8.RÉSZ

299 34 19
                                    

*Jimin szemszöge*

A következő pillanatban egy pincében ébredtem, kikötve a falhoz, vagyis gyakorlatilag fellógatva.
-Jimin! Na végre! Azt hittem halott vagy! -hallotam meg hirtlen Jisoo hangját mellőlem, így rákaptam a tekintetem.
-Hol vagyunk? -kérdeztem, mire már nyílt is a pince ajtó és egy férfi és egy nő lépett be rajta.
Jisooval pár másodperc után realizáltuk, hogy Jennie és Jungkook áll elöttünk.
-Imádom ezt csinálni. Bosszút állni az ellenségen. -lépkedett elénk Jungkook.
-Mit akarsz tőlünk? -kérdezte Jisoo flegmán.
Hát igen, neki ilyen a stílusa, de gondolom már rájöttetek.
-Hogy az apád megadja amit kérek és cserébe vissza kap titeket. -mondta Jungkook, mire Jisoo neki állt nevetni, én pedig csak sokkoltan voltam ott.
-Apám le akart minket fejeztetni. Nem kellünk neki. Keress más megoldást, hogy bosszút állj.
-Oh Jisoo. Mit tettetek, hogy meg akar titeket ölni? -állt nagyon közel Jungkook Jisoohoz.
-Elmeséltünk pár dolgot Taehyungnak.
-Mit mondtatok neki? -lett egy kicsit ideges Jungkook, amitől én kezdtem félni, de Jisoo meg sem rezzent.
-Akkor még nem tudtuk, hogy ki ő, de később megtudtuk, hogy gyakorlatilag azt meséltük el neki, hogy hogyan haltak meg a szülei. -mondta vigyorogva a lány, mire Jungkook egy sokkolót nyomott a bordái közé.
Ezt követően Jisoo ordított egyet, majd nem sokkal később Taehyung jelent meg az ajtóban.
-Jimin? Jisoo? -tette a szája elé a kezét -Mi ez az egész Jennie? -nézett nővérére könnyes szemekkel.
-Taehyung... Menj vissza a szobádba. -mondta Jennie, de Tae csak állt ott.
-Ne menjen fel! Gyere ide Tae! -nyújtotta felé a kezét Jungkook.
Ő oda is, ment majd Jungkook a derekára fogott és maga elé állította, vagyis szembe velünk.
-Taehyung segíts! Kérlek! -néztem rá könnyes szemekkel, de ő csak állt ott.
-Fogd be a szád! -csapott hirtelen pofon Jennie.
-Nos kicsikém. Az előtted lévő két személy a szüleid halálának okozóinak a gyerekei. -kezdett bele Jungkook.
-Mi?
-Elfogok mondani mindent, de most menj a szobádba. -mondta Jennie, de Jungkook mérgesen rámordult.
-Nem! Itt az ideje, hogy megtudja az igazságot!
-Milyen igazságot? Nem értek semmit! -kiabálta könnyes szemekkel.
-Mi most épp bosszút állunk apukád és anyukád miatt. A gyilkosaikat úgy bűntetjük, hogy elvesszük tőlük a gyerekeiket. -mondta Jungkook egy nagy mosollyal arcán.
-Ezt hogy érted?
-Megölöm őket. -jelentette ki Kook, mire Tae elénk ugrott, rajtam pedig eluralkodott a pánik.
Az előbb még úgy volt hogy vissza ad minket Jisoo apjának. De amint Jisoo mondta neki, hogy amúgy is halálra vagyunk ítélve, gondolom megváltozott a terve.
-Nem ölheted meg a barátaim! -sírta el magát Tae.
-Ne védd őket Tae. Ha jól tudom, ők pontosan tudták, hogy ki vagy. Ha olyan jó barátok lennétek, akkor elmondták volna neked, hogy a szüleik ölték meg a te szüleid.
-Ne tömd hülyeségekkel a fejét! Később tudtuk meg, hogy ki ő! -mondta Jisoo, mire Jungkook hirtelen arcon vágta.
-Senki nem engedte meg neked, hogy megszólalj! -kiabált rá.
-Jungkook... Apa és anya maffia főnökök voltak? -kérdezte Taehyung.
-Igen picim. És át adták nekem a maffiát. Jennie a segítőm. -simított az arcára, de Taehyung hátrálni kezdett, ami nagyon nem tetszett Jungkooknak.
-Félsz tőlem? -lépkedett felé Jungkook, mire Taehyung elkiabálta magát.
-Ne gyere közelebb! Ez nekem sok... Hagyjátok békén! -rohant ki a pincéből.
Jennie kissé szomorún nézett utánna, míg Jungkookot elöntötte a düh és utánna rohant.

The mafia boss (Taekook ff)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang