Μέσα σε δυο μέρες είχαμε ετοιμάσει όλα τα πράγματα, είχαμε καθαρίσει το σπίτι μαζί με τον Αλεξ και τον Πανο και σήμερα επιτελούς μετακομηζουμε!!!!
ο Πάνος δεν είναι πολύ καλά τελευταία δεν ξέρω τι του συμβαίνει επιμένει πως είναι μια χαρά αλλά έμενα δεν μπορεί να με κοροϊδέψει..
Το μόνο που κατάλαβα είναι ότι τα δυο αγόρια δεν συμπαθιουνται και πολύ και μάλλον αυτό είναι κακό, ελπίζω απλά να μην έχουμε πρόβλημα!!!!
Ο Πάνος διέκοψε τις σκέψεις μου.....
Πάνος - Αθηνά έλα ήρθε το φορτηγό φεύγουμε..
Αθηνά - Έρχομαι!!!
Πάνος - Είσαι καλά;
Αθηνά - Ναι εσύ;
Πάνος - Μια χαρά είμαι ευχαριστώ.
Αθηνά - Κοίτα δεν σε πιστεύω νομίζω ότι κάτι σου συμβαίνει και δεν μου λες..
Πάνος - Μια χαρά είμαι δεν συμβαίνει τίποτα και συγκεντρώσου γιατί έχουμε δουλείες...
......
Όση ώρα ήμασταν στο αμάξι σκεφτόμουν το ίδιο πράγμα ο κολλητούς μου δεν είναι καλά κάτι έχει και δεν μου λέει, ελπίζω να μην είναι κάτι πολύ σοβαρό...
Φτάσαμε στο καινούριο μας σπίτι, μόλις μπήκα μέσα έμεινα με ανοιχτό το στόμα σαν χαζή ήταν ο Αλεξ χωρίς μπλούζα προσπαθούσε να συναρμολογιση μια βιβλιοθήκη, χάζευα τον ίδρωτα που κυλούσε στους κοιλιακούς του...
Αλεξ - Αθηνά είσαι καλά;
Αθηνά - Ε ναι ναι απλά κάτι σκεφτόμουν;
Αλεξ - Α γιατί προς στιγμή νόμιζα ότι χάζευες τους κοιλιακούς μου!!!
Αθηνά - Τι πράγμα;
Αλεξ - Χαλάρωσε πλάκα κάνω!!!!
Αθηνά - Α χάχα ωραία εσύ τι κάνεις εδώ?
Αλεξ - Πεδευομαι με αυτήν την βιβλιοθήκη!!
Αθηνά - Μπορεί να την κάνει ο Πάνος είναι εξπέρ σε αυτά
Αλεξ - Όχι δεν χρειάζεται θα το κάνω μόνος μου
Αθηνά - Οκ πάω τα πράγματα μέσα
Πάνος - Γεια σου αλεξ, θες βοήθεια με την βιβλιοθήκη?
Αλεξ - Όχι δεν θέλω, αλλά αν θες να βοηθήσεις ένα καφεδάκι θα το έπινα
Πάνος - Νομίζω το ξέρεις το σπίτι μέσα στο βάθος είναι η κουζίνα έχει και καφέ και ζάχαρη.
Αθηνά - Ε Πανο έλα λίγο στο δωμάτιο να με βοηθήσεις...
Πάνος - Έρχομαι, καλό καφεδάκι Αλεξ.
........
Ουφ δεν μας βλέπω καλά αυτοί θα σκοτωθούν στο τσακ τους πρόλαβα!!! καλά που τους άκουσα και πρόλαβα να φωνάξω τον Πανο, αυτοί η που θα σκοτωθούν η που θα γίνουν κολλητοί με τον καιρό....
Πάνος - Ήρθα τι με θέλεις?
Αθηνά - Ανέβηκα στην καρεκλά και ξέχασα να πάρω την λάμπα, μπορείς να μου την δώσεις;
Πάνος - Σοβαρά τώρα με φώναξες για να σου δώσω την λάμπα;
Αθηνά - Όχι σε φώναξα για να μην τσακωθείτε με τον Αλεξ
Πάνος - Μάλιστα, ορίστε η λάμπα και να ξέρεις ότι δεν θα πάει καλά αυτή η συγκατοίκηση!!
Αθηνά - Έλα βρε Πανουλη μου απλά τον έχεις πάρει με κακό μάτι, θα δεις θα γίνεται φίλοι σιγά σιγά
Πάνος - Εγώ με αυτόν δεν υπάρχει περίπτωση και απορώ τι σου αρέσει σε αυτό το πράγμα!!
Αθηνά - Έτσι είναι ο ερωτάς εγώ βλέπω πράγματα που εσύ δεν βλέπεις
Πάνος - Θα ξεράσω!!
Αθηνά - Ναι τι να ξέρεις εσύ από έρωτα, όλο κάτι περιστασιακά είχες και είσαι πολύ καιρό μόνος σου, άρα να μην μιλάς!!!
Πάνος - Ναι δίκιο έχεις δεν ξέρω από έρωτες και τέτοια!!!
Αθηνά - Ααααα
Πάνος - Πρόσεχε!!
~ Ελπίζω να σας αρέσει η ιστορία μου μην ξεχνάτε να ψηφίζεται και να σχολιάζεται ~
YOU ARE READING
~ Κρυφός Έρωτας ~
RomanceΤι γίνεται όταν ο ερωτάς έρχεται ξαφνικά από εκεί που δεν το περιμένεις; Η Αθηνά, ο Πάνος και ο Αλεξ είναι οι βασικοί χαρακτήρες της καινούριας μου ιστορίας!!! Αθηνά: Εικοσιπέντε χρονών, μικρόσωμη μελαχρινή με καλλίγραμμο σώμα, δουλεύει σε μια διαφη...