UZAYDAN
Şimdi size hayatımın en güzel tesadüfunu anlatacağım. Çocuklarla birlikte sahil kenarında otururken Ege birden DC oynayalım mı diye ortaya fikir attı. Deniz çevirdi Deniz ve bana geldi doğruluk mu cesaretlik mi diye sordu cesaret dedim. Bana tanımadığım bı numaraya şarkı söyleyip ses kaydı atmamı söyledi. Birden aklıma modelin en sevdiğim sarkilarindan biri olan pembe mezarlık şarkısı geldi sadece nakaratı soylicektim bı numara attım kafadan ve söylemeye başladim.
*Ses kaydi* pembe bir mezarlık gördüm rüyamda aşık cesetler şekerden tabutta gezinirken ciğerim doldu bir anda çürük çilek kokusuyla kalbi atan ölü bedenler di hepsi hepsinin başında birer ölüm perisi soluk birer pembe gül kokuyorlar karanlıkta affet bu gece ölmek istedim pembe bir mezarlık olmak istedim karanlığı elimle bölmek istedim seni çok özledim çok istedim bu gece kendimi asmak kendi ellerimle mezarımı kazmak elimden gelen oturup seninle sana şarkılar yazmak.
0542******* gönderildi
şarkı söyledim mi attım sesim güzeldi açikcasi ve cevap geleceğini düşünmüyordum neyse oynamaya devam ettik Deniz birden ortaya bir fikir atti .
"Herkes telefonunu yere koysun ilk önce telefonu çalan olursa arayan kişinin mesajını okuyacağız onu görüntülü aramak zorunda."
Dedi
biraz saçma gelmişti açıkçası yapmak istemiyordum yinede yaptım telefonlari indirdik. 2 dakika sonra telefonuma mesaj geldi ve birden bana gülmeyen başladilar telefonun şifresini açtım ortaya indirdik Ege telefonu elimden kapıp acaba kimmiş dedim aldığı açtı mesaj bilinmeyen numaradan gelmişti açıkçası mesaj atacağını pek düşünmüyordum bir dans videosuydu galiba ortaya koyduk ve izlemeye başladık.
Video cidden harikaydi hepimiz ağzımız açık izlemiştik. Ege birden
"tanıyorum onu o bir youtuber dedi dans videoları çekiyorum adı mahi kara çok yakından tanıyorum videoları harika oğlum uzay şans sıçıyorsun galiba bu videoyu yeni çekmiş çünkü böyle bi videosu yok " dedi mal ya ama olabilir aslında sonra deniz "eee hadi ara konuşman lazim ceza." Evvet sıçtım.Evet gençler ve kendini genç hisendenler nabersiniz bence güzel ilerliyor çok öpüyorum ummma 😘iyi geceler