2

17 2 0
                                    

Leo mendiamkan dirinya, dia tidak mahu anak nya terlibat dlm dunia gelap mereka. 

"Please dear, its all for her sake." Kata Crystal sambil memeluk Leo. 

"Lets meet up with Kai and the other at base." Kata Leo dgn berat hati.

 "Thank you dear, i will call them now. "Kata Crystal dgn gembira lalu mengambil phonenya.

At base,

"So what happen?" tnya Kai.

 Leo hnya berdiam diri.

 " Leo! Anything happen?" tnya Lunacy. 

"Dear?" panggil Crystal.

 "Haiz, aku akan sruh Max dan Jennifer ajar Michelle semua yg mereka tahu tentang mafia, aku nk korang pun hntr anak anak korang ke Max dan Jennifer." Kata Leo yg mengeluh.

 "What??!!Bukan kau ke dulu yg tknk dorang terlibat dgn mafia? What happen now Leo?" kata Paris yg membantah. 

"Aku pun tknk sebenarnya, tapi Crystal yg berkeras nk dia masuk, i cant do anything." kata Leo sambil meletakkan tgnnya di bahu Crystal.

 "So Crystal, give us a reason." kata Eva. 

Cystal pun memberikan mereka semua sebabnya, "girls, i know you all feel the same way like me so please." kata Crystal yg hmpir menangis.

 "Okay Crystal, Kevin is in!" kata Vanessa sambil tersenyum.

 "Same to my son, right dear?" kata Yuki sambil menanya Lee.

 "Yeah, its for our child sake." Kata Lee sambil tersenyum. 

"Dear, how about our daughter?" tnya Eva sambil melihat Kai, Kai melihat Eva dan menggangguk kepalanya tnda setuju.

 Paris yg melihat semua kwnya setuju untuk menghantar anak mereka kepada Max dan Jennifer pun melihat Joslyn. 

Joslyn yg nmpk Paris melihatnya,dia menggangguk kepalanya,dia tahu Paris ingin tahu apakah dia menghantar ank. Paris yg nmpk Joslyn menggangguk kepalanya pun terpaksa bersetuju.

 "Then its decided! We will take them here tomorrow. " kata Leo.

Keesokkan harinya,

"Michelle!! Are you done?" Jerit Leo.

 "Coming!!" Kata Michelle, Michelle turun lalu memakai kasutnya dan masuk ke dlm kereta.

 "Papa where we're going?" Tnya Michelle tetapi tiada jawapan, lalu dia menanya Crystal

 "Mama,kita nk pergi mana?".

 "Just duduk diam, nanti kamu akan tahu." Kata Crystal dgn dingin, Michelle pun hnya diam.

 Setelah 15 minit perjalanan mereka telah sampai ke base, Michelle melihat bnyk org berbaju hitam berjaga di bangunan itu. 

"Michelle, jom turun." Kata Leo sambil menutup enjin kereta lalu turun dari kereta.

 Michelle mengikuti Leo dan Crystal dari belakang dan melihat org itu tabik hormat kepada papa dan mamanya, lalu dia dgr org itu memanggil papanya captain dan mamanya Mdm. 

"Yg lain dh smpai?" Tnya Leo kepada ahlinya yg berjaga di dpn pintu. 

"Captain Xenon dan Mdm Paris je blm sampai, yg lain dh smpai." Kata org itu. 

"Okay good. Michelle, let go!" Kata Crystal sambil memanggil Michelle.

 "Papa, mama, where and what is this place?Im scared." Tnya Michelle yg ketakutan. 

Leo terus berhenti dan memujuk Michelle "Michelle, dont need to worry okay, jom masuk dlm, Denise, Ayden, Velvet, Kevin ada dlm tu." Pujuk Leo, lalu Xenon, Paris dan Trev muncul dari belakang. 

"Yoh! Leo, Crystal." Kata Xenon.

 "Hi Uncle Xenon auntie Paris!!" Panggil Michelle. 

"Oh Michelle, how are you?" Tnya Paris.

 "Im fine auntie Paris! Oh Trev kau pun ada." Kata Michelle lalu ternampak Trev. 

"Yeah, and Hi Uncle Leo and auntie Crystal." Kata Trev.

 "Hi Trev, okay jom masuk." Kata Crystal. Mereka pun masuk ke dlm bilik meeting mereka.

Meeting room,

Michelle dan Trev yg masuk itu melihat kwnnya duduk bersama, lalu Michelle dan Trev pun menuju ke arah mereka.

 "Okay, dgr sini semua. I know all of you confuse why are you here. Now i will tell you why are you here, kami semua sdh berbincang dan bersetuju untuk kamu berlatih cara mempertahankan diri and how to use gun." Kata Kai yg berdiri.

 "Gun??!!!" Michelle dan kwn kwnnya terkejut apabila mendengar perkataan pistol.

 "Yes, gun , Actually we are mafia and you all are from mafia family." Kata Lunacy yg duduk di sofa. Mereka semua diam dan susah percaya yg ibu bapa mereka adalah mafia. 

"You all can choose not to believe it now but you will, kami nk kamu semua bersedia kerana kita taktahu bila bahaya akan dtg." Kata Crystal. 

"But remember, why you learn to using gun, it is for protect yourself and most importantly protect innocent people. Understand?" Kata Joslyn. Mereka semua mengganggukkan kepala tnda fhm. 

"Okay now let me introduce you all your teacher, Masuk!" Kata Jay. Lalu Max dan Jennifer masuk ke dlm bilik meeting dan berdiri di tgh tgh.

 "Perkenalkan, Max and Jennifer. You all will call them Instructor Max and Instructor Jennifer." Kata Leo. "Ouh and one more, from now on the six of you will be known as The Groups" kata Leo.

Bersambung

Mafia Love 2Where stories live. Discover now