8

9 1 0
                                    

School,
The Group menaiki superbike memasuki kawasan sekolah, hari ni mereka memakai baju sukan jadi sebab itulah mereka menaiki superbike. "Nasib kau je tu, nnti kita race lgi!" Kata Trev yg klh kepada Kevin. "Just admit it Trev, you are loser! HAHAHAHAHHA!" Kata Kevin yg membuka sarung tgnnya. "Hi Kevin, how are you doing? I miss you so much!" Kata Michy yg muncul dari belakang. "Kevin! Your wife!" Kata Velvet yg tersenyum. "Hell you!" Kata Kevin kepada Velvet. "What you want?" Tnya Kevin dgn dingin kepada Michy. "Nothing, kenapa you tak reply message i?" Tnya Michy dgn gedik. "For what? And you dont you ever spam me again! You spam me again, i kill you!" Kata Kevin dgn dingin lalu pergi meninggalkan mereka semua, Velvet tersenyum sinis lalu pergi mengikuti Michelle dan yg lain.

Neo POV,
"Ready?" Kata Neo kepada semua org smbil memegang sejambak bunga. Semua org menganggukkan kepalanya tnda ready, Michelle masuk ke kelas dan langkahnya terhenti, Neo berjalan ke arahnya " Michelle, I really like you since I saw you at airport. Eversince that day, I cant stop thinking about you and Im so suprise that you at this school. So, will you be my girlfriend?" Kata Neo lalu memberikannya bunga. Velvet yg melihat di belakang terkejut dan menunggu jawapan Michelle, "No, i dont like you and dont ever disturb me again." Bls Michelle dgn dingin lalu balik ke tempat duduknya. Neo terkejut akan jawapan Michelle dan kecewa, Velvet yg pergi ke arah Neo, "Dont be sad, Michelle memang mcm tu. Dia kata dia xnk bercinta sbb dia nk focus at studied." Kata Velvet lalu balik ke tempat duduk. Yg lain hnya diam kerana takut akan Neo.

Home, Living room,

"Velvet! What happen to you?" Tnya Michelle kerana Velvet tidak pedulikan Michelle daripada sekolah lagi. "What happen to me? I should ask you what happen to you? Why you reject Neo?" Tnya Velvet yg mrh. "What!? Why i must accept him? I dont even know him really well! Its not logic to couple with someone that I dont know! And why you even angry? You like him right? And i now reject him and you are angry? You should be gratefull!" Bls Michelle yg sdh mrh. "Yeah, i like him but i angry because you made him sad! He's so pity!" Kata Velvet yg menjelaskan kenapa dia mrh. "Then why dont you couple with him!?" Bls Michelle. "But the person he like is you! Argh! You will never understand!" Kata Velvet lalu mengambil kunci keretanya dan keluar dari rumah. "What!? Velvet! We havent finish!" Kata Michelle smbil memanggil Velvet yg keluar. "What happen Mich?" Kata Denise smbil turun tangga kerana mendengar Michelle dan Velvet bergaduh. "Nothing big, just a small case." Kata Michelle smbil duduk di sofa. "Neonemus?" Tnya Denise, Michelle hnya mengangguk kepala.

Neo POV,

TBB Base,

PANGG!!!!
Nk terbelah meja itu dipukul oleh Neo dgn kuat, semua org disana hnya diam kerana takut kena bunuh oleh Neo. "Dia dh malukan aku depan semua org! Mana aku letak muka aku!" Marah Neo kerana Michelle menolaknya. "Jadi, apa kau nk buat?" Tnya Eason yg duduk di sofa. "Aku akan musnahkan dorang!" Kata Neo smbil tersenyum sinis. Mereka semua hnya diam, mereka tahu yg Neo akan buat kerja gila.

Bersambung

Mafia Love 2Where stories live. Discover now