İyi Okumalar
Gözümü açtığımda saat 7.30'du. Daha erken olduğunu düşünüp biraz telefonda gezinmeye karar verdim. Telefonu elime aldığımda bir sürü mesaj gelmişti. Tanımadığım bir numara beni bir gruba eklemişti.
053** sizi OPERASYON GACILARI adlı gruba ekledi.
053**: Oğlum bu ne sen deli misin Cenk? Gecenin köründe bu grup ne? Hadi grup neyse de bu isim ne lan altı üstü grupta kadın olarak bir ben bir Selin var.
053**: Amma uzattın be kızım yarın ki görev için kurdum. O isimde içimden geldi.
053**: Karizmamı çizdin be kanka. Bacılar ne ?
053**:Urascığım sende karizma mı vardı kardeşim ya?
053**: Ağzına sıçarım Meriç.
Yazışmalar böyle devam ediyordu. Deliydi bunlar ya. Hepsini kaydettikten sonra kalkmaya karar verdim. Odayı toplayıp kendime kıyafet çıkardım. Üstümü giyinip kahvaltı hazırlamaya indim. Kahvaltımı da yaptıktan sonra evden çıktım. Askeriyeye yürüyene kadar abimleri aramaya karar verdim şimdiden çok özlemiştim. Kulaklığımı takıp görüntülü aramaya girip annemi aramaya başladım, uzun uzun çalmasına rağmen açmamıştı. Babamı aradığımda o da açmamıştı. En son çare olarak abimi aradığımda uzun uzun çaldıktan sonra görüntülüyü reddedip sesli olarak aramıştı.
"Abimm nasılsın?"
"İyiyim Selin sen?" Bir şey olmuştu, sesi çok kötü geliyordu ve beni sinir etmek için bücür veya ufaklık dememişti.
"Abi sen iyi olduğuna emin misin? Annemlerde telefonumu açmadı zaten, hem beni sinir etmek için bücür veya ufaklık demedin."
"İyiyim dedim ya ufaklık uzatma yorgunum sadece. Annemlerin de işi vardı o yüzden açamadılar. Hem sen bırak bizi, sen nasılsın? Nasıl gidiyor çok özledim seni." Dediğinde gözlerim doldu. Ben abimi gerçekten çok özlemiştim, ve bir şey olmuştu söylemiyordu.
"Ben iyiyim buraya alıştım sayılır, çok iyi bir yer burası. Hatta arkadaş bile edindim. Bak abi n'olur bir şey olduysa söyle, sen benden bir şey saklıyorsun biliyorum." Dediğimde askeriyeye gelmiştim. Tim bahçede oturuyordu.
"Doldurma o gözlerini hemen, bir şey olmadı sen bana güvenmiyor musun? Bir şey olsa hemen söylerdim. Fatih yanında mı? Yanındaysa verir misin?"
"Bekle biraz." Deyip timin yanına gittim. Fatih abinin yanına gittiğimde 'kim o' der gibi baktı bana.
"Abim senle konuşmak istiyor." Dedim ve telefonu ona verdim. Fatih abi yanımızdan uzaklaşınca bende timin yanına çimenlere oturdum. Yiğit ağladığımı fark etmişti ve sanki sormak istiyormuş da soramıyormuş gibi bakıyordu.
"Selin bir şey mi oldu? Ağlamışsın." Dedi Nefes.
"Yola biraz geç çıksak, seninle konuşsak olur mu?"
"Olur tabi canım. Cenk yola biraz geç çıkacağız." Deyip ayağa kalktı.
"Bir sorun mu var?" dedi Cenk.
"Hayır sadece kız kıza konuşacağız ." Dediğinde askeriyenin arkasında kalan bahçeye doğru yürümeye başladı. Banklara geldiğimizde oturduk.
"Hadi anlat bakalım kuzum n'oldu? Dediğinde biraz tereddütte kalmıştım. Güvenilir birisine benziyordu aslında. Neden çekindiğimi anlamış gibi söze girdi.
"Merak etme kimseye söylemem. Hadi anlat."
Olanları anlatırken sesim titriyordu. Çünkü biliyorum çok kötü bir şey olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEMŞİREM
RomanceVatan... Kimisi için sadece 5 kelimeden oluşan bir yer, kimisi için ise canından, kanından oluşan bir yer... Vatanı için sevdiklerinden, canından, hayatından, her şeyinden vazgeçen bir genç ve artık daha fazla vatan savaşçıları ölmesin diye hemşirel...