One week later,
School,
"So, this is our new school?" Kata Denise yg memandang sekolah JHB Academy yg juga merupakan sekolah ibu bapa mereka dulu dari tingkap kereta Mercedes-Benz V-Class.
"Dah jom turun, papa ckp pergi pejabat pengetua." Kata Michelle lalu membuka pintu lalu turun dari kereta, yg lain menyusulinya.
Banyak mata yg memandang dan banyak mulut yg berkata semasa mereka melangkah masuk ke dlm sekolah.
"Handsomenya dorang ahhhhhhh!" Kata bdk perempuan kepada kwnnya sambil memandang mereka.
"Wehyy tgk tu, cntik siot bdk bdk perempuan tu." Kata bdk lelaki yg lain.
"Bnyk org puji akulah, ramai peminat aku kt sini nmpknya. HAHAHAHAHA!" Kata Trev kepada The Group.
"Jgn buat hal Trev." Kata Ayden pula. Trev menjeling matanya ke atas. Tiba tiba sekumpulan bdk lelaki menghalang jln mereka.
"Hi! We have met remember?" Kata Neo, org yg pernh terlanggar Michelle, Neo adalah anak Tan Sri dan sgt dimanjakan dgn harta.
"Not really, excuse me." Kata Michelle.
"Oops oops opps, tunggulah nak pergi mana? Cuba bagitahu, kami blh tlg." Kata Eason slh sorang pengikut Neo.
Michelle hnya diam dan Velvet bersuara "Kami nk pergi pejabat pengetua, kt mana?".
"Ouh.... penjabat pengetua? Kami tahu! Jom, biar i bawa you ke sana." Kata Neo.
"Its okay, just bagitahu kami biar kami pergi sendiri." Kata Michelle lalu memberi Velvet pandangan maut kerana memberitahu mereka.
"Ouh okay, jln terus je smpai hujung nnti, belok kanan dan pejabat pengetua ada kt hujung sana." Kata Neo.
Michelle tdk mengucapkan terima kasih terus berjalan pergi meninggalkan Neo dan pengikut pengikutnya.
"Fuhh sombong gila perempuan tu Neo." Kata Irfan.
"Tulah, yg kau lyn sgt kt perempuan tu kenapa?" Tnya Eason sambil memandang The Groups.
"I want her!" Kata Neo smbil tersenyum sinis.
Tuk tuk tuk!!!!
"Masuk!" Suara yg tegas menyambut mereka. Mereka pun masuk dan melihat pengetua mereka."Hello guys!"kata pengetua itu.
"Aaron!!!!" Kata Michelle lalu memeluk Aaron, Aaron merupakan sepupu Michelle iaitu anak kakak kepada Leo iaitu Jenny.
"How are you sweetheart?"Tnya Aaron setelah Michelle melepaskan pelukan itu.
"Im fine! But yeah i miss papa and mama."Bls Michelle.
"Aww,its okay, you will use to it. Btw if you all have time, come to my house my mom will be happy to see you guys.
"Okay!" Kata semua org.
"Aaron, where is our class?" Tnya Velvet.
"Okay, you guys will be same class. And berdasarkan keputusan exam kamu di sekolah England,you all akan masuk kelas pertama." Kata Aaron sambil melihat ipadnya.
"Anything else?" Kata Michelle.
"Nothing, oh yeah, kelas kamu kt tingkat 5, kelas JT41. Itu je,have a nice day!" Kata Aaron, lalu mereka pun keluar.
Class JT41,
Neo POV,
"Kau rasa dorang kelas mana?" Tnya Neo kepada kwnnya."Entahlah, tapi aku rasa dorang akan masuk kelas ni." Kata Irfan.
Tiba tiba sekumpulan perempuan pelajar yg mereka kenal masuk ke dlm kelas itu. "Minah gedik ni pula!" Kata Eason yg menyampah.
"Kau blh diam tak? Aku dtg sini nk cari Neo. Hi Neo, how are you dear?" Kata Tiffanie, Tiffanie adalah perempuan gedik yg suka kepada Neo.
Tiffanie ada lagi 2 org kwn bernama Michy dan Jasmine.
"Euwww! Who is your dear? And blh tak jgn kacau hidup aku? AKU TAK AKAN SUKA KAU DAN AKU DH ADA ORG KESUKAAN AKU." Kata Neo dgn kuat.
"Whatt??!!! Who is that girl?" Kata Tiffanie dgn marah.
Pada masa sma, The Groups masuk ke kelas dan mengambil tempat duduk di belakang. Neo yg nmpk Michelle terus menuju ke arah Michelle.
"Hi, we meet again! Btw lupa nk perkenalkan diri, my name is Neonemus and you can call me Neo. " kata Neo sambil menghulur tgn.
"Michelle." Kata Michelle dgn dingin dan ,menghiraukan tgn Neo. Tiffanie yg melihat dari jauh itu sgt geram.
"Jadi itu perempuan yg rmps Neo dri aku?!" Kata Tiffanie, baru saja dia nk melangkah ke arah Michelle, lonceng dh berbunyi dan cikgu pun sdh masuk.
"Ciss! Tunggu kau nnti." Bisik Tiffanie dlm hati.
Kringgggg!!!!
The Groups melangkah keluar dari kelas untuk ke kantin tiba tiba dihalang oleh Tiffanie."Oi perempuan! Berani kau rmps Neo dari aku kn?! Mari sini aku bagitahu, Neo itu milik aku!" Kata Tiffanie.
"So? I dont even know him." Kata Michelle.
"Kalau mcm tu bguslah." Bls Tiffanie lalu pergi.
"Gile ke apa perempuan tu?" Kata Velvet.
"Kau nk biarkan je dorang mcm tu?" Tnya Trev kepada Michelle.
"Kita sabar je,kalau dorang melampau sgt baru kita tunjuk tanduk." Kata Michelle. Mereka semua mengangguk kepala dan terus berjln ke kantin.
Bersambung
YOU ARE READING
Mafia Love 2
FanfictionThe New Group of mafia is born. Will they continues the legacy of the family or it is the end for "G" mafia? Actually we are mafia and you all are from mafia family.- Lunacy From now on the six of you will be known as The Groups- Leo kamu semua akan...