P/s semakin Kita baca Kita Akan semakin blur and macam tak betul ja jalan cerita ni .
But when awak baca dengan teliti Dan Cuba fahami maksud tersirat setiap cerita awak Akan faham .
Cuba kenali sifat setiap watak perwatakan .
Maaf sebab banyak kesalahan Yang saya buat contohnya Puan Mariam jadi Puan Maria and banyak lagi lah .
Buat masa ini saya belum mengeluarkan watak Ayah kepada Fahen iaitu Encik Farid disebabkan jalan cerita belum sesuai .
Stay tune!
Thnks for support , I'm so appreciate . I love you guys .
~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Mama tetap tak setuju angah ! " Bentak Puan Nabihah
" Angah Tak kesah ! Sama Ada mama setuju atau tidak ! Angah tetap Akan berkahwin dengan Aisyah ! Itu keputusan angah" balas Akmal mempertahankan haknya
" Jangan jadi kurang ajar angah ! " Kata Puan Nabihah lantang
Emosi Puan Nabihah ketika ini tidak terkawal lagi , perasaan sedih ,marah ,kecewa Dan sakit hatinya sedang bersatu .
" Angah buatlah pilihan , mama atau perempuan Tu " Puan Nabihah menghembuskan nafasnya perlahan
Dia Cuba untuk mencari ketenangan , kaki terasa ringan melangkah masuk ke dapur .
Akmal tersentap dengan ucapan Puan Nabihah itu .
Mana mungkin dia Akan meninggalkan mamanya . Insan Yang telah melahirkannya tapi dia juga tidak sanggup untuk meninggalkan Aisyah .
Dia sangat mencintai Aisyah walaupun wanita itu sudah berkali Kali menolak cintanya .
Wajahnya diraup lembut , ikatan rambutnya Di lepaskan .
Hatinya berbelah dua .
Sama Ada untuk pertahankan atau merelakan.
Puam Nabihah bukan tidak nampak betapa kusutnya wajah anaknya itu .
Dia tahu anaknya serabut Dan tertekan dengan apa Yang dia telah lakukan .
Dia tidak ingin keluarganya mendapat malu .
Air kosong diteguk perlahan .
" Mama ! " Panggil Nabila
Puan Nabihah hanya diam , dia tahu anaknya Akan mencarinya
" Angah , mana mama?" Soal Nabilah sambil memegang phone bimbit .
Akmal hanya menunjukkan ke Arah dapur menggunakan jari telunjuknya
Nabilah mengangguk Dan menuju ke Arah puan Nabihah .
" Papa call " kata Nabilah sambil menghulurkan Telefon bimbitnya kepada mamanya
" Hello " ucap Puan Nabihah tenang
Dia tidak ingin suaminya mengetahui apa Yang telah berlaku dirumah ini .
Dia tidak ingin membesarkan lagi keadaan .
" Okay abang " kata Puan Nabihah sebelum menamatkan panggilan .
Phone milik Nabilah itu dihulurkan kembali .
" Papa kata apa ? "
" Bila papa balik ?"
YOU ARE READING
wanita yang ku beli
Romancemengisahkan tentang Aisyah iaitu seorang gadis kampung yang mempunyai ijazah .namun disebabkan dia tersalah langkah , dia dibeli oleh Seorang lelaki yang berkacukan pakakistan itu. " Aku dah beli kau ! so Kau perlu buat apa yang aku suruh " Aisyah...