23/07/2021
İyi okumalar🪵🦦Isınma oyunları bitip herkes yerine oturduğunda ilk münazara konusu verilmişti. İlk turda ana ıslanacak olan kişiler Felix ve Jeongin idi. Birkaç hararetli dakikadan sonra yasaklı kelimeleri ve hareketleri anlamışlardı. Ona göre hareket ederlerken sürenin bittiğini belirten alarm çaldı. Felix gözünün önüne gelen ıslak saçlarını geriye doğru atıp Hyunjin ile yer değiştirdi. Jeongin ise yüzünü kurularken Chan ile yer değiştirmişti. Yeni tur, yeni cezalı hareketler, yeni konular derken sıra Jisung ve Minho'daydı. İkisi de büyük kabinlere girince moderatör münazara konusunu açıkladı.
"Jisung mu Minho mu daha kıskançtır?"
(Bence minho da jisung kıskanınca çok üzülüyorum ama minho kıskanınca çok hoşuma gidiyo sizce??)Duydukları konuyla hepsi olduğu yerde kalakaldı. Jisung şaşkın şaşkın "Ne?" diye sordu. Chan sinirli bakışlarını karşısındaki ekipte gezdirip üyelerine rahatlatıcı bir şekilde gülümsedi. Menajerleri yönetmene onaylamayan şekilde bakarken yönetmen omzunu silkip "Bu programın her şeyi bize bırakıldı. İstediğimizi yaparız." dedi. Menajer dişlerini sinirle sıkıp şirkete bildirmek için aklına not etti. 00'lılar Jisung'u savunacağı için Hyunjin atlayıp "Kesinlikle Minho hyung. Kkami'nin çıkartmalarını çıkartıp kılıfıma yapıştırdım diye kendi kedilerine aynısını yaptı. Tanrı aşkına çıkartmaları şu an belli olmuyor bile." dedi. Herkes ikilinin ilişkisine deyinmeyip küçük kıskançlıklardan bahsederken yönetmen sayacı durdurdu. İstediği kesinlikle bu değildi.
"Adam akıllı tartışın."
Sayacı geri başlattığında herkes sinir küpüydü. Ekipten onaylamayan sesler çıkıyordu. Jisung üzerine dökülen suyla başını iyice yere eğdi. Gözleri dolmaya başlamıştı. Buradan gitmek istiyordu. Minho sessizce sevgilisinin cam kabinine hafifçe tıklattı. Jisung ıslak gözlerini sevgilisine çevirince Minho rahatlatıcı bir şekilde gülümseyip elini cama koydu. Jisung sakinleşerek aynı şekilde elini camın üzerine koydu. Aralarındaki cam duygu akışlarını engelleyemedi. Chan boğazını temizleyip konuşunca ellerini geri çektiler.
"Kıskandığını göstermiyor diye en çok kıskananın kendisi olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Hatırlıyor musunuz Jisung bir gün Minho'yu Soonie'den kıskanmıştı."
Jisung'un gözleri sonuna kadar açıldı. Ayağa kalkıp "SARHOŞTUM!" diye bağırınca üzerine yine büyük bir su kütlesi dökülmüştü. Jisung titreyerek yerine oturdu. Herkesten fazla ıslanmıştı ve artık çok üşüyordu.
Felix atılıp "Chan hyung sen de sarhoşken Berry'i ailenden kıskandığını söylüyorsun. Bence sarhoşlukları araya sıkıştırma. Hem Minho hyung bazen Jisung ile el çakarken, sarılırken bile kıskanıyor ve araya giriyor." dedi. Tamam karşı tarafın buna diyecek hiçbir şeyi yoktu çünkü herkes biliyordu ki Minho çok kıskançtı. Ama Changbin reddedip "Minho'nun kıskançlığını göstermesi onu Jisung'tan daha kıskanç yapmıyor. Hem onları şaka niyetine yaptığı belli hem de gün ışığı ben Seungmin'e sarılırken sen de beni itiyordun." dedi. Felix kızgınlıkla "Kıskanıyordum çünkü. Bana hiç kendi rızanla öyle sarılmadın." dedi. Etrafı derin bir sessizlik kaplarken Changbin ilk başta kekelemiş sonra bulunduğu yere sinmişti. Jisung gülmemek için dudaklarınını birbirine bastırırken alarm çaldı.
Jisung ve Minho ikilisi kabinlerden çıkarken görevli Minho'ya havlu uzattı. Minho teşekkür edip bir tanesini kendi etrafına doladıktan sonra hızlıca sevgilisinin yanına gidip diğerini bedenine sardı. Üşüyen bedeni kendine çekip sıkıca sarıldı. Isınması için ellerini vücudunda dolaştırdı. Jisung ise gözlerini kapatıp sevgilisine daha da sokuldu. Yanağını omzuna yaslayıp hafifçe mırıldandı. Minho kıkırdayarak geri çekildi. Titremesi azalmış bedeni belinden itekleyerek sıralanmış üyelerin yanına yönlendirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dispatch
Hayran Kurgu(minsung) Dispatch herkesin beklediği o gay çifti açıklamıştı. 08.01.2023 minsung #1