Λίγο καιρό αργότερα.....
Είχε περάσει καιρός η σχέση μου με τον Αλεξ κυλούσε υπέροχα, είμαι ευτυχισμένη μετά από καιρό!!
Το κλίμα ανάμεσα στους δυο άντρες της ζωής μου είναι ακόμα κακό αλλά πιστεύω με τον καιρό θα συνηθίσουν ο ένας τον άλλον.
Νομίζω ότι ο Πάνος κάτι μου κρύβει και δεν ξέρω πως να μάθω τι; Τι να κάνω να ψάξω τα πράγματα του; δεν είναι σωστό είναι προσωπικά δεδομένα...
Πιστεύω ότι θα μου πει όταν είναι έτοιμος, εμείς όλα τα λέμε μεταξύ μας...
.......
Μόλις άνοιξα τα μάτια μου είδα τον Αλεξ να με κοιτάζει....
Αθηνά - Καλήμερα..
Αλεξ - Καλήμερα άγγελε μου
Αθηνά - Πόση ώρα είσαι ξύπνιος;
Αλεξ - Αρκετή..
Αθηνά - Γιατί δεν με ξύπνησες και έμενα;
Αλεξ - Είσαι τόσο όμορφη όταν κοιμάσαι, μου αρέσει να σε χαζεύω!!
Αθηνά - Είσαι τέλειος
Αλεξ - Το έχω αυτό!!!
Αθηνά - Ο Πάνος έφυγε για την δουλειά;
Αλεξ - Άντε πάλι με τον Πανο..
Αθηνά - Έλα τι έπαθες τώρα;
Αλεξ - Με εκνευρίζει να μιλάμε συνέχεια για τον Πανο..
Αθηνά - Απλά ρώτησα αν έφυγε.
Αλεξ - Αυτό είναι που με ενοχλεί είναι συνεχώς μέσα στο μυαλό σου..
Αθηνά - Ζηλεύεις τον Πανο;
Αλεξ - Θα έπρεπε;
Αθηνά - Φυσικά και όχι, βρε μωρό μου εσένα θέλω και μαζί σου είμαι.
Αλεξ - Σίγουρα;
Αθηνά - Αν ήθελα να ήμουν με τον Πανο θα ήμουν εδώ και χρόνια, νοιάζομαι για αυτόν τον ξέρω από μικρή
Αλεξ - Καλά
Αθηνά - Τι ξέρω καλά είναι αυτό; Θες να στο αποδείξω;
Αλεξ - Πως;
Αθηνά - Θα του βρούμε κοπέλα!!!
Αλεξ - Τι πράγμα;
Αθηνά - Δεν μου αρέσει να τον βλέπω μόνο του, αν του βρούμε κοπέλα και δεν θα είναι μόνος του και θα ηρεμήσεις και εσύ!!!
Αλεξ - Δίκιο έχεις καλή ιδέα.
Αθηνά - Ξέρεις καμιά καλή κοπέλα;
Αλεξ - Κάτι έχω υπόψη μου.
Αθηνά - Ωραία κανόνισε να πάμε σήμερα για φαγητό..
Αλεξ - Έγινε τα λέμε το βράδυ φεύγω για δουλειά..
Αθηνά - Φιλάκια μωρό μου, θα πάω και εγώ στην δουλειά σε λίγο!!
......
Πέρασε σχεδόν ένας μήνας και ο Πάνος μετά από τόσα ραντεβού ακόμα μόνος, δεν μπορώ να καταλάβω τι του συμβαίνει..
Ο Αλεξ έχει αλλάξει λίγο, έχουμε γίνει σαν τα ζευγάρια που ρουτινιαζουν, όλο έχει δουλειά λέει, πιστεύω πως είναι εκνευρισμενος επειδή ο Πάνος δεν έκανε σχέση με καμία κοπέλα από αυτές που του γνώρισε, του έχει κολλήσει η ιδέα ότι μπορεί να είμαι εγώ με τον Πάνο, μα εγώ με τον Πάνο; τον αδερφό μου;.....
~Ελπίζω να σας αρέσει η ιστορία μου μην ξεχνάτε να ψηφίζετε και να σχολιάζετε ~
YOU ARE READING
~ Κρυφός Έρωτας ~
RomanceΤι γίνεται όταν ο ερωτάς έρχεται ξαφνικά από εκεί που δεν το περιμένεις; Η Αθηνά, ο Πάνος και ο Αλεξ είναι οι βασικοί χαρακτήρες της καινούριας μου ιστορίας!!! Αθηνά: Εικοσιπέντε χρονών, μικρόσωμη μελαχρινή με καλλίγραμμο σώμα, δουλεύει σε μια διαφη...