16

5.9K 548 251
                                    

14/08/2021
İyi okumalar💟









"Chan's Room'un bugünki konuğu... Lee Know!"

Minho gülerek kafasını kameranın kadrajına soktu. Kafasını kameranın kadrajına sokup çıkararak kendince oyun oynarken Chan hafifçe ona vurdu. Minho sinyali alıp kendini Chan'ın yanındaki döner koltuğa attı. Tek elini kaldırıp "Ben Minho." dedi. Açıkçası gergindi. İlişkilerini açıkladıktan sonra sadece grup livelarına katılmıştı. Sürekli kötü yorum görmekten korkuyordu. Chan öyle bir şey olmayacağını söylemiş, hatta özel olarak Minho'yu seçmişti. Güven verici bir şekilde gülümseyip Gone Days'i açtı.

Yayın bir şekilde ilerlerken Chan gülerek "Şu sıralar üyelerle çok komik videolar çekiyoruz." dedi. Minho dediği şeyi anlayıp gülerek telefonunu çıkarttı. Videoyu açıp telefonunu kameraya doğru tutarken "Bu tip videolar." dedi. (Jeongin ve jisungun şu beni taklit etme videosu var ya ha o tip videolar) Video henüz bitmemişken bir anda ekrana Minho'nun evinde, Minho'nun yatağında, Minho'nun eline sarılıp uyuyakalmış Jisung'un fotoğrafı çıktı. Minho telaşla telefonu geri çektiğinde "hannie'm arıyor..." yazısı birazcık onu utandırmıştı.

Telefonu açıp kulağına götürdüğünde "Noldu?" diye sordu. Chan arkadaşının elinden telefonu çekip hoparlöre aldığında Jisung sevgilisinin telaşlı sesini garipseyerek "Yemek yedin mi diye aramıştım. Seungmin ile yemek alıyoruz." dedi. Minho ani heyecanla kekeleyerek "Hayır, henüz yemedim." dedi. Jisung bir tuhaflık olduğunu sezerek "İyi misin balım? Benimle konuşman için kafana silah mı dayıyorlar?" diye alayla sordu. Minho iç geçirerek avucunun içini anlına vurduğunda Chan dayanamayıp gülmüştü. Telefona doğru "Minho'ya da yemek alın. Bir de gelirken bana kahve alır mısınız? Stüdyodayız." dedi.

Jisung olayları hala anlamdıramayarak "Alırım da Minho'nun nesi var? Hayır yani telefondan sesimi duyunca elin ayağın birbirine dolaşacak kadar da sevmezsin beni." dedi. Minho daha fazla utanmamak için Chan'dan telefonu aldıktan sonra "Ne alaka be. Öpt- AMAN BAYBAY." diyerek bir çırpıda telefonu kapamıştı. Chan onun haline kahkaha atarak gülerken Minho deve kuşu olmayı diledi.

Jisung yüzüne kapatılan telefonla şaşkınca yanındaki arkadaşına baktı. Vokal pratiklerinden yeni çıktıkları için Seungmin'in konuşacak hali yoktu. Omuz silkip telefondan siparişleri verdi. İki arkadaş koltukta yayılarak siparişlerinin gelmesini bekledi. Jisung acıyan boğazına yüzünü buruşturup "Galiba çok pis hastalanacağım." dedi. Seungmin arkadaşına gözlerini devirip "Kendine dikkat etmiyorsun ki. Grupça bir gün seni döveceğiz. Yemekler gelene kadar yat dizime uyu." dedi. Jisung arkadaşına havadan öpücük atıp başını dizlerine koydu. Saçlarına atılan ellerle mayışıp gözlerini kapadı.

Uyku ve uyanıklı arasında gittiği bir süreden sonra Seungmin onu dürterek "Kalk yemekler gelmiş." dedi. Jisung onaylayıp ayağa kalktı. Yüzünü ovuşturarak Seungmin'in peşinden ilerlerken arada tökezliyordu. Sonunda varmak istedikleri yere geldiklerinde Seungmin "Sipariş bizimdi." diyerek poşeti aldı. Tekrar asansöre binip stüdyoların olduğu kata çıktılar. Jisung sevgilisini göreceği için sersemce tökezlemeyi bırakıp sekerek yürümeye başladı. Stüdyonun şifresini girip bodoslama içeri daldı.

"Biz geldiik!"

Hala yayın yapan ikili kafalarını kaldırıp yemek getiren ikiliye baktı. Jisung elindekileri masaya bırakıp kameranın kadrajına girdiğinde "Ne yapıyorsunuz?" diye sordu. Sevgilisine doğru yanağını öpmek için ilerleyecekti ki Chan'ın "Yayın yapıyoruz." demesiyle durdu. Seungmin de aynı şekilde açmaya çalıştığı poşetleri bırakıp kameraya şaşkınca bakındı. Elleriyle direk yüzlerini örtüp "Hyung! Bunu bize sizi aradığımızda söylemeliydin. Yüzümde hiçbir şey yok!" diye söylendi. Chan gülerek küçüğünün yüzünden ellerini zorla çekti.

dispatch Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin