11/06/2021
İyi okumalar🎎"Waoh sonunda iki günlük de olsa bir tatil."
Chan yerde yatan küçüğüne gülümseyip "Tatil bitince çıkış yapacağız ve önümüzdeki bir ay full promosyon yapacağız IN-ah~~" dedi. Jeongin yanaklarını şişirerek büyüğüne baktı. Hatırlatmasa olmuyor muydu? Hyunjin "Tatlı." diye mırıldanıp dizlerinin üzerindeki saçları okşadı. Jeongin mayışmışlıkla gözlerini kapadı. Seungmin bacaklarını kendine doğru çekip "Ben burada kalacağım." dedi. Felix şaşırarak "Gitmeyecek misin eve?" diye sordu. Seungmin kafasını iki yana sallayıp "Annemler tatilde." dedi. Jisung elinde telefonuyla içeri girip "Ben de gitmeyeceğim. Benimkiler de Malezya'ya gitmiş." dedi.
Minho gelen sevgilisine kollarını işaret edip gelmesini bekledi. Jisung Felix'in yanına oturmaktan vazgeçip sevgilisinin yanına oturdu. Minho kollarını sevgilisine sarıp "Bize gel. Annem ve kedilerim seni özlemiş." dedi. Jisung kafasını iki yana sallayıp "Hayır, ailen ve arkadaşlarınla zaman geçir. Biz zaten hep beraberiz. Hem Chan ile stüdyoda randevuya çıkacağız." dedikten sonra büyüğüne tek gözünü kırptı. Chan yüzünü buruşturup "Ben tatil yapacağım, sen çalışırsın tek başına." dedi. Jisung gözlerini kısıp "Hani bana yardım edecektin? Yalancı." diye mırıldandı. Minho homurdanarak "Bir de benimle randevuya çıksan." dedi.
Jisung gülerek sevgilisine sıkıca sarıldı. Başını kaldırıp boynunu öptükten sonra "Sizde kalmam. Sabah gelir akşam dönerim itiraz istemiyorum." dedi. Felix dudaklarını büzüp yanındaki Changbin'i dürterek "Ben de istiyorum." diye fısıldadı. Changbin sarışını kolunun altına çekip saçlarını karıştırdı. Felix iç çekip eline telefonunu aldı. Başını yanındaki bedenin göğsüne iyice yaslayıp hayranların tweetleri arasında gezmeye başladı. Jisung tebessüm ederek arkadaşını izledi. Aralarında bir çekim olduğu bariz belliydi. Felix hep Changbin'den ilgi isteyip kıskanıyordu. Changbin'in de Felix'e karşı boş olduğunu sanmıyordu ama cesaret edemedikleri için susuyorlardı.
Aklına Minho ile nasıl sevgili oldukları gelince kıkırdadı. Minho çaktırmadan göğsüne yaslı bir şekilde kıkırdayan sevgilisinin fotoğrafını çektikten sonra "Ne gülüyorsun deli gibi?" diye sordu. Jisung kendi kendine gülmeye devam edip dayanamayıp kahkaha atmaya başladı. Hyunjin arkadaşına ters ters bakıp "Sıyırmış bu. Bu akşamdan mı eve kaçsaydım?" diye söylendi. Jisung kendini yelpazelerken "Hayır aklıma sadece Minho ile nasıl çıkmaya başladığımız ilk randevumuz geldi." dedi. Seungmin hatırladıklarıyla gülmeye başladı. Göğsünü kabartıp "Benim sayemde. Ben olmasam bu kadar yakınlaşamazdınız." dedi. Changbin merakla "Ne oldu ki? Hem ben de onları tekrar sevgili yapmıştım ayrıldıklarında." dedi. Minho kafasını iki yana sallayarak "Bilmemeniz daha iyi." dedi.
Felix bulunduğu ortamdan soyutlanmışken homurdanıp "Bu dispatch de kaç yıldır gay bir çift açıklayacak açıklayamıyor." dedi. Jeongin tek gözünü açıp "Bence açıklanırsa ilk Chanyeol ve Baekhyun kıdemlilerimiz açıklanır." dedi. Jisung ona katılırken Hyunjin okşadığı saçlarla uğraşmayı bırakıp "Sen uyumamış mıydın?" dedi. Jeongin homurdanıp "Sence bu seste uyuyabilir miyim?" dedi. Chan bulunduğu yere yayılıp "Bence dispatch sadece prim kasıyor. Şirketler kaç tane ilişkiyi açıklamasın diye yüklü bir miktarda para ödüyor." dedi. Seungmin onaylamayan mırıltılar çıkartıp "Bilemiyorum. Bir yerde o haberler için yalan haber diye okumuştum ama sanki herkesi böyle bir duruma hazırlıyorlarmış gibiler." dedi.
Jisung huzursuzlukla yerinde kıpırdandı. Minho gerilen sevgilisini hissedip parmaklarını taptığı belde nazikçe dolaştırdı. Jisung derince bir nefes verip "Keşke homofobik bir ülkede olmasaydık." dedi. Changbin omuz silkip "Her ülke homofobik." dedi. Jisung oflayıp ayağa kalktı. Uyuyacağını söyleyip odasına geçti. Minho sevgilisinin arkasından ilerleyip yatakta yanına kıvrıldı. Jisung'u düşüncelerinde boğulmadan önce kurtarmalıydı. Jisung beline dolanan kollarla gözyaşlarını geriye doğru itti. Çözmeye çalıştığı kulaklığı boşverip sevgilisine doğru döndü. Kulağı tam kalbine gelecek şekilde göğsüne yerleşip "Saçlarımı okşayıp bana şarkı söyler misin?" diye sordu.
Minho sevgilisinin çenesinden tutup kendine bakmasını sağladı. Dudaklarını karşısındaki dudaklara uzunca bastırıp "Söylerim sevgilim. Seni çok seviyorum ve bırakmam. Ayrılınca ikimiz de harap oluyoruz." dedi. Jisung sevgilisine korkuyla sıkıca sarılıp "Hani eski konuları açmayacaktık. Hatırlatma." diye mırıldandı. Minho dudaklarını sevgilisinin yüzünde gezdirip "Şşt korkma. Buradayım Jisung." dedi. Başını tekrar göğsüne yaslayıp elini sürekli işlem gördüğü için yıpranmış saçlara attı. Şarkı mırıldanmaya başladığında Jisung'un gözleri huzurla kapandı. Sevgilisinin kalp atışları hissederken bir yandan da aşık olduğu sesi duyması onu bulutlara çıkartıyordu. Kısa sürede ikisi de uykuya daldığında Jeongin fotoğraflarını çekip kendi yatağına yattı.
Korkuları olsa da birbirlerinde huzuru buluyorlardı.
13/06/2021
Normalde bu bölümü iki gün önce yazmıştım ama çok arada kaldım kısa oldu diye
Ama attım çünkü kendimi yazmak için sıkmak istemiyorum
Ve ficde sadece minsung olacak
Azıcık uzundan changlix koklatıyorum ama birleştirmem galiba onlarıNeyse
Öptm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dispatch
Fanfiction(minsung) Dispatch herkesin beklediği o gay çifti açıklamıştı. 08.01.2023 minsung #1