Üçüncü bölüm - Eski bir dost

8 0 0
                                    

Okula mutlu bir şekilde geldi otobüste yaptığı kötülük onu azda olsa tatmin etmişti fakat o karanlık gözlerinden doymadığı belli oluyordu. Kötülük yaptıkça parıldayan gözleri kapkaranlıktı. Günlük besinini almamış kötülüğe aç bir şekilde ne yapacağını düşünüyordu. Aklındaki o büyük fikri kendinden başka kimse bilmiyordu fakat zamanı gelince herkes acı bir şekilde öğrenecekti. O büyük fikri dünyayı ele geçirip insanları istediği gibi kullanmaktı. Ama bu kötü planı devreye sokması için önünde tek bir engel vardı , eskiden onun kadar kötü olan ve bir o kadarda samimi olan arkadaşı Samet ten başkası değildi..

Önceden çok yakın arkadaşı olan Samet , Bulutun o kötü planını duyup arkadaşlığını bitirmişti ve Bulutun düşmanı olan meşhur yer altı grubu Anti-Bulut tu.  Samet eski arkadaşı Bulutun bütün planlarını grup ile paylaşmış onlarla iş birliği içine girmişti. Bulutun önünde çok büyük bir engel vardı ve o engeli kaldırmadan planını devreye koyma şansı yoktu. Bulut hedefi ortadan kaldırmak için deliler gibi Sameti ariyordu ama bulamıyordu. Anlaşılan yer altı grubu kendine çok iyi bir yer bulmuştu.

Bulut kendine yapılan bu ihanetin karşılıksız kalmayacağına dair söz vermişti. Dünyayı ele geçirmek için sürekli kötülük yapıyordu biliyoruzki kötülük yaptıkça gücüne güç katıyor ama şanslıyızki gözlerindeki ışık soluk ve önündeki tek engel halen hayattaydi.

Siyah BulutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin