Όταν φτάσαμε στο μπαράκι ο Αλεξ με τραβούσε από το χέρι, με κρατούσε με τόση δύναμη σίγουρα αύριο θα είχα σημάδι,δεν έπρεπε να έρθουμε εδώ έπρεπε να μείνουμε σπίτι δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα τα βλέμματα τους πετάνε φωτιές...
Είχε περάσει λίγη ώρα και ο Αλεξ είχε πιει ήδη πέντε ποτά, σίγουρα είναι μεθυσμένος ο Πάνος ήταν πιο χαλαρός καθόταν στην άκρη και έπινε ήρεμος το ποτό του, για μένα το κάνει δεν θέλει να κάνει φασαρία αλλά αν ο Αλεξ τον προκαλέσει είμαι σίγουρη πως δεν θα κρατηθεί!!!!
Ήταν πολύ ώρα μόνος του ο Πάνος και σκέφτηκα να του κάνω λίγο παρέα, ο Αλεξ έχει μεθύσει και δεν θα καταλάβαινε ότι θα έφευγα από δίπλα του τουλάχιστον έτσι πίστευα.....
Αλεξ - Για που το έβαλες εσύ?
Αθηνά - Πάω να μιλήσω λίγο στον Πανο κάθεται τόση ώρα μόνος του...
Αλεξ - Να κάτσεις εδώ που κάθεσαι αστον αυτόν να βρει κανέναν γκόμενο...
Αθηνά - Σταμάτα να μιλάς έτσι ο Πάνος είναι φίλος μου και θέλω να πάω να του μιλήσω
Αλεξ - Κοριτσάκι νομίζω ότι δεν κατάλαβες τι σου είπα θες να στο ξαναπώ???
Αθηνά - Οκ έχεις πιει πάρα πολύ σήκω να φύγουμε
Αλεξ - Παρατάμε μια χαρά είμαι...
Αθηνά - Σε παρακαλώ μην μου το κάνεις αυτό είσαι λιώμα πάμε σπίτι...
Αλεξ - Άκου να δεις αυτά στον φιλαράκο σου όχι σε έμενα εγώ είμαι άντρας και δεν παίρνω διαταγές από κανέναν το κατάλαβες...
Αθηνά - Μην φωνάζεις μας κοιτάζει όλο το μαγαζί..
Αλεξ - Σκάσε ότι θέλω θα κάνω...
.....
Ο Αλεξ είχε γίνει λιώμα φώναζε μέσα στο μαγαζί είχαμε γίνει ρεζίλι, ο Πάνος παρόλο που μιλούσαμε έντονα δεν έκανε καμία κίνηση , μέχρι που ο Αλεξ σήκωσε το χέρι του να με χτυπήσει....
......
Πάνος - Φίλε για χαλάρωσε λίγο γιατί θα στο σπάσω το χέρι..
Αλεξ - Για κοιτάτε ρε έναν άντρα που θα μας δείρει κιόλας...
Πάνος - Αν την ξανά πειράξεις θα το μετανιώσεις..
Αλεξ - Τι έγινε Πανουλη δεν βρήκες γκόμενο εδώ πέρα και τα έχεις πάρει???
Πάνος - Σκάσε ρε σκάσε
VOCÊ ESTÁ LENDO
~ Κρυφός Έρωτας ~
RomanceΤι γίνεται όταν ο ερωτάς έρχεται ξαφνικά από εκεί που δεν το περιμένεις; Η Αθηνά, ο Πάνος και ο Αλεξ είναι οι βασικοί χαρακτήρες της καινούριας μου ιστορίας!!! Αθηνά: Εικοσιπέντε χρονών, μικρόσωμη μελαχρινή με καλλίγραμμο σώμα, δουλεύει σε μια διαφη...