1

44 1 0
                                    

England,

"Michelle! Michelle! Where are you dear?" Jerit Crystal dlm gelap.

 "Mama! Mama! Michelle kt sini!" Jerit Michelle sambil memanggil mamanya.

 Crystal berlari mengikuti suara itu dan perlahan - lahan dia ternmpk anak nya, tiba tiba Michelle menghilang.

 Crystal memanggil nama anak nya dgn kuat smbil mencari di sekelilingnya tetapi tiada.

 Tiba tiba dia membuka matanya lalu duduk sambil melihat jam di mejanya pukul 5 : 30 a.m. , dia melihat di tepinya Leo yg sedang tidur. 

"Its just a dream." Kata Crystal sambil melepaskan nafasnya dgn lega.

 Leo yg terbangun kerana Crystal menjerit, "Kenapa ni mama? Jam berapa ni?" Tnya Leo sambil mengosok matanya. 

"Tkde apalah papa, baru jam 5.:30 ,tidurlh balik, mama nk pergi minum air kejap." Kata Crystal lalu bangun menuju ke meja yg disediakan air. Leo menunggu Crystal siap meminum air dan mereka dua tidur semula.

Leo Crystal house
7 : 30 a.m.

Pinx3

kereta Vellfire milik keluarga Leo telah sampai dan berada di dpn rumah mereka. 

"Michelle! Faster! Uncle Robert is here!" Jerit Crystal yg memanggil anaknya di tingkat atas.

 "Coming!!" Kata bdk perempuan yg berumur 12 tahun itu sambil berlari menurun tangga.

 "Michelle jgn lari!" Kata Leo sambil duduk memakan breakfast yg di sediakan oleh Crystal. Michelle yg mendengar teguran Leo terus berhenti berlari dan turun tangga dgn selamat. 

"Okay! Bye Papa Mama, love you!" Kata Michelle sambil mencium pipi kedua org tua nya lalu memakai kasut dan keluar menaiki kereta untuk ke sekolah.

Dlm kereta,

"Morning uncle Robert, morning guys." Kata Michelle yg baru masuk ke dlm kereta. 

"Morning Michelle!" Kata Robert. Robert adalah pemandu untuk Keluarga The Gangs.

 "You late Michelle! We are late for school now!" Kata Velvet anak kepada Lunacy dan Joslyn sambil membaca buku . 

"Actually we're not late, the class started at 8: 00 a.m. and from Michelle house to school take us only 10 minute and pluss at this time the road wont be jammed." Kata Ayden anak kepada Lee dan Yuki. 

"Fine, just shut up Ayden! Cant you see im reading my book here?" Bls Velvet.

 "Exam isnt around right? What are you reading?" Kata Denise anak kepada Kai dan Eva.

 "Didnt you know her hobby is reading?" Kata Trev anak kepada Xenon dan Paris. 

"Okay guys, just shut up. You guys is too loud. Btw uncle Robert, where is Kevin?" Tnya Michelle dgn hairan apabila dia tdk mendengar suara Kevin anak kepada Jay dan Vanessa, kerana selalunya Kevinlh yg paling bising. 

"Kevin absent today, He has fever, Your aunty Vanessa say yesterday at 10 p.m. he still in the pool swimming." Jawab Robert.

 "Ouhhh" kata mereka semua setelah mendengar percakapn Robert, tiba tiba kereta berhenti. Rupa rupanya mereka semua telah sampai ke sekolah, mereka semua turun dari kereta dan masuk ke kelas.

Leo & Crystal POV

"Papa!" Kata Crystal kepada Leo. Mereka berdua memanggil antara satu sama lain dgn panggilan papa dan mama kerana masa Michelle kecil dia mengikuti cara mereka berdua memanggil antara satu sama lain, mereka menyedari hal itu dan mengubah cara panggilan mereka.

 "Hmm, kenapa Mama?" Kata Leo sambil melihat laptopnya. 

"Mama risau lh dkt Michelle. Papa tahu tak tadi pagi mama mimpi Michelle kena culik dan kemudian hilang." Kata Crystal dgn nada yg takut.

 "Alah takde apa, she will be good. Nothing to afraid." Kata Leo yg cuba menyakin kan Crystal.

 "No! No! Im a mother! You dont know my feeling!" Kata Crystal sambil memukul meja yg tiba tiba naik angin. Leo terkejut kerana jarang Crystal untuk naik angin. 

"Okay okay, I'm sorry okay. Hbistu mama nak mcm mana?" tnya Leo dgn lembut. 

"Ajar dia cara mempertahankan diri." Kata Crystal duduk membelakangi Leo. 

"Okay nnti kita masukkan dia kat kelas taekwando,okay?" kata Leo yg berdiri lalu melutut dan memegang tgn Crystal.

 "Okay but not enough, teach her using gun." kata Crystal dgn dingin.

 "What??!!!No!!! A big no!!!!" Kata Leo yg membantah lalu berdiri.

 "So you dont care about our daughter?!!" mrh Crystal yg berdiri lalu memukul meja.

 "No dear, of course I care about our daughter, but dont we agree that our child will never involve with mafia?" kata Leo dgn perlahan. 

" Yes before, but now they already grow up, we cant watch her 24 hours." Kata Crystal.



bersambung

Mafia Love 2Where stories live. Discover now