*Jimin szemszöge*
-Kelj fel Jimin! -rontott be anya a szobába, majd azonnal felhúzta a redőnyt.
-Nem akarok. -bújtam a takaró alá, de ekkor anyám lerántotta rólam.
-Irány az iskola fiam! -nézett rám szúrós szemekkel, de sose tudtam komolyan venni, mert anya még nálam is kisebb volt, így inkább nézet ki valami morcos törpének, mint egy mérges anyukának.
-Rendben. -mondtam, majd lassan felkeltem az ágyból és készülni kezdtem.
Megreggeliztem, felöltöztem és indultam is az iskolába....
Nagyon elvoltam bambulva, így egyszercsak azt vettem észre, hogy neki mentem egy barna hajú fiúnak.
-Jaj ne haragudj!
-Te ne haragudj! Nem akartam neked menni!
-Én se figyeltem. -mondtam mosolyogva -Egyébként Jimin vagyok. -nyújtottam felé a kezem, amit el is fogadott.
-Én Taehyung.Neki álltunk beszélgetni és kiderült, hogy egy osztályba fogunk járni, aminek nagyon örültem, mert szimpatikus volt.
Idő közben Jisoo, a legjobb barátnőm is megérkezett, így bemutattam őket egymásnak, majd együtt megkerestük az osztálytermet. Szerencsére voltak hármas padok, így egy olyanba ültünk, hogy tudjuk beszélgetni. Az első órán igazából csak bemutatkoztunk meg elmondta a szabályokat az osztályfőnök és megkaptuk az órarendet. Első szünetben pedig neki álltunk beszélgetni.
Megtudtuk, hogy 14 éves, így ő a legfiatalabb az osztályban. Szóba jött a család is, így Jisooval összenéztünk, hogy elmondjuk e neki vagy nem. Végül úgy döntöttünk, hogy elmondjuk. Talán nem lesz belőle baj.-Bármi is az, biztosíthatlak, hogy nem mondom el senkinek. -mondta mosolyogva Taehyung.
-Oké, szóval az én apám Park Jihoo volt. Szöul egyik maffiájában dolgozott, mint gyilkos. -kezdtem bele, de aztán Jisoo is közbe szólt.
-Jobban mondva az én apám maffiájában dolgozott. Az én apám Kim Jaeho.
-Igen. -helyeseltem, majd folytattam.
Elmondtam, hogy apámat egy másik maffia főnöke ölte meg. Jisoo apja próbált rajta segíteni, de nem sikerült neki.-Minden rendben? -kérdezett rá Jisoo, miután Taehyung csak tátott szájjal ült előttünk.
-I...igen. Persze. -mondta egy nagyot nyelve, mire mind a ketten kuncogni kedztünk.
-Nyugi Tae. Nem fogunk megölni. -mondta Jisoo.
-Ez nyugtató.
-Oké. Szóval Chimnek csak az anyukája él. Nekem él anyukám és apukám is. És neked? -tette fel a kérdést a legjobb barátnőm.
-Nekem négy évvel ezelőtt meghaltak a szüleim. -mondta elszomorodva.
-Oh... Sajnáljuk. Akkor te most... Árva vagy? -néztem rá egy kicsit megsajnálva őt.
-Nem. A nőverremmel Jennievel élek és az ő legjobb barátjával Jungkookkal. -mondta, mire bennem és Jisooban még a vér is megfagyott.
-Hogy kikkel? -kérdezte Jisoo.
-Kim Jennie és Jeon Jungkook. -válaszolta, mire most mi kerültünk kissé sokkos állapotba.
-Khm... Egy pillanat. -mondta Jisoo Taenek, majd megfogta a karom és kihúzott a folyosóra, én pedig azonnal neki álltam pánikolni.
-Úristen Jisoo! Apád levágja a fejünket! Az ellenséges maffia főnök legjobb barátnőjének az öccsének mondtunk el, hogy kik vagyunk! -túrtam a hajamba idegesen.
-Várj! Nyugi Jimin! Taehyung nem úgy néz ki, mint aki tisztában lenne vele, hogy kik vagyunk, vagy a nővére és Jungkook kicsodák! -világosított fel.
-Az lehet, de egyszer elfogják mondani neki, hogy Park Jihoo az apám megölte az ő anyját. Az apját pedig Kim Jaeho a te apád ölte meg, így Taere szállt a maffia de ő még csak 10 éves volt ekkor, ezért nem lehetett az övé, de a tesójáé se, mert ő meg lány és így lett Jungkook a főnök! Megfog minket utálni! Apád meg lefejeztet! -hadartam.
-Oké! Nyugi van! Itt akinek aggódni van oka az én vagyok, mivel lehallgatnak telón keresztül, így apám már biztos tudja, hogy köptem. És első számú szabály a maffiában, hogy nem szabad elmondani semmit! Ami meg Taet illeti... Nem tudunk vele mit kezdeni. Egyszer úgyis elmondják neki az igazat.
-Neked lehallgatják a telefonod!? Úrsiten Jisoo mind a ketten meghalunk! Te hülye vagy!? Miért nem mondtad!? -akadtam ki mégjobban, de ekkor becsengettek.
-Ezt a beszélgetést később folytatjuk. -mondta a lány, majd vissza ment a terembe.Ekkor még nem tudunk, hogy nem Taehyungtól és nem is Jaehotól kell félnünk, hanem inkább Jungkooktól...
ESTÁS LEYENDO
The mafia boss (Taekook ff)
Fanfic"Évekig hazugságban éltem. Mígnem egy nap az, akit mindennél jobban szerettem, olyat kért tőlem, amitől az egész életem megváltozott. Egyre több mocskos titokra derült fény, az én lelkem pedig teljesen össze tört. Boldog voltam mikor elmentél... de...