı ve Andromeda hevesle arkasına döndü.
Kızı ve damadı kol kola davetlilerin oturdukları sandalyelerin arasından geçiyor ve onlara el sallıyordu. Bugün Nymphadora ve Remus Lupin'in düğün günüydü. - Ikinci kez.
Andromeda kızını o gelinlikle görünce gururla gülümsedi. ( Özellikle de şimdi 6 aylık hamile olan Fleur Delacour Weasley'in ona attığı imrenti dolu bakışları görünce. )
Ayrıca damadı Remus da çok yakışıklı olmuştu. Onun bakımından da Minerva McGonagall oldukça gururlanmış gözüktü. Öyle ya. Hogwarts'ta bulunduğu yıllar süresince Çapulcular'ın Minnie'si olmuştu ne de olsa.
Dora ve Remus sonunda Kingsley Shacklebolt'un altında bulunduğu çardağa gelip yeminlerini etmeye başlayınca ikinci kez bir alkış koptu ve işte tam o esnada yürümeyi az çok sökmüş olan Teddy büyükannesinin kucağından kayıp bir çığlık attı.
" Anne! Baba!" Andromeda daha ne olduğunu anlayamadan kırmızı uzun halıda paytak paytak ebeveynlerini koşuyordu ve söylemeye ne hacet ki davetliler bu durumla oldukça eğlenmiş gözüküyordu. Gerçi Remus ve Nymphadora da kahkahalarla kırılıyordu ama neyse.
Tonks ( şimdi Bayan Lupin ) bembeyaz gelinliğine aldırmadan yere diz çöktü ve oğlunu kucağına aldı. Remus ise hâlâ gülüyordu. Böylece yemin sonrası öpücüğü Remus'a değil, Teddy'e gitmiş oldu. Ama kimse bu durumdan şikayetçi gözükmedi.
Tonks'un kombini
Yorucu bir okul maratonundan selamlar canlar ve cananlar:")
Nasılsınız? Okul nasıl gidiyor?
( benimki felaket. Cuma günü eve uçarak geleceğim kesin. Hafta sonu ise bölüm yayımlarım. )
Şimdilik güle güle canlar❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡Lupin Ailesi♡
FanficKimini sağdan soldan kimini kendim uydurduğum, Lupin ailesi hakkında minik kesitler.